Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій SAMSUNG SL-M2070
Очікувана вартість
165 200,00 UAH
UA-2018-09-18-002392-c 558af620e76b42a4863cb50d1ca15d7d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Павлюк

+380975103363 economist-@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 40346926
Вебсайт: http://zt-dpss.gov.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Контактна особа: Тетяна Павлюк
+380975103363
economist-@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 27 вересня 2018 13:41
Очікувана вартість: 165 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 826,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штука
Багатофункціональний пристрій SAMSUNG SL-M2070
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2018 16:29
Інформація №5 БФП оновлена.pdf
18 вересня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 15:50
Форма пропозиції.doc
18 вересня 2018 15:50
Інформація №5 БФП.pdf
18 вересня 2018 15:50
Типовий ДОГОВІР купівлі-продажу2018 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2018 08:39
Дата відповіді: 19 вересня 2018 18:14
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, за запитання. Ми будемо розглядати пропозиції на закупівлю товару, що є предметом закупівлі, а саме той, що вказаний у технічному завданні (Багатофункціональний пристрій SAMSUNG SL-M2070).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-18-002392-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 21 вересня 2018 13:45
Вимога виключити фразу «з перепрограмуванням»
Шановний Замовник! Вами в інформації про проведення допорогової закупівлі встановлено суперечливі вимоги, які взаємовиключають одна одну, а саме:
1. п.1 Вимоги щодо якості товару вказано, що товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку, мати оригінальне, неушкоджене пакування. Проте вже у п.3.4. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару найменуванням товару визначено БФП з перепрограмуванням.
Перепрограмування – це процес зміни заводських установок виробника. Іншими словами кажучи, втручання в готовий продукт з метою підлаштування певних процесів до своїх потреб.
Виходячи з вищезазначеного положення п.1 та предмета закупівлі є несумісними.
2. Вами встановлено вимогу наявності гарантії 3 роки та оригінального україномовного гарантійного талону. Звертаємо Вашу увагу, що гарантія виробника не поширюється на товари з перепрограмуванням.
3. п.1 вимоги щодо якості товару встановлено, що якість товару повинна відповідати державним та міжнародним стандартам якості, вимогам відповідних чинних нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо), та вимога надати копії таких документів. По до п.3. встановлено, що Учасник повинен надати сертифікати на товар, який описаний в специфікації, що підтверджує його відповідність обов’язковим технічним вимогам. Так от, надати копії чи підтвердити відповідність стандартам заявленого предметом закупівлі товару неможливо, оскільки сертифікати чи то декларації видаються на оригінальні товари, тобто позицію БФП Samsung SL-M2070 без доповнення фразою «з перепрограмуванням», що на пряму суперечитиме вимогам оголошеної допорогової закупівлі.

Встановлюючи зазначені вимоги до заявленого предмету закупівлі Ви напряму порушуєте такі принципи закупівель, як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність. А у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.3) та наказу ДП Зовнішторгвидав України (п.6.2.) встановлено, що Замовники під час здійснення закупівель повинні дотримуватися принципів закупівель.
У зв’язку з вищезазначеному вимагаємо усунути порушення та виключити фразу «з перепрограмуванням».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2018 16:27
Шановний Учасник! На Вашу вимогу UA-2018-09-18-002392-c.b1 повідомляємо, що вищезазначені зауваження були нами враховані та внесені зміни у технічне завдання.
Номер вимоги: UA-2018-09-18-002392-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 21 вересня 2018 15:11
Вимога зупинити дискриминацію учасників
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено надати товар, а саме: Багатофункціональний пристрій (БФП) Samsung SL-M2070
Встановивши обмеження на закупівлю конкретного виробника без можливості подачі еквіваленту (аналогу), Вами, як Замовником (надалі – Замовник) необгрунтовано обмежено коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар зазначеного виробника.
Звертаємо Вашу увагу:
П.6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 (надалі – Порядок) передбачено: У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиції Учасників.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 (надалі – Порядок), яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації (оголошення про проведення закупівлі) суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та значно обмежуть конкуренцію, в т.ч. права нашого підприємства на участь в закупівлі, вважаємо їх протиправними, та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, на підставі ст..2, 3 Закону України «Про публічні закупівлі», п.6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, ст.. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування» просимо:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
2. Дотримуватися законодавства у сфері закупівель та норм чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2018 16:55
Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016 року п.6.4. "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників", що означає не ПОВИНЕН, а тільки МОЖЕ. Тому Вашу вимогу відхиляємо.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 163 996,00
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 147 082,32
UAH з ПДВ
146 256,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 158 956,00
UAH з ПДВ
147 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 158 480,00
UAH з ПДВ
157 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2018 15:45
ЦіноваПропозиція.jpg
26 вересня 2018 15:45
ТехХарактер.jpg
26 вересня 2018 15:45
Статут Комел 2018 печ.pdf
26 вересня 2018 15:45
Сервіс.jpg
26 вересня 2018 15:45
Свідоцтво ПДВ.jpg
26 вересня 2018 15:45
Свідоцтво з ЄДРПОУ.jpg
26 вересня 2018 15:45
Витяг Комел 07.05.2018.pdf
26 вересня 2018 15:45
Виписка з ЄДРПОУ 2015 нов..pdf
26 вересня 2018 15:45
SL-M20xxx, SL-C4xxx-2.jpg

Публічні документи

26 вересня 2018 16:19
Сертифікати.zip
26 вересня 2018 16:19
Сервіс_КТС.pdf
26 вересня 2018 16:19
Документи.zip
26 вересня 2018 16:19
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ТОВ "КОМЕЛ"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Переможець 139 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 15:55

Документи

03 жовтня 2018 15:55
Електронний підпис
03 жовтня 2018 14:37
Рішення Замовника 05.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2018 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2018 15:55
Електронний підпис
03 жовтня 2018 14:37
Рішення Замовника 05.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2019 22:58
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 12:12
Договір 381.pdf укладений
19 жовтня 2018 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 139 000,00
UAH з ПДВ