Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні вікон та дверей з облаштуванням укосів.
Очікувана вартість
256 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000363-a 88c87cbb4f054f3ab08359a08a0bec9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбачевська Олена Іванівна

+380567787313 cityhospitalML5@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985205
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111
Контактна особа: Горбачевська Олена Іванівна
+380567787313
cityhospitalML5@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 13:48
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 13:48
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 13:50
Очікувана вартість: 256 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей з облаштуванням укосів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2018 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 19:24
Протокол 127 перелік змін.pdf
25 вересня 2018 19:24
додаток 5 І.doc
25 вересня 2018 19:24
ТД поточний ремонт вікна 2.doc
25 вересня 2018 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 19:24
Протокол 127 перелік змін.pdf
25 вересня 2018 19:24
додаток 5 І.doc
18 вересня 2018 13:43
додаток 5.doc
25 вересня 2018 19:24
ТД поточний ремонт вікна 2.doc
18 вересня 2018 13:43
ТД поточний ремонт вікна 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-18-000363-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3493804979
Дата подання: 09 жовтня 2018 22:21
Оскарження дискваліфікації
Шановний замовник! Вважаємо нашу дискваліфікацію незаконною і такою, яка свідчить про корумпованість посадових осіб вашої організації. По пунктах звинувачення в невідповідності тендерним вимогам відповідаємо:
1.Довідка про відсутність діючих судових проваджень повинна була бути надана протягом 5 днів з моменту проголошення учасника переможцем та повідомлення про намір скласти Договір. Цитую стор.17 вашої тендерної документації: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п*яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на виконання вимог, визначених у ст. 17 Закону повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2,3,5,6 і 8 частини першої, частини другої ст. 17 Закону:...і т.д" Нас переможцем не оголошували і не повідомляли про намір укласти з нами Договір.
2. Ліцензія не є потрібною для робіт, які повинні бути виконані у даній закупівлі. Тому, якщо навіть ми не додали про це листа - це несуттєвим порушенням вимог. Тим паче, вам неодноразово дзонили і цікавились, чи все вас влаштовує. Жодного зауваження зроблено не було. (Зараз цей лист надаємо).
3. Для Фізичних Осіб Підприємців виписка з реєстру і є тим самим дозвільним документом, яку не побачив замовник. Виписка з реєстру надана в нашій тендерній документації. Там є вся інформація, яка вам необхідна.
4. Статуту у ФОП Васильченка немає, та він і не є обовязковим.
5. Документом, який підтверджує повноваження посадової особи, а саме директора ФОП ВасильченкоВ.Г., є паспорт Васильченка Василя Геннадійовича. Копія паспорту була надана.
6. Довідка про наявність та стан матеріально-технічної бази дійсно надана на ТОВ "Вінтера-вікна", так як ми є офіційними дилерами цього заводу, про що свідчить дилерський договір. А довідка надана для того, щоб Ви, шановний замовник, мали уявлення на якому обладнанні та в яких умовах будуть виготовлені Ваші вікна. Про наші можливості, як ФОП, свідчать довідки про подібні виконані об*єкти, та копія подібного Договору, за умовами якого виконувались такі сами послуги, які вимагаються у даній закупівлі.
7.Щодо зміни істотних умов Договору, то у проекті Договору є вираз: "Початок робіт - з моменту підписання Договору". А це не є можливим, бо навіть на виготовлення та доставку вікон потрібен час. Тому ця вимога була некоректною, або мала на увазі, що десь вже є готові вікна потрібного розміру і тільки чекають на підписання Договору.
8. У пункті 6 розділу ІІІ вашої Тендерної документації вказано :"...Учасникам пропонується обстежити об*єкт..." Пропонується!!! А не ставиться в обов*язок. І ніде не було вимоги про надання акту обстеження об*єкта. Тому, нам було достатньо інформації, яка була розміщена на сайті закупівель для того, щоб розраховані нами послуги відповідали вимогам замовника. Тим паче, що у вас, як у замовника, немає жодних претензій до технічних характеристик наданої пропозиції.
9. Кошторисна документація і всі розрахунки надаються на кінцеву суму торгів і підписуються Сторонами разом з Договором про надання послуг. Тому, ця документація була б надана в разі визнання нас переможцем та повідомленням про намір укласти з ФОП Васильченко Договір.
Виходячи з усього вищенаведеного можна зробити висновок, що наша тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі UA-2018-09-18-000363-a. А причини дискваліфікації є формальними і надуманими. Мета створення майданчику Прозоро - це прозрачні, чесні закупівлі, а також економія бюджетних коштів.
"У відповідності до частини першої статті 28 Закону єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника." І якщо замовник був би зацікавлений саме в найнижчий ціні, то про документи, яких йому, ніби-то, не вистачає, він міг би запитати учасника з найнижчою ціною. Тим паче, що і з головою тендерного комітету (Бакликлвою Оленою Анатолівною), яка була на лікарняному, і з секретарем (Горбачевською Оленою Іванівною) ми зв*язувались неодноразово. Між собою вони спілкувались, але нам жодних зауважень не було зроблено. Скоріше за все, в якості переможця їм потрібна інша організація.
Додатково хочемо повідомити, що копію цього листа буде відправлено на електронну пошту замовника, до Департаменту охорони здоров*я у Дніпропетровській області, в державну аудиторську службу України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2018 15:07
Вимоги тендерної документації не виконані
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-18-000363-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3493804979
Дата подання: 10 жовтня 2018 15:53
Неправомірна дискваліфікація
Фурнітура AXOR K3 є аналогом фурнітури Vorne. Більше того - вона набагато краща за неї. На неї видані сертифікати відповідності та санітарно-гігієнічні висновки. На неї надається гарантія на 5 років, що відповідаю вимогам тендерної документації. І тому, вибирати якусь одну, заздалегідь оговорену з ТОВ "ЗМПО Прогрес" фурнітуру, і прописувати всі умови тендеру під цей самий завод - це є дискримінацією інших учасників торгів. З початку незаконна дискваліфікація ФОП Васильченко В.Г., тепер ТОВ "Віконда". І переможцем стає ТОВ ЗМПО "Прогрес". Як все передбачувано. Буде що промоніторити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2018 15:09
Надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-18-000363-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА", Код ЄДРПОУ:40207010
Дата подання: 16 жовтня 2018 16:35
скарга
Шановний замовник! Вважаємо нашу дискваліфікацію необґрунтованою. На Ваші зауваження представництво компанії «AXOR» для вашого ознайомлення пропонує наступну інформацію:
1. Петлева група у фурнітурі компанії AXOR підібрана згідно ТЗ і розрахована на вагу до 100 кг. Якщо вага стулок буде більш ніж 100 кг, у фурнітури компанії AXOR є посилена петлева група на 130 кг. На фурнітуру AXOR є ЄВРОПЕЙСЬКИЙ сертифікат якості і протокол випробувань, з урахуванням петлевої групи до 130 кг для важких стулок, який дійсний з 2017 рік по 2019 рік. Який наданий акредитованою незалежною європейською лабораторією (сертифікат додається). "Аналогічна" фурнітура «Ворне» має сертифікат який виданий в 2017 році і закінчивсвій термін дії в 2017 в продовж 9 місяців і цей сертифікат виданий на фурнітуру з петлевою групою до 100 кг .
2. Не достовірна інформація, фурнітура AXOR в комплектації ножиць на усіх типоразмерах має фіксатор від помилкового відкриття стулки і фіксатор від закриття стулок в режимі відкинуто (дивіться у вкладенні).
3. У фурнітури Ворне і у Axor немає приводів з 4 точкамипритиску, цапфами в діапазоні 1300-1400.
Можно зробити підсумок що наша тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі UA-2018-09-18-000363-a. А причина дискваліфікації - не обгрунтована. Мета створення майданчику Прозоро - це прозрачні, чесні закупівлі. Вимагаємо змінити рішення!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2018 14:34
Роз`яснення в доданих документах
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

16 жовтня 2018 15:07
Протокол

Документи

16 жовтня 2018 15:09
Протокол

Документи подані скаржником

16 жовтня 2018 16:35
Документи.rar

Документи

19 жовтня 2018 14:34
Протокол
19 жовтня 2018 14:34
Сертифікат
19 жовтня 2018 14:34
Сертифікат

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ 236 768,40
UAH з ПДВ
236 768,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 246 000,00
UAH з ПДВ
239 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 249 720,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРОТК" 249 756,00
UAH з ПДВ
245 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕЛЕЗНЬОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 255 000,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2018 17:00
додаток 5.pdf
03 жовтня 2018 15:56
Дилерский Договор стр2.jpg
03 жовтня 2018 15:56
Дилерский Договор стр3.jpg
03 жовтня 2018 15:56
Паспорт стр.1.jpg
03 жовтня 2018 15:56
Паспорт стр.2.jpg
03 жовтня 2018 15:56
Дилерский Договор стр1.jpg
03 жовтня 2018 15:56
Выписка из реестра.docx
03 жовтня 2018 15:56
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2018 15:56
Проект Договору.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2018 15:00
нова цінова.pdf
28 вересня 2018 12:02
Електронний підпис
28 вересня 2018 11:40
Витяг з ЄДР 28 09 2018.rtf
27 вересня 2018 13:07
Електронний підпис
27 вересня 2018 10:56
кошторис.pdf
27 вересня 2018 09:27
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2018 18:00
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2018 18:00
Захист довкілля.pdf
26 вересня 2018 18:00
Довідка про працівників.pdf
26 вересня 2018 18:00
СЕРТИФІКАТИ1.rar
26 вересня 2018 18:00
Згода на обробку ПД.pdf
26 вересня 2018 18:00
Дозвільні документи.rar
26 вересня 2018 18:00
Довідка про досвід.pdf
26 вересня 2018 18:00
Довідка ст.17.pdf
26 вересня 2018 18:00
Досвід.rar
26 вересня 2018 18:00
Інформаційна довідка.pdf
26 вересня 2018 18:00
Довідка про МТБ.pdf
26 вересня 2018 18:00
СЕРТИФІКАТИ2.rar
26 вересня 2018 18:00
Гарантійний лист 1.pdf
26 вересня 2018 18:00
Уставні документи.rar
26 вересня 2018 18:00
Проект договору.pdf
26 вересня 2018 18:00
МТБ.rar

Публічні документи

11 жовтня 2018 12:17
Електронний підпис
11 жовтня 2018 12:11
Комплектація.pdf
04 жовтня 2018 12:15
Електронний підпис
04 жовтня 2018 12:14
СЭС склопакети.pdf
04 жовтня 2018 12:14
СЭС профіль .pdf
04 жовтня 2018 12:14
СЭС підвіконня.pdf
04 жовтня 2018 12:14
СЭС Vorne.pdf
04 жовтня 2018 12:14
СЭС Vorne двери.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Сертифікат Прогресс.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Сертификат ПДО.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Сертификат на СПО.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Сертификат на ПВХ.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Сертификат Vorne.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Св-во о регистрации .pdf
04 жовтня 2018 12:14
Протокол випробувань.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Договор аренды.PDF
04 жовтня 2018 12:14
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Виписка из ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Статут.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Справка 4 ОПП.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Св-во плательщика НДС.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Реквизиты предприятия.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Проект договору.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Лист - згода 1.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Лист - гарантія 2.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Комплектація.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Довідка що до ліцензії.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Довідка 3.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Довідка 2.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Довідка 1.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2018 12:14
Аналогічні договора.zip
04 жовтня 2018 12:14
Акт заміру.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 12:57
Електронний підпис
04 жовтня 2018 12:52
20. Кошторис.pdf
04 жовтня 2018 12:52
16. Акт обстеження.pdf
04 жовтня 2018 12:52
15. Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2018 12:52
11. Статут.pdf
04 жовтня 2018 12:52
10. ПДВ.pdf
04 жовтня 2018 12:52
07. Ліцензія+Дозвіл.pdf
04 жовтня 2018 12:52
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 16:31
витяг_плант_под.JPG
03 жовтня 2018 16:31
виписка2.JPG
03 жовтня 2018 16:31
виписка1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВ "УКРОТК"

ФОП "СЕЛЕЗНЬОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ
#3493804979
Відхилено 236 768,40
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 13:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Відхилено 239 999,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 15:02
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 14:46

Документи

09 жовтня 2018 13:26
Електронний підпис
09 жовтня 2018 13:24
Протокол

Документи

10 жовтня 2018 15:02
Електронний підпис
10 жовтня 2018 15:00
Протокол

Документи

11 жовтня 2018 14:46
Електронний підпис
11 жовтня 2018 14:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2018 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2018 14:46
Електронний підпис
11 жовтня 2018 14:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 12:08
Акт укладений
06 грудня 2018 12:03
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 11:55
Протокол 154П вікна зміна строків.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:48
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 14:54
Договір укладений
31 жовтня 2018 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строків надання послуг
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 240 000,00
UAH з ПДВ