Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво водогону с. Климашівка, Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
3 762 144,20 UAH
UA-2018-09-18-000585-b ● ea186d2f5e454c9fb3d8ffe8d6d0b609
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лісовогринівецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403717 |
Місцезнаходження: | 31340, Україна , Хмельницька обл., село Лісові Гринівці, вулиця Центральна будинок 4 |
Контактна особа: |
Нацюк Анастасія Василівна +380382626823 lisovi_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2018 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2018 13:55 |
Очікувана вартість: | 3 762 144,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 621,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво водогону с. Климашівка, Хмельницького району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31319, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, село Климашівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2018 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2018 15:57 |
ТД Климашівка.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-18-000585-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Комунпостачсервіс, Код ЄДРПОУ:14147563
Дата подання: 20 жовтня 2018 20:15
ОСКАРЖЕННЯ
№ 14 від 19 жовтня 2018 року
Тендерному комітету
Лісовогринівецької сільської ради
ОСКАРЖЕННЯ
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 70 від 08.10.2018 року Лісовогринівецької сільської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт «Будівництво водогону с. Климашівка, Хмельницького району Хмельницької області» («Будівельні роботи та поточний ремонт» - код ДК 021:2015 - 45000000-7) тендерним комітетом було визнано переможцем ФОП «Мельник Володимир Якович» (1718702434), на що ТОВ «Комунпостачсервіс» має заперечення, а саме:
1. Відповідно до п. 3.2.7 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта).
Пунктом 3.2.9 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано копію договору або заяви про надання банківської гарантії, яка не містить підпису та відбитку печатки однієї із сторін, тобто вона не має жодної юридичної сили, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Саме з цієї причини також було відхилено пропозицію попереднього учасника.
2. Відповідно до п. 3.6.2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист (з переліком усіх робіт згідно Додатку № 2), в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем, надати послуги/виконати роботи по предмету закупівлі згідно усіх вимог, встановленим Замовником у Додатку № 2 цієї тендерної документації, за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано гарантійний лист, який не відповідає додатку № 2, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 3.6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано копію ліцензії з переліком робіт, які не дозволяють йому виконувати дані роботи (згідно наданої копії ліцензії, учасник має право виконувати тільки внутрішні роботи, а у технічному завданні та проектній документації передбачено виконання зовнішніх робіт) та довідку, що даний учасник субпідрядні організації залучати не буде, що є грубим порушенням та не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству України.
4. Відповідно до п. 3.6.5 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
та відповідно до п. 3.6.6 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації у випадку відхилення тендерної пропозиції Учасника із найбільш економічно вигідною пропозицією з підстав, передбачених ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами електронного аукціону є наступною за найбільш економічно вигідною та переходить в статус «На розгляді», повинен упродовж одного робочого дня надати документи вказані в п.3.6.5.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» не було надано договірної ціни вказаної в п. 3.6.5, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію.
Виходячи з вищевикладеного ТОВ «Комунпостачсервіс» вважає, що пропозиція ФОП «Мельник Володимир Якович» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Директор
ТОВ «Комунпостачсервіс» Д.П.Ульман
Розгорнути
Згорнути
Тендерному комітету
Лісовогринівецької сільської ради
ОСКАРЖЕННЯ
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 70 від 08.10.2018 року Лісовогринівецької сільської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт «Будівництво водогону с. Климашівка, Хмельницького району Хмельницької області» («Будівельні роботи та поточний ремонт» - код ДК 021:2015 - 45000000-7) тендерним комітетом було визнано переможцем ФОП «Мельник Володимир Якович» (1718702434), на що ТОВ «Комунпостачсервіс» має заперечення, а саме:
1. Відповідно до п. 3.2.7 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта).
Пунктом 3.2.9 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано копію договору або заяви про надання банківської гарантії, яка не містить підпису та відбитку печатки однієї із сторін, тобто вона не має жодної юридичної сили, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Саме з цієї причини також було відхилено пропозицію попереднього учасника.
2. Відповідно до п. 3.6.2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист (з переліком усіх робіт згідно Додатку № 2), в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем, надати послуги/виконати роботи по предмету закупівлі згідно усіх вимог, встановленим Замовником у Додатку № 2 цієї тендерної документації, за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано гарантійний лист, який не відповідає додатку № 2, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 3.6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» було надано копію ліцензії з переліком робіт, які не дозволяють йому виконувати дані роботи (згідно наданої копії ліцензії, учасник має право виконувати тільки внутрішні роботи, а у технічному завданні та проектній документації передбачено виконання зовнішніх робіт) та довідку, що даний учасник субпідрядні організації залучати не буде, що є грубим порушенням та не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству України.
4. Відповідно до п. 3.6.5 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
та відповідно до п. 3.6.6 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації у випадку відхилення тендерної пропозиції Учасника із найбільш економічно вигідною пропозицією з підстав, передбачених ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами електронного аукціону є наступною за найбільш економічно вигідною та переходить в статус «На розгляді», повинен упродовж одного робочого дня надати документи вказані в п.3.6.5.
Проте ФОП «Мельник Володимир Якович» не було надано договірної ціни вказаної в п. 3.6.5, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію.
Виходячи з вищевикладеного ТОВ «Комунпостачсервіс» вважає, що пропозиція ФОП «Мельник Володимир Якович» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Директор
ТОВ «Комунпостачсервіс» Д.П.Ульман
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2018 15:28
Відповідь надана у дозавантаженому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" |
3 595 294,00
UAH з ПДВ
|
3 595 294,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мельник Володимир Якович |
3 693 108,31
UAH з ПДВ
|
3 655 108,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Поділля-Інвест Сіті» |
3 696 157,23
UAH з ПДВ
|
3 696 157,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комунпостачсервіс |
3 761 992,11
UAH з ПДВ
|
3 761 992,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" #35651353 |
Відхилено |
3 595 294,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2018 17:22
|
ФОП Мельник Володимир Якович #1718702434 |
Переможець |
3 655 108,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:41
|
ДУ Водогін Климашівка.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 15:18
|
ДУ водогін с. Климашівка.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2020 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 15:15
|
Климашівка.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2019 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 13:26
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 травня 2019 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 10:20
|
ДУ 6 Водогін Климашівка на 2020 рік.pdf | зміни до договору |
15 травня 2019 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 10:07
|
ДУ 5 Водогін Климашівка.pdf | зміни до договору |
15 травня 2019 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 11:19
|
ДУ водогін климашівка 4.pdf | зміни до договору |
07 травня 2019 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 16:24
|
ДУ Климашівка 3 строк 2019.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:18
|
ДУ Климашівка 2.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2018 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2018 10:22
|
ДУ Климашівка 1.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2018 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2018 11:54
|
графік | укладений |
26 жовтня 2018 11:45
|
ДЦ | укладений |
26 жовтня 2018 11:45
|
Договір | укладений |
26 жовтня 2018 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні асигнування на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна бюджетних асигнувань на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна бюджетних призначень на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні асигнування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | скасування положень ДУ №4 від 07.05.19 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | передбачення бюджетних асигнувань на 2019 рік. Додаткова угода №7 від 21.05.19 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |