Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (шредер)
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000255-b d1287da319484821859c10c2b448de26
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яковлева Аліна Валеріївна

+38 056 720 97 61 VALEREVNAALINA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 34824364
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЯНГЕЛЯ, будинок 4
Контактна особа: Яковлева Аліна Валеріївна
+38 056 720 97 61
VALEREVNAALINA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 19:00
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Академіка Янгеля, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 15:14
Додаток 1 у новій редакції.docx
18 вересня 2018 12:01
Оголошення.doc
18 вересня 2018 12:01
Додаток Договiр.docx
18 вересня 2018 12:01
Додаток 2.docx
18 вересня 2018 12:01
Додаток 3.doc
19 вересня 2018 15:14
Додаток 1 у новій редакції.docx
18 вересня 2018 12:01
Додаток 1.docx
18 вересня 2018 12:01
Оголошення.doc
18 вересня 2018 12:01
Додаток Договiр.docx
18 вересня 2018 12:01
Додаток 2.docx
18 вересня 2018 12:01
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТХ товару
Дата подання: 18 вересня 2018 16:56
Дата відповіді: 19 вересня 2018 15:15
Є протиріччя в ТХ товару (Додаток 1): рівень безпеки Р2 (DIN 66399) фрагменти різки до 4мм - полоси / подовжня різка (відповідає рівню P2) а тип різки заданий перехресний - відповідає рівню безпеки Р3 і вище
Відповідь: Внесено зміни та деталізовано технічні вимоги до товару. Додаток 1 до оголошення викладено у новій редакції.
Повідомляємо, що ви маєте можливість звернутися з приводу будь-яких питань щодо даної закупівлі зателефонувавши за номером: +380 56-720-97-61.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2018 08:50
Дата відповіді: 19 вересня 2018 15:15
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дніпропетровський окружний адміністративний суд у своїх технічних вимогах, а саме у Додатку 1 до оголошення не зазначив якої саме марки повинен бути товар.
Тому повідомляємо, що Замовником розглядатимуться пропозиції учасників будь-якої марки товарів та виробників, які будуть повністю відповідати вимогам, зазначеним у технічних характеристиках (Додаток 1 до оголошення).
Повідомляємо, що ви маєте можливість звернутися з приводу будь-яких питань щодо даної закупівлі зателефонувавши за номером: +380 56-720-97-61.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 100 674,00
UAH з ПДВ
100 674,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 100 674,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 16:46

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій