Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2018-09-18-001670-c 63818e35c7e44a39877f47d380fddf67
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Левківська Ірина Сергіївна

304124219018 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Левківська Ірина Сергіївна
304124219018
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2018 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2018 08:00
Очікувана вартість: 38 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 Одиниця
Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, покровська 98в
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 14:03
Оголошення компютери (1).doc
18 вересня 2018 14:03
Проект doc.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2018 08:46
Дата відповіді: 19 вересня 2018 12:42
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: допускається тільки товар. який відповідає зазначеним в документації параметрам і технічним характеристикам

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій