Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000308-c ffef4ad20f1b49f9a36c1b786c17b750
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Липницька

+380462230387 chernigovsme@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Чернігівське обласне бюро судово-медичної експертизи"
Код ЄДРПОУ: 02006892
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. ШЕВЧЕНКА, 36
Контактна особа: Інна Липницька
+380462230387
chernigovsme@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2018 09:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 09:40
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

LCD Монітор PHILIPS 21.5’’ (54,6) V-line 223V5L

LCD Монітор PHILIPS
21.5’’ (54,6) V-line 223V5L
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
LCD Монітор PHILIPS 21.5’’ (54,6) V-line 223V5L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14013, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  14 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 09:42
оголошення монитор.doc
18 вересня 2018 09:42
ДОГОВІР.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2018 08:56
Дата відповіді: 19 вересня 2018 10:46
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пунктом. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 передбачена лише можливість встановлення аналогів та/або еквівалентів, що прийматимуться у пропозиціях Учасників. На даний час Заклад не має потреби у встановленні аналогів та/або еквівалентів, заявлених у пропозиціях. Також, зазачимо, що запропоновані аналоги можуть бути не сумісні з уже існуючим компютерним обладнанням у Закладі. Таким чином, аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі до розгляду прийматись не будуть.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій