Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-09-18-002253-c e5eca8eddb504824ae45af662bd4d5cf
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Департамент фінансів КМР

380442027329 depfin_kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02317474
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/93_departament-finansiv.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа: Департамент фінансів КМР
380442027329
depfin_kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 10:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання:
- ДК 021:2015 30232100-5 Принтери та плотери (Принтери)
- ДК 021:2015 30232000-4 Периферійне обладнання (Багатофункціональні пристрої)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-18-002253-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3396310308
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:55
Прошу переглянути рішення
Шановний Замовник, Ви бажали придбати БФП з картриджем Canon 719H, який підходить до моделей MF 411DW, MF 416DW, MF 418X, MF 419X, MF 5940DN, MF 5980DW, MF 6140DN, MF 6180DW;. Але усі вони зняти з виробництва, замість них вийшла нова лінійка. Тому Ви не купити то, що бажаєте. Якщо Вам необхідна техніка переходьте на нову, та перегляньте Ваше рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 15:48
Тендерним комітетом Департаменту фінансів (далі – Тендерний комітет) уважно опрацьовано Вашу вимогу від 05.10.2018, за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Департамент фінансів відповідно до додатку до річного плану закупівель здійснював закупівлю за предметом ДК 021:2015 30232100-5 Принтери та плотери (Принтери) - ДК 021:2015 30232000-4 Периферійне обладнання (Багатофункціональні пристрої), з очікуваною вартістю 150 000 грн.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У специфікації, яка є Додатком до оголошення про проведення цієї закупівлі, серед інших критеріїв встановлено вимогу про сумісність картриджів.
Тендерним комітетом при розгляді документів учасників закупівлі встановлено невідповідність специфікації, а саме: запропонований товар не відповідав критерію про сумісність картриджів.
Враховуючи принцип максимальної економії бюджетних коштів, тобто досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів, Тендерний комітет відхилив Вашу пропозицію, як таку, що не відповідає характеристикам, визначеним у вимогах (специфікації) до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Залишити в силі рішення тендерного комітету, оформленого протоколом №70 від 05.10.2018
Номер вимоги: UA-2018-09-18-002253-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3396310308
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:09
Прошу переглянути рішення
Крім того у відповіді ви дали коментар, що допускається аналог за умовою збереження відповідності технічним вимогам у закупівлі можуть прийматися до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару.. Учасник надав Вам таблицю з порівняльної характеристику покращеної якості. Я не бачу перешкод та законних підстав відхиляти мою пропозицію. Прошу поважати учасників, які витрачають свій час та кошти, за участь у закупівлі, та визнати переможцем мене, як учасника. Крім того, система не може прийняти скаргу від третіх осіб, Які не брали участь у даній закупівлі. Прошу врахувати вищенаведені факти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 15:47
Тендерним комітетом Департаменту фінансів (далі – Тендерний комітет) уважно опрацьовано Вашу вимогу від 05.10.2018, за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Департамент фінансів відповідно до додатку до річного плану закупівель здійснював закупівлю за предметом ДК 021:2015 30232100-5 Принтери та плотери (Принтери) - ДК 021:2015 30232000-4 Периферійне обладнання (Багатофункціональні пристрої), з очікуваною вартістю 150 000 грн.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У специфікації, яка є Додатком до оголошення про проведення цієї закупівлі, серед інших критеріїв встановлено вимогу про сумісність картриджів.
Тендерним комітетом при розгляді документів учасників закупівлі встановлено невідповідність специфікації, а саме: запропонований товар не відповідав критерію про сумісність картриджів.
Враховуючи принцип максимальної економії бюджетних коштів, тобто досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів, Тендерний комітет відхилив Вашу пропозицію, як таку, що не відповідає характеристикам, визначеним у вимогах (специфікації) до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Залишити в силі рішення тендерного комітету, оформленого протоколом №70 від 05.10.2018

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 30232100-5 Принтери та плотери (Принтери)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 54 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 270,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 вересня 2018 13:47
Закінчення: 27 вересня 2018 14:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 шт
ДК 021:2015 30232100-5 Принтери та плотери (Принтери)
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 36
Дата доставки: 31 жовтня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 15:33
Технічний опис .doc
18 вересня 2018 15:33
Проект договору .docx

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2018 08:42
Дата відповіді: 19 вересня 2018 14:22
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За умовою збереження відповідності технічним вимогам у закупівлі можуть прийматися до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 49 374,00
UAH з ПДВ
49 374,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 52 650,00
UAH з ПДВ
52 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 22:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 вересня 2018 22:08
Проект договору .pdf
25 вересня 2018 22:08
про неліцензіювання.pdf
25 вересня 2018 22:08
Право підпису.pdf
25 вересня 2018 22:08
лист-згода.pdf
25 вересня 2018 22:08
довідка про якість.pdf
25 вересня 2018 22:08
Загальні відомості.pdf
25 вересня 2018 22:08
Документи ФОП.pdf
25 вересня 2018 22:08
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2018 22:08
OKI .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3488607996
Відхилено 49 374,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 16:40
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Відхилено 52 650,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 16:43

Документи

05 жовтня 2018 16:40
Протокол №70.pdf

Документи

05 жовтня 2018 16:43
Протокол №70.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій