Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт окремих приміщень стаціонару, підвального приміщення, інженерних комунікацій у корпусі № 1 КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові (ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 722 678,00 UAH
UA-2018-09-18-002296-c 7303863f74a845eabe1312e0fdea21dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибер Світлана Григорівна

380577153336 tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Жибер Світлана Григорівна
380577153336
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 12:59
Очікувана вартість: 4 722 678,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 613,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт окремих приміщень стаціонару, підвального приміщення, інженерних комунікацій у корпусі № 1 КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 16:32
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 4 648 800,00
UAH з ПДВ
4 067 322,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОБУД" 4 722 000,00
UAH з ПДВ
4 270 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2018 12:13
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:38
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:35
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

ПП "ЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
Переможець 4 067 322,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
4 067 322,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 10:49
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 10:47
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2018 10:21
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 10:20
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 16:32
Договір.pdf укладений
22 жовтня 2018 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою уточнення порядку здійснення оплати і порядку залучення субпідрядників, керуючись 651, 654 Цивільного кодексу України, пунктом 11.6. Договору, Сторони домовились про таке: 1.1. Пункт 4.1. розділу ІV Договору «Порядок здійснення оплати» змінити та викласти в редакції такого змісту: «4.1. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання.» 1.2. Пункт 6.3.9. розділу VІ Договору «Права та обов’язки Сторін» змінити та викласти в редакції такого змісту: «6.3.9. Залучати протягом дії цього договору до виконання робіт субпідрядників у обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості Договору."
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.3., 11.1.1. відповідно до пункту 1 частини четвертої ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, пунктом 11.6. Договору, Сторони домовились пункт 3.1. змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 999 343,20 грн. (три мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста сорок три грн. 20 коп.), з урахуванням ПДВ – 666 557,20 грн. (шістсот шістдесят шість тисяч п’ятсот п’ятдесят сім грн. 20 коп.).». Додаток 1 до договору «Договірна ціна» та додаток 2 до договору «Протокол погодження договірної ціни» викладені у новій редакції. Додаток 1 до договору «Договірна ціна» та додаток 2 до договору «Протокол погодження договірної ціни» у редакції від 22.10.2018 року вважати такими, що втрачають свою чинність з моменту підписання Сторонами додаткової угоди №2 від 26.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 999 343,20
UAH