Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи та печатки
Очікувана вартість
3 347,04 UAH
UA-2018-09-18-001684-c d2ce0e894f4d43adb7756c73aa81beb4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рева Тетяна Олексіївна

380672746374 reva.tanya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Рева Тетяна Олексіївна
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
24 липня 2018 та 09 серпня 2018 було оголошено закупівлю штампів та печаток (UA-2018-07-24-000463-c та UA-UA-2018-08-09-000316-b відповідно), за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне, очікуваною вартістю 5000,00 грн., з незмінними тендерними умовами. Торги обидва рази не відбулися по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п. 4. ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Очікувана вартість закупівлі складає 5000,00 грн, але на відкриті торги (UA-2018-07-24-000463-c та UA-UA-2018-08-09-000316-b) подало свою пропозицію ТОВ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУППА "КУНІЦА" з ціною 3347,04 грн, тому департамент по роботі з активами має намір провести переговорну процедуру на закупівлю штампів та печаток з очікуваною вартістю 3347,04 грн.
Беручи до уваги все вищезазначене, належне виконання послуг у попередні роки ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧОЮ ГРУПОЮ "КУНІЦА" по поставці відповідного товару, уважно розглянувши усі наявні документи, вислухавши представника Чембай А.І., який надав необхідну інформацію для складання договору, було запропоновано укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧОЮ ГРУПОЮ "КУНІЦА", яке відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону „Про здійснення державних закупівель ” згідно поданих документів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Штампи та печатки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Штампи та печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Д.Яворницького,75а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

18 вересня 2018 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТВГ Куніца
#19143995
Переможець 3 347,04
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 14:30

Документи

18 вересня 2018 14:30
Електронний підпис
18 вересня 2018 14:28
Протокол_63.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТВГ Куніца
#19143995
3 347,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 14:30
Електронний підпис
18 вересня 2018 14:28
Протокол_63.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 14:36
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 09:32
Дог_10_1.pdf укладений
01 жовтня 2018 09:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 347,04
UAH з ПДВ