Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво водогону с. Климашівка, Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
3 762 144,20 UAH
UA-2018-09-18-000585-b ea186d2f5e454c9fb3d8ffe8d6d0b609
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нацюк Анастасія Василівна

+380382626823 lisovi_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лісовогринівецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04403717
Місцезнаходження: 31340, Україна , Хмельницька обл., село Лісові Гринівці, вулиця Центральна будинок 4
Контактна особа: Нацюк Анастасія Василівна
+380382626823
lisovi_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2018 13:55
Очікувана вартість: 3 762 144,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 621,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво водогону с. Климашівка, Хмельницького району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31319, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, село Климашівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 15:57
ТД Климашівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-18-000585-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Комунпостачсервіс, Код ЄДРПОУ:14147563
Дата подання: 20 жовтня 2018 20:15
ОСКАРЖЕННЯ
№ 14 від 19 жовтня 2018 року

Тендерному комітету
Лісовогринівецької сільської ради


ОСКАРЖЕННЯ


Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 70 від 08.10.2018 року Лісовогринівецької сільської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт «Будівництво водогону с. Климашівка, Хмельницького району Хмельницької області» («Будівельні роботи та поточний ремонт» - код ДК 021:2015 - 45000000-7) тендерним комітетом було визнано переможцем ФОП «Мельник Володимир Якович» (1718702434), на що ТОВ «Комунпостачсервіс» має заперечення, а саме:
1. Відповідно до п. 3.2.7 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта).
Пунктом 3.2.9 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано копію договору або заяви про надання банківської гарантії, яка не містить підпису та відбитку печатки однієї із сторін, тобто вона не має жодної юридичної сили, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Саме з цієї причини також було відхилено пропозицію попереднього учасника.
2. Відповідно до п. 3.6.2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист (з переліком усіх робіт згідно Додатку № 2), в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем, надати послуги/виконати роботи по предмету закупівлі згідно усіх вимог, встановленим Замовником у Додатку № 2 цієї тендерної документації, за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано гарантійний лист, який не відповідає додатку № 2, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 3.6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано копію ліцензії з переліком робіт, які не дозволяють йому виконувати дані роботи (згідно наданої копії ліцензії, учасник має право виконувати тільки внутрішні роботи, а у технічному завданні та проектній документації передбачено виконання зовнішніх робіт) та довідку, що даний учасник субпідрядні організації залучати не буде, що є грубим порушенням та не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству України.
4. Відповідно до п. 3.6.5 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
та відповідно до п. 3.6.6 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації у випадку відхилення тендерної пропозиції Учасника із найбільш економічно вигідною пропозицією з підстав, передбачених ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами електронного аукціону є наступною за найбільш економічно вигідною та переходить в статус «На розгляді», повинен упродовж одного робочого дня надати документи вказані в п.3.6.5.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» не було надано договірної ціни вказаної в п. 3.6.5, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Відповідно до вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію.

Виходячи з вищевикладеного ТОВ «Комунпостачсервіс» вважає, що пропозиція ФОП «Мельник Володимир Якович» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».



Директор
ТОВ «Комунпостачсервіс» Д.П.Ульман
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2018 15:28
Відповідь надана у дозавантаженому файлі

Документи подані скаржником

20 жовтня 2018 20:14
ОСКАРЖЕННЯ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" 3 595 294,00
UAH з ПДВ
3 595 294,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельник Володимир Якович 3 693 108,31
UAH з ПДВ
3 655 108,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Поділля-Інвест Сіті» 3 696 157,23
UAH з ПДВ
3 696 157,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комунпостачсервіс 3 761 992,11
UAH з ПДВ
3 761 992,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 15:20
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:18
Зведений новий.pdf
05 жовтня 2018 15:18
Договірна нова.pdf
03 жовтня 2018 14:12
Електронний підпис
03 жовтня 2018 14:09
Статут.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Пропозиція.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Проект договору.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Підписаний_Лицензия.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Наявність працівників.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Ліцензія.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Лист захист довкілля.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Довідка субпідряд.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Довідка про досвід.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Графік виконання.pdf
03 жовтня 2018 14:09
Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2018 13:39
МВС
12 жовтня 2018 13:39
ДПІ
02 жовтня 2018 15:38
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:34
Підписаний_Лицензия.pdf
02 жовтня 2018 15:34
Підписаний_LICENSE.pdf
02 жовтня 2018 15:34
Підписаний_Kovalenko_1948-K-O.pdf
02 жовтня 2018 15:34
Підписаний_G0918-3478-GL_tender.pdf
02 жовтня 2018 15:34
Паспорт код.PDF
02 жовтня 2018 15:34
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Лист-згода.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Інформаційна довідка.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Інформаційна довідка 4.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Інформаційна довідка 3.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Інформаційна довідка 2.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Згода.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Додаток 5.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Додаток 3.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Додаток 1.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Договірна ціна.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Договір-заява.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Договір підряду.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Довідка.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Довідка щодо підпису.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Довідка 2.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист 9.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист 8.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист 7.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист 6.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист 5.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист 4.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист 3.PDF
02 жовтня 2018 15:34
Гарантійний лист 2.PDF
02 жовтня 2018 15:34
lic_zaver.pdf
02 жовтня 2018 15:34
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
02 жовтня 2018 15:34
4.PDF
02 жовтня 2018 15:34
3.PDF
02 жовтня 2018 15:34
2.PDF
02 жовтня 2018 15:34
1.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2018 18:23
пропозиція 1.rar

Публічні документи

03 жовтня 2018 16:49
Підписаний_G1018-3637-GL_tender.pdf
03 жовтня 2018 16:49
підписаний 2.pdf
03 жовтня 2018 16:49
підписаний 1.pdf
03 жовтня 2018 16:49
lic_zaver.pdf
03 жовтня 2018 16:49
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
03 жовтня 2018 16:49
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed.pdf
03 жовтня 2018 16:49
технічне завдання.pdf
03 жовтня 2018 16:49
тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2018 16:49
протокол 17.pdf
03 жовтня 2018 16:49
протокол 9.pdf
03 жовтня 2018 16:49
проект договору.pdf
03 жовтня 2018 16:49
наказ на директора.pdf
03 жовтня 2018 16:49
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
03 жовтня 2018 16:49
ЛІЦЕНЗІЯ додаток.pdf
03 жовтня 2018 16:49
додаткова угода до 3.pdf
03 жовтня 2018 16:49
договірна ціна.pdf
03 жовтня 2018 16:49
ДОГОВІР 3.pdf
03 жовтня 2018 16:49
договір 2.pdf
03 жовтня 2018 16:49
договір 1.pdf
03 жовтня 2018 16:49
Підписаний_Лицензия.pdf
03 жовтня 2018 16:49
виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"

ФОП Мельник Володимир Якович

ТОВ «Поділля-Інвест Сіті»

ТОВ Комунпостачсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
Відхилено 3 595 294,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 17:22
ФОП Мельник Володимир Якович
#1718702434
Переможець 3 655 108,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 14:07

Документи

08 жовтня 2018 17:22
Електронний підпис
08 жовтня 2018 17:17
Протокол відхилення

Документи

11 жовтня 2018 14:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2018 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник Володимир Якович
#1718702434
3 655 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2018 14:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:41
ДУ Водогін Климашівка.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 15:18
ДУ водогін с. Климашівка.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 15:15
Климашівка.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 14:33
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 13:26
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 травня 2019 13:09
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 10:20
ДУ 6 Водогін Климашівка на 2020 рік.pdf зміни до договору
15 травня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 10:07
ДУ 5 Водогін Климашівка.pdf зміни до договору
15 травня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 11:19
ДУ водогін климашівка 4.pdf зміни до договору
07 травня 2019 11:13
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 16:24
ДУ Климашівка 3 строк 2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:18
ДУ Климашівка 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 13:00
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 10:22
ДУ Климашівка 1.pdf зміни до договору
04 грудня 2018 10:19
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 11:54
графік укладений
26 жовтня 2018 11:45
ДЦ укладений
26 жовтня 2018 11:45
Договір укладений
26 жовтня 2018 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні асигнування на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних асигнувань на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних призначень на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні асигнування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): скасування положень ДУ №4 від 07.05.19
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): передбачення бюджетних асигнувань на 2019 рік. Додаткова угода №7 від 21.05.19
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML