Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей з облаштуванням укосів.
Очікувана вартість
256 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000363-a ● 88c87cbb4f054f3ab08359a08a0bec9e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985205 |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111 |
Контактна особа: |
Горбачевська Олена Іванівна +380567787313 cityhospitalML5@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2018 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2018 13:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2018 13:48 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2018 13:50 |
Очікувана вартість: | 256 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей з облаштуванням укосів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2018 19:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2018 19:24 |
Протокол 127 перелік змін.pdf | |
25 вересня 2018 19:24 |
додаток 5 І.doc | |
25 вересня 2018 19:24 |
ТД поточний ремонт вікна 2.doc |
25 вересня 2018 19:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 вересня 2018 19:24 |
Протокол 127 перелік змін.pdf
|
|||
25 вересня 2018 19:24 |
додаток 5 І.doc
|
|||
25 вересня 2018 19:24 |
ТД поточний ремонт вікна 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-18-000363-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3493804979
Дата подання: 09 жовтня 2018 22:21
Оскарження дискваліфікації
Шановний замовник! Вважаємо нашу дискваліфікацію незаконною і такою, яка свідчить про корумпованість посадових осіб вашої організації. По пунктах звинувачення в невідповідності тендерним вимогам відповідаємо:
1.Довідка про відсутність діючих судових проваджень повинна була бути надана протягом 5 днів з моменту проголошення учасника переможцем та повідомлення про намір скласти Договір. Цитую стор.17 вашої тендерної документації: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п*яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на виконання вимог, визначених у ст. 17 Закону повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2,3,5,6 і 8 частини першої, частини другої ст. 17 Закону:...і т.д" Нас переможцем не оголошували і не повідомляли про намір укласти з нами Договір.
2. Ліцензія не є потрібною для робіт, які повинні бути виконані у даній закупівлі. Тому, якщо навіть ми не додали про це листа - це несуттєвим порушенням вимог. Тим паче, вам неодноразово дзонили і цікавились, чи все вас влаштовує. Жодного зауваження зроблено не було. (Зараз цей лист надаємо).
3. Для Фізичних Осіб Підприємців виписка з реєстру і є тим самим дозвільним документом, яку не побачив замовник. Виписка з реєстру надана в нашій тендерній документації. Там є вся інформація, яка вам необхідна.
4. Статуту у ФОП Васильченка немає, та він і не є обовязковим.
5. Документом, який підтверджує повноваження посадової особи, а саме директора ФОП ВасильченкоВ.Г., є паспорт Васильченка Василя Геннадійовича. Копія паспорту була надана.
6. Довідка про наявність та стан матеріально-технічної бази дійсно надана на ТОВ "Вінтера-вікна", так як ми є офіційними дилерами цього заводу, про що свідчить дилерський договір. А довідка надана для того, щоб Ви, шановний замовник, мали уявлення на якому обладнанні та в яких умовах будуть виготовлені Ваші вікна. Про наші можливості, як ФОП, свідчать довідки про подібні виконані об*єкти, та копія подібного Договору, за умовами якого виконувались такі сами послуги, які вимагаються у даній закупівлі.
7.Щодо зміни істотних умов Договору, то у проекті Договору є вираз: "Початок робіт - з моменту підписання Договору". А це не є можливим, бо навіть на виготовлення та доставку вікон потрібен час. Тому ця вимога була некоректною, або мала на увазі, що десь вже є готові вікна потрібного розміру і тільки чекають на підписання Договору.
8. У пункті 6 розділу ІІІ вашої Тендерної документації вказано :"...Учасникам пропонується обстежити об*єкт..." Пропонується!!! А не ставиться в обов*язок. І ніде не було вимоги про надання акту обстеження об*єкта. Тому, нам було достатньо інформації, яка була розміщена на сайті закупівель для того, щоб розраховані нами послуги відповідали вимогам замовника. Тим паче, що у вас, як у замовника, немає жодних претензій до технічних характеристик наданої пропозиції.
9. Кошторисна документація і всі розрахунки надаються на кінцеву суму торгів і підписуються Сторонами разом з Договором про надання послуг. Тому, ця документація була б надана в разі визнання нас переможцем та повідомленням про намір укласти з ФОП Васильченко Договір.
Виходячи з усього вищенаведеного можна зробити висновок, що наша тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі UA-2018-09-18-000363-a. А причини дискваліфікації є формальними і надуманими. Мета створення майданчику Прозоро - це прозрачні, чесні закупівлі, а також економія бюджетних коштів.
"У відповідності до частини першої статті 28 Закону єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника." І якщо замовник був би зацікавлений саме в найнижчий ціні, то про документи, яких йому, ніби-то, не вистачає, він міг би запитати учасника з найнижчою ціною. Тим паче, що і з головою тендерного комітету (Бакликлвою Оленою Анатолівною), яка була на лікарняному, і з секретарем (Горбачевською Оленою Іванівною) ми зв*язувались неодноразово. Між собою вони спілкувались, але нам жодних зауважень не було зроблено. Скоріше за все, в якості переможця їм потрібна інша організація.
Додатково хочемо повідомити, що копію цього листа буде відправлено на електронну пошту замовника, до Департаменту охорони здоров*я у Дніпропетровській області, в державну аудиторську службу України.
Розгорнути
Згорнути
1.Довідка про відсутність діючих судових проваджень повинна була бути надана протягом 5 днів з моменту проголошення учасника переможцем та повідомлення про намір скласти Договір. Цитую стор.17 вашої тендерної документації: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п*яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на виконання вимог, визначених у ст. 17 Закону повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2,3,5,6 і 8 частини першої, частини другої ст. 17 Закону:...і т.д" Нас переможцем не оголошували і не повідомляли про намір укласти з нами Договір.
2. Ліцензія не є потрібною для робіт, які повинні бути виконані у даній закупівлі. Тому, якщо навіть ми не додали про це листа - це несуттєвим порушенням вимог. Тим паче, вам неодноразово дзонили і цікавились, чи все вас влаштовує. Жодного зауваження зроблено не було. (Зараз цей лист надаємо).
3. Для Фізичних Осіб Підприємців виписка з реєстру і є тим самим дозвільним документом, яку не побачив замовник. Виписка з реєстру надана в нашій тендерній документації. Там є вся інформація, яка вам необхідна.
4. Статуту у ФОП Васильченка немає, та він і не є обовязковим.
5. Документом, який підтверджує повноваження посадової особи, а саме директора ФОП ВасильченкоВ.Г., є паспорт Васильченка Василя Геннадійовича. Копія паспорту була надана.
6. Довідка про наявність та стан матеріально-технічної бази дійсно надана на ТОВ "Вінтера-вікна", так як ми є офіційними дилерами цього заводу, про що свідчить дилерський договір. А довідка надана для того, щоб Ви, шановний замовник, мали уявлення на якому обладнанні та в яких умовах будуть виготовлені Ваші вікна. Про наші можливості, як ФОП, свідчать довідки про подібні виконані об*єкти, та копія подібного Договору, за умовами якого виконувались такі сами послуги, які вимагаються у даній закупівлі.
7.Щодо зміни істотних умов Договору, то у проекті Договору є вираз: "Початок робіт - з моменту підписання Договору". А це не є можливим, бо навіть на виготовлення та доставку вікон потрібен час. Тому ця вимога була некоректною, або мала на увазі, що десь вже є готові вікна потрібного розміру і тільки чекають на підписання Договору.
8. У пункті 6 розділу ІІІ вашої Тендерної документації вказано :"...Учасникам пропонується обстежити об*єкт..." Пропонується!!! А не ставиться в обов*язок. І ніде не було вимоги про надання акту обстеження об*єкта. Тому, нам було достатньо інформації, яка була розміщена на сайті закупівель для того, щоб розраховані нами послуги відповідали вимогам замовника. Тим паче, що у вас, як у замовника, немає жодних претензій до технічних характеристик наданої пропозиції.
9. Кошторисна документація і всі розрахунки надаються на кінцеву суму торгів і підписуються Сторонами разом з Договором про надання послуг. Тому, ця документація була б надана в разі визнання нас переможцем та повідомленням про намір укласти з ФОП Васильченко Договір.
Виходячи з усього вищенаведеного можна зробити висновок, що наша тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі UA-2018-09-18-000363-a. А причини дискваліфікації є формальними і надуманими. Мета створення майданчику Прозоро - це прозрачні, чесні закупівлі, а також економія бюджетних коштів.
"У відповідності до частини першої статті 28 Закону єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника." І якщо замовник був би зацікавлений саме в найнижчий ціні, то про документи, яких йому, ніби-то, не вистачає, він міг би запитати учасника з найнижчою ціною. Тим паче, що і з головою тендерного комітету (Бакликлвою Оленою Анатолівною), яка була на лікарняному, і з секретарем (Горбачевською Оленою Іванівною) ми зв*язувались неодноразово. Між собою вони спілкувались, але нам жодних зауважень не було зроблено. Скоріше за все, в якості переможця їм потрібна інша організація.
Додатково хочемо повідомити, що копію цього листа буде відправлено на електронну пошту замовника, до Департаменту охорони здоров*я у Дніпропетровській області, в державну аудиторську службу України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2018 15:07
Вимоги тендерної документації не виконані
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-18-000363-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3493804979
Дата подання: 10 жовтня 2018 15:53
Неправомірна дискваліфікація
Фурнітура AXOR K3 є аналогом фурнітури Vorne. Більше того - вона набагато краща за неї. На неї видані сертифікати відповідності та санітарно-гігієнічні висновки. На неї надається гарантія на 5 років, що відповідаю вимогам тендерної документації. І тому, вибирати якусь одну, заздалегідь оговорену з ТОВ "ЗМПО Прогрес" фурнітуру, і прописувати всі умови тендеру під цей самий завод - це є дискримінацією інших учасників торгів. З початку незаконна дискваліфікація ФОП Васильченко В.Г., тепер ТОВ "Віконда". І переможцем стає ТОВ ЗМПО "Прогрес". Як все передбачувано. Буде що промоніторити.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2018 15:09
Надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-18-000363-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА", Код ЄДРПОУ:40207010
Дата подання: 16 жовтня 2018 16:35
скарга
Шановний замовник! Вважаємо нашу дискваліфікацію необґрунтованою. На Ваші зауваження представництво компанії «AXOR» для вашого ознайомлення пропонує наступну інформацію:
1. Петлева група у фурнітурі компанії AXOR підібрана згідно ТЗ і розрахована на вагу до 100 кг. Якщо вага стулок буде більш ніж 100 кг, у фурнітури компанії AXOR є посилена петлева група на 130 кг. На фурнітуру AXOR є ЄВРОПЕЙСЬКИЙ сертифікат якості і протокол випробувань, з урахуванням петлевої групи до 130 кг для важких стулок, який дійсний з 2017 рік по 2019 рік. Який наданий акредитованою незалежною європейською лабораторією (сертифікат додається). "Аналогічна" фурнітура «Ворне» має сертифікат який виданий в 2017 році і закінчивсвій термін дії в 2017 в продовж 9 місяців і цей сертифікат виданий на фурнітуру з петлевою групою до 100 кг .
2. Не достовірна інформація, фурнітура AXOR в комплектації ножиць на усіх типоразмерах має фіксатор від помилкового відкриття стулки і фіксатор від закриття стулок в режимі відкинуто (дивіться у вкладенні).
3. У фурнітури Ворне і у Axor немає приводів з 4 точкамипритиску, цапфами в діапазоні 1300-1400.
Можно зробити підсумок що наша тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі UA-2018-09-18-000363-a. А причина дискваліфікації - не обгрунтована. Мета створення майданчику Прозоро - це прозрачні, чесні закупівлі. Вимагаємо змінити рішення!
Розгорнути
Згорнути
1. Петлева група у фурнітурі компанії AXOR підібрана згідно ТЗ і розрахована на вагу до 100 кг. Якщо вага стулок буде більш ніж 100 кг, у фурнітури компанії AXOR є посилена петлева група на 130 кг. На фурнітуру AXOR є ЄВРОПЕЙСЬКИЙ сертифікат якості і протокол випробувань, з урахуванням петлевої групи до 130 кг для важких стулок, який дійсний з 2017 рік по 2019 рік. Який наданий акредитованою незалежною європейською лабораторією (сертифікат додається). "Аналогічна" фурнітура «Ворне» має сертифікат який виданий в 2017 році і закінчивсвій термін дії в 2017 в продовж 9 місяців і цей сертифікат виданий на фурнітуру з петлевою групою до 100 кг .
2. Не достовірна інформація, фурнітура AXOR в комплектації ножиць на усіх типоразмерах має фіксатор від помилкового відкриття стулки і фіксатор від закриття стулок в режимі відкинуто (дивіться у вкладенні).
3. У фурнітури Ворне і у Axor немає приводів з 4 точкамипритиску, цапфами в діапазоні 1300-1400.
Можно зробити підсумок що наша тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі UA-2018-09-18-000363-a. А причина дискваліфікації - не обгрунтована. Мета створення майданчику Прозоро - це прозрачні, чесні закупівлі. Вимагаємо змінити рішення!
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2018 14:34
Роз`яснення в доданих документах
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ |
236 768,40
UAH з ПДВ
|
236 768,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
246 000,00
UAH з ПДВ
|
239 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" |
249 720,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРОТК" |
249 756,00
UAH з ПДВ
|
245 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СЕЛЕЗНЬОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ #3493804979 |
Відхилено |
236 768,40
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 13:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" #40207010 |
Відхилено |
239 999,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2018 15:02
|
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" #34825022 |
Переможець |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 12:08
|
Акт | укладений |
06 грудня 2018 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2018 11:55
|
Протокол 154П вікна зміна строків.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2018 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2018 14:54
|
Договір | укладений |
31 жовтня 2018 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строків надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |