Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт окремих приміщень стаціонару, підвального приміщення, інженерних комунікацій у корпусі № 1 КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові (ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 722 678,00 UAH
UA-2018-09-18-002296-c 7303863f74a845eabe1312e0fdea21dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибер Світлана Григорівна

380577153336 tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Жибер Світлана Григорівна
380577153336
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 12:59
Очікувана вартість: 4 722 678,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 613,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт окремих приміщень стаціонару, підвального приміщення, інженерних комунікацій у корпусі № 1 КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 16:34
Електронний підпис
18 вересня 2018 16:32
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 4 648 800,00
UAH з ПДВ
4 067 322,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОБУД" 4 722 000,00
UAH з ПДВ
4 270 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2018 12:13
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:38
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:35
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

ПП "ЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
Переможець 4 067 322,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
4 067 322,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 16:32
Договір.pdf укладений
22 жовтня 2018 16:24
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 10:49
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 10:47
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2018 10:21
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою уточнення порядку здійснення оплати і порядку залучення субпідрядників, керуючись 651, 654 Цивільного кодексу України, пунктом 11.6. Договору, Сторони домовились про таке: 1.1. Пункт 4.1. розділу ІV Договору «Порядок здійснення оплати» змінити та викласти в редакції такого змісту: «4.1. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання.» 1.2. Пункт 6.3.9. розділу VІ Договору «Права та обов’язки Сторін» змінити та викласти в редакції такого змісту: «6.3.9. Залучати протягом дії цього договору до виконання робіт субпідрядників у обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості Договору."
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.3., 11.1.1. відповідно до пункту 1 частини четвертої ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, пунктом 11.6. Договору, Сторони домовились пункт 3.1. змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 999 343,20 грн. (три мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста сорок три грн. 20 коп.), з урахуванням ПДВ – 666 557,20 грн. (шістсот шістдесят шість тисяч п’ятсот п’ятдесят сім грн. 20 коп.).». Додаток 1 до договору «Договірна ціна» та додаток 2 до договору «Протокол погодження договірної ціни» викладені у новій редакції. Додаток 1 до договору «Договірна ціна» та додаток 2 до договору «Протокол погодження договірної ціни» у редакції від 22.10.2018 року вважати такими, що втрачають свою чинність з моменту підписання Сторонами додаткової угоди №2 від 26.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 999 343,20
UAH