Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000253-c 30b99f5570b941f28eaa8510224d8723
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варбанська Ганна Сергіївна

+380613776025 rupchev83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188582
Місцезнаходження: 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А
Контактна особа: Варбанська Ганна Сергіївна
+380613776025
rupchev83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 09:34
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 09:34
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 12:02
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, с.Преслав, вул.Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 09:30
ТД Картопля.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-18-000253-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ОКТО КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41876086
Дата подання: 11 жовтня 2018 17:11
Скарга
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-18-000253-c. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОКТО КОМПАНІ" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - картопля,ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля, що зазначено у оголошенні та ТД. Визначено переможцем учасника –ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ (протокол розгляду тендерних пропозицій № 33 від 10.10.2018р.). ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" подала свою пропозицію для участі у цій процедурі закупівлі. Відповідно до рішення Замовника, оформлене протоколом № 33 засідання тендерного комітету Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" ЗОР від 10.10.2018р. ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ було визначено переможцем. Визначивши переможцем ФО-П СТОЯНОВСЬКОГО ОЛЕГА ФЕДОРОВИЧА Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, які полягають у тому, ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" є Учасником відповідної процедури, наша пропозиція, відповідає вимогам оголошення, у зв’язку з чим ми реально претендуємо на визнання нас переможцем вказаної процедури закупівлі. Цінова пропозиція ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ не відповідає умовам оголошення про проведення відбору, зазначені не відповідності полягають у наступному. Відповідно до пунктупершого частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації («Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством»), що подаються у складі цінової пропозиції. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка (оригінал) складена у довільній формі (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) про матеріально-технічнічну базу необхідну для виконання договору щодо поставки товару , що є предметом даної закупівлі, а саме: - Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати інформація про наявність автотранспорту(ів), необхідних для поставки товару, що підтверджується належним чином завіреною копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорту), у разі коли учасник торгів немає власного транспортного засобу, а використовуватиме автомобіль(і), які йому не належать, необхідно надати копію документу (наприклад договору оренди та/або договору по надання транспортних послуг тощо, де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі та документ, який підтверджує право користування автотранспортним засобом та копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного(х) паспорту(ів)) на автотранспортний(і) засіб(оби) якими здійснюватиметься поставка та які зазначені в довідці. Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У складі цінової пропозиції ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ надано копія договору оренди транспортного засобу від 01.12.2017 р., укладений між громадянином Стояновським О.Ф. та громадянином Главчев О.І., який не посвідчений нотаріально, що не відповідає частині другій статті 799 Цивільного кодексу України. Отже, копія договору оренди транспортного від 01.12.2017 р. не може сприйматися як надана на виконання вимог «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством». Тобто, ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГОМ ФЕДОРОВИЧЕМ не виконано умови пункту першого частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації, де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі. Зазначене підтверджується практикою Органу Оскарження, зокрема: рішенням від 13.03.2018 № 2235-р/пк-пз за результатами розгляду скарги № UA-2018-01-02-001635-a.b1; рішенням від 19.12.2017 № 8943-р/пк-пз за результатами розгляду скарги № UA-2017-09-06-001632-a.c3 (див. останні два абзаци стор.5 рішення). У зв’язку з цим, цінова пропозиція ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ не відповідала умовам оголошення та не могла бути визначена переможцем. На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Комунальну установу "Преславський психоневрологічний інтернат" скасувати рішення про визначення ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ переможцем, згідно протоколу № 33 засідання тендерного комітету Комунальну установу "Преславський психоневрологічний інтернат" ЗОР від 10.10.2018 року Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету на 1 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2018 17:43
Рішення від 16.10.2018 № 10543.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 17:43
Лист скаржнику № UA-2018-09-18-000253-c.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 15:41
рішення від 01.10.2018 №11197.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2018 17:35

Документи подані скаржником

11 жовтня 2018 17:11
Договір аренди стор.2.jpg
11 жовтня 2018 17:11
Скарга.pdf
11 жовтня 2018 17:11
Договір аренди стор.1.jpg
11 жовтня 2018 17:11
Квитанція.JPG

Документи Органу Оскарження

06 листопада 2018 17:35
рішення від 01.10.2018 №11197.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Стояновський О.Ф 122 000,00
UAH з ПДВ
112 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" 148 500,00
UAH з ПДВ
112 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жидік Віта Петрівна 141 750,00
UAH з ПДВ
114 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Астахов Євген Станіславович 168 750,00
UAH з ПДВ
139 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 16:37
Тендерна пропозиція
05 жовтня 2018 16:37
Тендерна пропозиція
03 жовтня 2018 17:53
Проект Договору стор2.pdf
03 жовтня 2018 17:53
Проект Договору стор1.pdf
03 жовтня 2018 17:53
Інформаційна Довідка.pdf
03 жовтня 2018 15:20
Технічні вимоги.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Тендерна пропозиція.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Сертифікат якості.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Проект договору стор3.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Проект договору стор2.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Проект Договору стор1.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Лист-згода.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір52стор3.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Інформаційна довідка.pdf
03 жовтня 2018 15:20
Інформаційна довідка 9.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір52стор2.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Інформаційна довідка 1.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір52стор1.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір42стор5.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір42стор4.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір42стор3.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір42стор2.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір42стор1.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір аренди стор.2.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Договір аренди стор.1.jpg
03 жовтня 2018 15:20
Довідка5.pdf
03 жовтня 2018 15:20
Гарантійний лист.jpg
03 жовтня 2018 15:20
паспорт3.jpg
03 жовтня 2018 15:20
паспорт 2.jpg
03 жовтня 2018 15:20
паспорт.jpg

Публічні документи

03 жовтня 2018 19:48
технічні вимоги.pdf
03 жовтня 2018 19:48
тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2018 19:48
проект договору.pdf
03 жовтня 2018 19:48
Лист-пояснення.pdf
03 жовтня 2018 19:48
копія статуту.pdf
03 жовтня 2018 19:48
копія мед книжки .pdf
03 жовтня 2018 19:48
копія мед книжки.pdf
03 жовтня 2018 19:48
копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2018 19:48
копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2018 19:48
Довідка ст 17.pdf
03 жовтня 2018 19:48
Довідка сертифікація.pdf
03 жовтня 2018 19:48
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 19:10
преславль додаток6.pdf
03 жовтня 2018 19:10
преславль додаток5.pdf
03 жовтня 2018 19:10
преславль додаток4.pdf
03 жовтня 2018 19:10
ст17.pdf
03 жовтня 2018 19:10
лист про санкції.pdf
03 жовтня 2018 19:10
довкілля.pdf
03 жовтня 2018 19:10
відсутність підстав.pdf
03 жовтня 2018 19:10
уставні документи.pdf
03 жовтня 2018 19:10
преславль додаток3.pdf
03 жовтня 2018 19:10
підпис.pdf
03 жовтня 2018 19:10
преславль додаток2.pdf
03 жовтня 2018 19:10
пропозиція декларація.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 23:10
Видаткові накладні.pdf
03 жовтня 2018 23:10
Потужність.pdf
03 жовтня 2018 23:10
Лист-згода.pdf
03 жовтня 2018 23:10
Сертифікат якості.pdf
03 жовтня 2018 23:10
Довідки.pdf
03 жовтня 2018 23:10
Банк. реквізити.pdf
03 жовтня 2018 23:10
КВЕД.pdf
03 жовтня 2018 23:10
Паспорт.pdf
03 жовтня 2018 23:10
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Стояновський О.Ф

ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"

ФОП Жидік Віта Петрівна

ФОП Астахов Євген Станіславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стояновський О.Ф
#2505816533
Рішення скасоване 112 499,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 09:15
ФОП Стояновський О.Ф
#2505816533
Відхилено 112 499,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 16:39
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"
#41876086
Переможець 112 500,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 08:37

Документи

10 жовтня 2018 16:38
Електронний підпис

Документи

07 листопада 2018 16:39
Електронний підпис
07 листопада 2018 09:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2018 08:36
Електронний підпис
07 листопада 2018 16:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"
#41876086
112 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 08:36
Електронний підпис
07 листопада 2018 16:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 11:03
Дод угода1.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 10:20
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 17:09
договір укладений
20 листопада 2018 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із скороченням фактичного обсягу видатків, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника".
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 193
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML