Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км336+873-км340+961 по вул. Київське шосе і вул. Харківське шосе в межах м. Полтави (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general use of state importance M-03 Kiev-Kharkiv-Dovzhansky in the area km336 + 873-km340 + 961 on the street. Kyiv highway and street. Kharkiv highway in the city of Poltava (separate areas)
Очікувана вартість
143 317 160,00 UAH
UA-2018-09-18-000735-a bcb3cb9e0bd246ff93c1e18da96f6d01
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа замовника: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Basan Alexey
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 20:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 12:22
Очікувана вартість: 143 317 160,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 331,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 18 вересня 2018 18:05
Enquiries until: 19 жовтня 2018 21:00
Complaints submission until: до 25 жовтня 2018 01:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 143 317 160 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 332 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 4 200 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км336+873-км340+961 по вул. Київське шосе і вул. Харківське шосе в межах м. Полтави (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, вул. Київське шосе і вул. Харківське шосе в межах м. Полтави (окремими ділянками), М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км336+873-км340+961
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general use of state importance M-03 Kiev-Kharkiv-Dovzhansky in the area km336 + 873-km340 + 961 on the street. Kyiv highway and street. Kharkiv highway in the city of Poltava (separate areas)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 вересня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 жовтня 2018 16:01
Електронний цифровий підпис
19 жовтня 2018 15:58
перелік змін.doc
19 жовтня 2018 15:58
ТД Київ - Харків.doc
18 вересня 2018 18:06
ТД Київ - Харків.doc
19 жовтня 2018 16:01
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2018 18:09
Електронний цифровий підпис
19 жовтня 2018 15:58
перелік змін.doc
19 жовтня 2018 15:58
ТД Київ - Харків.doc
18 вересня 2018 18:06
ТД Київ - Харків.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-18-000735-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 09 жовтня 2018 16:12
Щодо вимог тендерної документації
Враховуючи, що очікувана вартість предмету закупівлі перевищує аж 140 мільйонів гривень, - то спрведливим та доцільним було б в несення змін до тендерної документації з метою недопущення прийняття участі у закупівлі учасниками, що не мають необхідних матеріально-технічної бази, досвіду виконання аналогічних договорів та кількості кваліфікованих працівників. По-перше, вимагати наявність у учасників щонайменшой кількості транспортних засобів та будівельних машин, без яких неможливо виконати технічне завдання, з-поміж: автогрейдерів, автогудронаторів, котків, поливомийних машин, автосамоскидів, фрез, тракторів, грунтозмішувальної установки певної потужності, а також атестованого асфальтобетонного заводу на відстані до 100-120 км (що дозволить дотриматись технології влаштування асфальтобетонних покриттів та забезпечити їх необхідний температурний режим при влаштуванні). При цьому дозволити учасникам надавати не лише власні чи орендовані машини, а й залучені на інших правових підствах: через лізинг, надання послуг будівельної техніки чи перевезення вантажу тощо. Вимагати поряд з чим копії свідоцтв про реєстрації машин чи транспортних засобів, чи інших підтверджуючих їх наявність у учаснкиа документів. По-друге, вимагати транспортну схему перевезення основних дорожньо-будівельних матеріалів, зокрема асфальтобетонних сумішей. По-третє, вимагати щонайменшу кількість працівників ІТР з необхідною освітою та стажем роботи, кількість дорожніх робітників. По-четверте, вимагати, аби учасники в рамках наданого аналогічного договору підтвердили досвід виконання аналогічних обсягів ключових робіт (покриттів) чи їх відсоткової частини та на щонайменшу вартість виконання в порівнянні з очікуваною вартістю закупівлі. По-п"яте, вимагати наявність власної чи залученої на весь період виконання робіт лабораторії з вхідного та операційного контролю якості з наданням усіх підтверджуючих документів. Та доповнити документацію іншими кваліфікаційними вимогами. Це дозволить прийняти участь тим учасникам, що мають взагалі змогу технічно виконати роботи за предметом закупівлі та не допустять порушень чи прострочень договору. Завдяки цьому буде виключена можливість прийняття участі у закупівлі тих учасників, що не маючи ані досвіду роботи, ані матеріально-технічної бази, ані персоналу, але котрі демпінгуючи, виграють торги та в подальшому їх не виконують (бо не в змозі), не виконують своїх договірних зобов"язань. Вимагаємо розглянути поставлені питання в дійсній вимозі, внести зміни до тендерної документації, що жодним чином не є дискримінаційними, а лише такими, що дозволять уникнути участі порушуючих конкуренцію учасників та таких. що не мають фактичної змоги виконати роботи або щонайменше підтвердити можливість та гарантування їх якісне та своєчасне виконання. Це є сталою практикою замовників під час проведення таких великих торгів та гарантією відповідності учасників вимогам закупівлі та, як наслідок, належної їх спроможності та належного виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
12 жовтня 2018 09:31
Ваші пропозиції щодо внесення змін в тендерну документацію, котрі стосуються наявності в учасника щонайменшої кількості транспортних засобів та будівельних машин; залучення техніки на підставі договорів лізингу, надання послуг будівельної техніки чи перевезення вантажу; надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції копій свідоцтв про реєстрацію машин чи транспортних засобів; наявності в учасника щонайменшої кількості працівників ІТР з необхідною освітою та стажем роботи, кількість дорожніх робітників; підтвердження виконання аналогічного договору у якісному виразі відповідають чинному законодавству України про здійснення публічних закупівель, розглянуті тендерним комітетом замовника та будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію.

Документи

12 жовтня 2018 09:31
Щодо надання роз'яснень

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 31 жовтня 2018
UA-2018-09-18-000735-abcb3cb9e0bd246ff93c1e18da96f6d01
Найменування замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 жовтня 2018 17:18
Протокол
31 жовтня 2018 17:20
sign.p7s

Документи

31 жовтня 2018 17:19
Протокол
31 жовтня 2018 17:21
sign.p7s

Публічні документи

29 жовтня 2018 17:53
Частина 4.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 3.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 2.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 1.pdf
29 жовтня 2018 17:53
0GO18A106OD нова ред.rar

Документи

31 жовтня 2018 17:22
Протокол
31 жовтня 2018 17:23
sign.p7s

Публічні документи

29 жовтня 2018 19:04
sign.p7s
29 жовтня 2018 18:59
5. Інші документи.pdf
29 жовтня 2018 18:59
4. Банківська гарантія.7z
29 жовтня 2018 18:59
2. ст. 17.pdf

Документи

31 жовтня 2018 17:22
Протокол
31 жовтня 2018 17:24
sign.p7s

Публічні документи

12 листопада 2018 16:33
Документи переможця.PDF
29 жовтня 2018 19:50
ч.9.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.8.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.7.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.6.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.5.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.4.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.3.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.2.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.1.rar
29 жовтня 2018 19:50
Контрольний Лист.rar
29 жовтня 2018 19:50
16-51673.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 142 000 000,00
UAH з ПДВ
142 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 142 150 500,00
UAH з ПДВ
142 150 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 16:33
Документи переможця.PDF
29 жовтня 2018 19:50
ч.9.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.8.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.7.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.6.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.5.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.4.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.3.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.2.rar
29 жовтня 2018 19:50
ч.1.rar
29 жовтня 2018 19:50
Контрольний Лист.rar
29 жовтня 2018 19:50
16-51673.zip

Публічні документи

29 жовтня 2018 17:53
Частина 4.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 3.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 2.pdf
29 жовтня 2018 17:53
Частина 1.pdf
29 жовтня 2018 17:53
0GO18A106OD нова ред.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 142 000 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 10:15

Документи

07 листопада 2018 10:14
sign.p7s
07 листопада 2018 10:13
Протокол
06 листопада 2018 12:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
142 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2018 10:14
sign.p7s
07 листопада 2018 10:13
Протокол
06 листопада 2018 12:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 листопада 2018 17:20
Договір укладений
21 листопада 2018 17:19
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 09:20
Д.у. 6 Київ-Харків.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:19
sign.p7s зміни до договору
25 грудня 2019 11:59
Д.у. 5 Київ-Харків.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 11:58
sign.p7s зміни до договору
09 грудня 2019 11:29
ДУ 4 Реквізити Київ-Харків.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 11:27
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2019 13:37
ДУ _ 3 РОСТДОРСТРОЙ М-03.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 13:35
sign.p7s зміни до договору
08 липня 2019 15:06
Додатково угода _ 2.PDF зміни до договору
08 липня 2019 15:02
sign.p7s зміни до договору
08 липня 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись розпорядженням В.о. голови Полтавської обласної державної адміністрації «Про затвердження переліку об’єктів, що фінансуються за рахунок залишку коштів станом на 01.01.2019 з обласного бюджету та субвенції з державного бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» від 27.02.2019 № 131 (зі змінами), розпорядженням Т.в.о. голови Полтавської обласної державної адміністрації «Про затвердження Переліку об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» № 456 від 21.06.2019, на підставі Листа Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 13.02.2019 № 394/1/51-2 та Листа Комітету з питань бюджету Верховної Ради України від 27.03.2019 № 04-13/11-512 (61327) Сторони домовилися внести зміни до п. 11 Розділу «Договірна ціна» Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-165 від 20.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-24/18-165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 66 Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту №03-24/18-165 від 20.11.2018р., Сторони домовилися внести зміни до п. 10 Розділу «Строки надання послуг (поточного середнього ремонту об’єкта)» Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту №03-24/18-165 від 20.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони у зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника домовилися викласти розділ «Юридичні адреси та реквізити Сторін» Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-165 від 20.11.2018р. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись розпорядженням голови Полтавської обласної державної адміністрації "Про розподіл субвенцій з місцевих бюджетів обласному бюджету на 2019 рік" від 09.12.2019р. №914 Сторони домовилися внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов'язань щодо надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 03-24/18-165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку