Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км336+873-км340+961 по вул. Київське шосе і вул. Харківське шосе в межах м. Полтави (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general use of state importance M-03 Kiev-Kharkiv-Dovzhansky in the area km336 + 873-km340 + 961 on the street. Kyiv highway and street. Kharkiv highway in the city of Poltava (separate areas)
Очікувана вартість
143 317 160,00 UAH
UA-2018-09-18-000735-a bcb3cb9e0bd246ff93c1e18da96f6d01
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Basan Alexey
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 20:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 12:22
Очікувана вартість: 143 317 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 331,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4200000 UAH
Publication date: 18 вересня 2018 18:05
Enquiries until: 19 жовтня 2018 20:00
Complaints submission until: до 25 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 143 317 160 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 332 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км336+873-км340+961 по вул. Київське шосе і вул. Харківське шосе в межах м. Полтави (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, вул. Київське шосе і вул. Харківське шосе в межах м. Полтави (окремими ділянками), М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км336+873-км340+961
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general use of state importance M-03 Kiev-Kharkiv-Dovzhansky in the area km336 + 873-km340 + 961 on the street. Kyiv highway and street. Kharkiv highway in the city of Poltava (separate areas)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 вересня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 15:58
перелік змін.doc
19 жовтня 2018 15:58
ТД Київ - Харків.doc
18 вересня 2018 18:06
ТД Київ - Харків.doc
19 жовтня 2018 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 15:58
перелік змін.doc
19 жовтня 2018 15:58
ТД Київ - Харків.doc
18 вересня 2018 18:06
ТД Київ - Харків.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-18-000735-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 09 жовтня 2018 16:12
Щодо вимог тендерної документації
Враховуючи, що очікувана вартість предмету закупівлі перевищує аж 140 мільйонів гривень, - то спрведливим та доцільним було б в несення змін до тендерної документації з метою недопущення прийняття участі у закупівлі учасниками, що не мають необхідних матеріально-технічної бази, досвіду виконання аналогічних договорів та кількості кваліфікованих працівників. По-перше, вимагати наявність у учасників щонайменшой кількості транспортних засобів та будівельних машин, без яких неможливо виконати технічне завдання, з-поміж: автогрейдерів, автогудронаторів, котків, поливомийних машин, автосамоскидів, фрез, тракторів, грунтозмішувальної установки певної потужності, а також атестованого асфальтобетонного заводу на відстані до 100-120 км (що дозволить дотриматись технології влаштування асфальтобетонних покриттів та забезпечити їх необхідний температурний режим при влаштуванні). При цьому дозволити учасникам надавати не лише власні чи орендовані машини, а й залучені на інших правових підствах: через лізинг, надання послуг будівельної техніки чи перевезення вантажу тощо. Вимагати поряд з чим копії свідоцтв про реєстрації машин чи транспортних засобів, чи інших підтверджуючих їх наявність у учаснкиа документів. По-друге, вимагати транспортну схему перевезення основних дорожньо-будівельних матеріалів, зокрема асфальтобетонних сумішей. По-третє, вимагати щонайменшу кількість працівників ІТР з необхідною освітою та стажем роботи, кількість дорожніх робітників. По-четверте, вимагати, аби учасники в рамках наданого аналогічного договору підтвердили досвід виконання аналогічних обсягів ключових робіт (покриттів) чи їх відсоткової частини та на щонайменшу вартість виконання в порівнянні з очікуваною вартістю закупівлі. По-п"яте, вимагати наявність власної чи залученої на весь період виконання робіт лабораторії з вхідного та операційного контролю якості з наданням усіх підтверджуючих документів. Та доповнити документацію іншими кваліфікаційними вимогами. Це дозволить прийняти участь тим учасникам, що мають взагалі змогу технічно виконати роботи за предметом закупівлі та не допустять порушень чи прострочень договору. Завдяки цьому буде виключена можливість прийняття участі у закупівлі тих учасників, що не маючи ані досвіду роботи, ані матеріально-технічної бази, ані персоналу, але котрі демпінгуючи, виграють торги та в подальшому їх не виконують (бо не в змозі), не виконують своїх договірних зобов"язань. Вимагаємо розглянути поставлені питання в дійсній вимозі, внести зміни до тендерної документації, що жодним чином не є дискримінаційними, а лише такими, що дозволять уникнути участі порушуючих конкуренцію учасників та таких. що не мають фактичної змоги виконати роботи або щонайменше підтвердити можливість та гарантування їх якісне та своєчасне виконання. Це є сталою практикою замовників під час проведення таких великих торгів та гарантією відповідності учасників вимогам закупівлі та, як наслідок, належної їх спроможності та належного виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2018 09:31
Ваші пропозиції щодо внесення змін в тендерну документацію, котрі стосуються наявності в учасника щонайменшої кількості транспортних засобів та будівельних машин; залучення техніки на підставі договорів лізингу, надання послуг будівельної техніки чи перевезення вантажу; надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції копій свідоцтв про реєстрацію машин чи транспортних засобів; наявності в учасника щонайменшої кількості працівників ІТР з необхідною освітою та стажем роботи, кількість дорожніх робітників; підтвердження виконання аналогічного договору у якісному виразі відповідають чинному законодавству України про здійснення публічних закупівель, розглянуті тендерним комітетом замовника та будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію.

Документи

12 жовтня 2018 09:31
Щодо надання роз'яснень

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-14-000021 ● 6b87f7e90fb449faa64cc388f10a5910
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
14.09.2021 № 400
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
14.09.2021 № 400

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-09-18-000735-a, 18.09.2018, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 жовтня 2018
UA-2018-09-18-000735-abcb3cb9e0bd246ff93c1e18da96f6d01
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 жовтня 2018 17:18
Протокол
31 жовтня 2018 17:20
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 14:49
Електронний підпис
29 жовтня 2018 14:49
Реєстр.pdf
29 жовтня 2018 14:49
Банківська гарантія.7z
29 жовтня 2018 14:49
9. Договір поставки.pdf
29 жовтня 2018 14:49
8. Атестат виробництва.pdf
29 жовтня 2018 14:48
3. Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2018 14:48
13. Копії наказів.pdf
29 жовтня 2018 14:48
11. Статут.pdf
29 жовтня 2018 14:48
10. Витяг ПДВ.pdf

Документи

31 жовтня 2018 17:19
Протокол
31 жовтня 2018 17:21
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 17:53
Частина 4.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 3.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 2.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 1.pdf
29 жовтня 2018 17:53
0GO18A106OD нова ред.rar

Документи

31 жовтня 2018 17:22
Протокол
31 жовтня 2018 17:23
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 19:04
Електронний підпис
29 жовтня 2018 18:59
5. Інші документи.pdf
29 жовтня 2018 18:59
4. Банківська гарантія.7z
29 жовтня 2018 18:59
2. ст. 17.pdf

Документи

31 жовтня 2018 17:22
Протокол
31 жовтня 2018 17:24
Електронний підпис

Публічні документи

12 листопада 2018 16:33
Документи переможця.PDF
29 жовтня 2018 19:50
ч.9.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.8.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.7.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.6.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.5.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.4.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.3.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.2.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.1.rar
29 жовтня 2018 19:50
Контрольний Лист.rar
29 жовтня 2018 19:50
16-51673.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 142 000 000,00
UAH з ПДВ
142 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 142 150 500,00
UAH з ПДВ
142 150 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 16:33
Документи переможця.PDF
29 жовтня 2018 19:50
ч.9.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.8.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.7.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.6.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.5.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.4.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.3.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.2.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.1.rar
29 жовтня 2018 19:50
Контрольний Лист.rar
29 жовтня 2018 19:50
16-51673.zip

Публічні документи

29 жовтня 2018 17:53
Частина 4.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 3.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 2.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 1.pdf
29 жовтня 2018 17:53
0GO18A106OD нова ред.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 142 000 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 10:15

Документи

07 листопада 2018 10:14
Електронний підпис
07 листопада 2018 10:13
Протокол
06 листопада 2018 12:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
142 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2018 10:14
Електронний підпис
07 листопада 2018 10:13
Протокол
06 листопада 2018 12:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 16:29
ДУ _ 16_ Київ-Харків-Довжанський_336-340.pdf зміни до договору
03 січня 2024 16:26
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 11:28
ДУ_15_Київ-Харків_2023.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 09:45
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:20
ДУ_14 Київ_Харків_Довжанський КГ продовження.pdf зміни до договору
05 січня 2022 09:15
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 16:28
ДУ 10 Київ_Харків_продовження.pdf зміни до договору
05 липня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:23
ДУ 9 Київ-Харків.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 13:19
165.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:57
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 11:48
Додаткова угода _ 7.PDF зміни до договору
09 квітня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:20
Д.у. 6 Київ-Харків.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:19
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 11:59
Д.у. 5 Київ-Харків.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 11:58
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:29
ДУ 4 Реквізити Київ-Харків.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 13:37
ДУ _ 3 РОСТДОРСТРОЙ М-03.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 15:06
Додатково угода _ 2.PDF зміни до договору
08 липня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 14:41
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 17:20
Додаткова угода № 2 зміни до договору
21 листопада 2018 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись розпорядженням В.о. голови Полтавської обласної державної адміністрації «Про затвердження переліку об’єктів, що фінансуються за рахунок залишку коштів станом на 01.01.2019 з обласного бюджету та субвенції з державного бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» від 27.02.2019 № 131 (зі змінами), розпорядженням Т.в.о. голови Полтавської обласної державної адміністрації «Про затвердження Переліку об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» № 456 від 21.06.2019, на підставі Листа Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 13.02.2019 № 394/1/51-2 та Листа Комітету з питань бюджету Верховної Ради України від 27.03.2019 № 04-13/11-512 (61327) Сторони домовилися внести зміни до п. 11 Розділу «Договірна ціна» Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-165 від 20.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-24/18-165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 66 Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту №03-24/18-165 від 20.11.2018р., Сторони домовилися внести зміни до п. 10 Розділу «Строки надання послуг (поточного середнього ремонту об’єкта)» Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту №03-24/18-165 від 20.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони у зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника домовилися викласти розділ «Юридичні адреси та реквізити Сторін» Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-165 від 20.11.2018р. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись розпорядженням голови Полтавської обласної державної адміністрації "Про розподіл субвенцій з місцевих бюджетів обласному бюджету на 2019 рік" від 09.12.2019р. №914 Сторони домовилися внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов'язань щодо надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020р., затвердженого Головою Полтавської обласної державної адміністрації 24.01.2020р. Сторони домовилися внести зміни до п. 11 Розділу «Договірна ціна» Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-165 від 20.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року Сторони домовилися внести зміни до п. 11 Розділу «Договірна ціна» і до Додатку № 1 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору та вносять зміни до п. 70 Розділу «Строк дії Договору» і до Додатку № 2 Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-165 від 20.11.2018р. та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони домовились внести зміни до Додатку №2 Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-165 від 20.11.2018р. та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року та ч.6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору та вносять зміни до п.70 Розділу «Строк дії Договору» і додатку №2 Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту №03-24/18-165 від 20.11.2018р. та викласти їх у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ_14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року та ч.6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діє після 19.04.2020р., Договору №03-24/18-165 від 20.11.2018 року на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М – 03 Київ – Харків – Довжанський в межах м. Полтави (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015:-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) домовились внести зміни до п.11 Розділу «Договірна ціна», до п.70 Розділу «Строк дії Договору» , до Розділу «Інші умови Договору» та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діє після 19.04.2020р., Договору № 03-24/18-165 від 20.11.2018р. на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М – 03 Київ – Харків – Довжанський в межах м. Полтави (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015:-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) домовились внести зміни до п.70. розділу «Строк дії Договору» і до додатку № 2 «Календарний графік надання послуг» Договору підряду та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML