Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Тенектеплаза (Тenecteplase))
Очікувана вартість
445 791,24 UAH
UA-2018-09-18-001459-c b59d2ad0262f4ea7bb1907ae26da759f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олегівна Дубова

+380612238016 byxtmo2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38563265
Вебсайт: http://www.smp.zp.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Контактна особа: Світлана Олегівна Дубова
+380612238016
byxtmo2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2018 15:22
Очікувана вартість: 445 791,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 445,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання медикаментів та виробів медичного призначення для забезпечення швидкої медичної допомоги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 одиниця
Фармацевтична продукція (Тенектеплаза (Тenecteplase))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69050, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Оріхівське шосе,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tenecteplase

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2018 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 13:14
перелік змін.doc
24 вересня 2018 13:14
ТД 33600000-6 метализе_зміни.docx
25 вересня 2018 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 13:14
перелік змін.doc
24 вересня 2018 13:14
ТД 33600000-6 метализе_зміни.docx
18 вересня 2018 13:18
ТД 33600000-6 метализе.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-18-001459-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Клименко Світлана Вікторовна, Код ЄДРПОУ:2482418500
Дата подання: 20 вересня 2018 13:32
згідно законодавства
Вимоги замовника протиправні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2018 13:13
Шановна, фізична особа підприємець,, Клименко Світлана Вікторівна.
На Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до положень Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» : Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Але Ви самі ідентифікували себе, тому відповідь надається саме, щодо ,можливих , порушень саме Ваших законних прав.
Щодо, першого питання вимоги прибрати вираз « У паперовому вигляді » Замовник не заперечує. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
За другим питанням повідомляємо наступне:
При складанні тендерної документації Замовником були врахованні рекомендації розміщення за наступним посиланням в системі Прозоро : http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/623?q= Де зазначено:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Зверніть увагу, що Ви можете вимагати у Учасників в тому числі й один договір в якості аналогічного (раніше цей пункт звучав як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" і передбачав наявність не менше двох аналогічних договорів). Саме цей критерій дає Вам змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари аналогічні Вашому предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний і він виконає взяті на себе зобов'язання. Проте, при застосуванні даного критерію чітко вкажіть такі моменти:
•спосіб підтвердження виконання аналогічного договору - це може бути копія договору, лист-відгук тощо;
•який саме предмет закупівлі буде вважатись аналогічним, тобто, можете вказати, що Вас цікавить постачання Учасником такого самого предмету закупівлі за класифікатором, як і Ваш;
•можете вказати за який рік/роки Вас цікавить аналогічний договір/договори. Логічно передбачити, що це договір за попередній рік, аніж, наприклад за 90-ті чи початок 2000-х. Проте, якщо Ви вимагаєте договори за кілька років, наприклад, з 2013 по 2015, то задля недискримінації Учасників, які можуть бути створені в 2015 році, наприклад, зазначте, що такі Учасники подають договори лише за 2015 рік.»
Замовник в своїй документації вимагає лише копію одного аналогічного договору та лист - відгук до нього за будь який з останніх трьох років, а саме або за 2018 або за 2017 або за 2016.
Тому з цього питання замовник вносити зміни до тендерної документації не буде.
Щодо третього питання Замовник повідомляє наступне : Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи, що метою закупівлі є реальне набуття Замовником відповідних товарів , у разі їх придбання в учасника, який не є їх виробником, Замовник вимагає підтвердження можливості виконання учасником зобов'язань з поставки відповідних товарів, зокрема у формі гарантійних листів, наданих виробниками, включивши до тендерної документації відповідні вимоги.

Небажання потенційних учасників надати гарантійні листи щодо забезпечення постачання товару відповідної якості та в необхідній кількості може свідчити про бажання потенційного учасника поставити товар сумнівної якості, чи поставити товар частково, умисно надавши занижені ціни для перемоги в процедурі закупівлі та плануючи в подальшому умисно не виконувати зобов’язання по ним, чи виконати їх частково забезпечивши власні комерційні інтереси.
Тому з цього питання вноситися зміни до тендерної документації не будуть.

Також хочемо Вам нагадати, що згідно з інформацією, що є в загальному доступі на сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вас не має ліцензії на торгівлю лікарьками засобами ( ні оптової, ні роздрібної), тому ви не є учасником відповідного ринку, тому дійсно Вам неможливо буде отримати гарантийний лист виробника з об'єктивних причин.
Також хочемо зазначити позицію голови АМКУ з цього питання:
В тексті в стенограмі засідання Комітету з питань економічної політики від 16 листопада 2016 року під головуванням Іванчука А.В., розміщеній на сайті rada.gov.ua Голова Антимонопольного комітету ТЕРЕНТЬЄВ Ю.О. зазначив наступне: «з 2015 року були внесені зміни, ініціатором яких, до речі, був Антимонопольний комітет, стосовно необхідності обґрунтування порушених прав. Особливо це стосується документації, в чому це полягало? Раніше, коли не було необхідності обґрунтування порушених прав, був дуже великий відсоток блокування, так званого, блокування торгів на етапі документації, коли суб'єкти господарювання просто подавали скаргу і казали, що є дискримінаційні вимоги, але при цьому виявлялось дуже часто, за результатами, коли досліджувались ці питання, що учасник взагалі не є учасником ринку. Це було, наприклад, у нас було дуже багато скарг на Міноборони, на ліки, хоча учасник виявився, що він навіть не мав ліцензії на здійснення … … діяльності. І ці всі питання ми намагались врахувати, були віднесені відповідні зміни до законодавства і, наразі, …… необхідність квотування в наявності порушених прав. Тобто, якщо учасник оскаржує … документацію, він повинен пояснити чому саме ця документація дискримінує саме його конкретно.
Тому зріс відсоток залишення скарг ……….., тому що певний етап, …….. господарювання, так би мовити, по інерції просто так оскаржувати умови, але за рахунок внесених змін ці неналежні скаржники, вони відсіювались. Ну, от якщо коротко, то ……»

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА" 445 676,40
UAH з ПДВ
445 676,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" 445 787,68
UAH з ПДВ
445 787,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 17:56
документи переможця.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 16:20
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"

ТОВ "ФІТО-ЛЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"
#36852896
Переможець 445 676,40
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 15:02

Документи

08 жовтня 2018 15:02
Електронний підпис
08 жовтня 2018 15:00
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"
#36852896
445 676,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 15:02
Електронний підпис
08 жовтня 2018 15:00
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 14:50
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2018 15:35
Дод.уг.Фармпланета.pdf укладений
23 жовтня 2018 15:32
Фармпланета.pdf укладений
23 жовтня 2018 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 445 676,40
UAH з ПДВ