Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво нежитлової будівлі - амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Харківська область, Нововодолазький район, с.Стара Водолага , вул. Ребрика, 74
Очікувана вартість
6 606 540,66 UAH
UA-2018-09-18-000190-c ef1a1c55237042549d0832e04f4c0ba5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Байрачна Наталія

+380957228960 VODOLAGA.DHCS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41826564
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., смт. Нова Водолага, Нововодолазький район, ВУЛИЦЯ ДОНЦЯ ГРИГОРІЯ, будинок 14
Контактна особа: Байрачна Наталія
+380957228960
VODOLAGA.DHCS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 14:42
Очікувана вартість: 6 606 540,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 032,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво нежитлової будівлі - амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Харківська область, Нововодолазький район, с.Стара Водолага , вул. Ребрика, 74
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська обл., смт. Нова Водолага, Донця Григорія,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2018 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 11:31
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ амбулаторія зі змінами.doc
05 жовтня 2018 11:31
ТД _будівництво амбулаторії із змінами .doc
05 жовтня 2018 11:31
Протокол зм.до тенд.докум№45.doc
03 жовтня 2018 11:49
Додаток №6 із змінами.pdf
03 жовтня 2018 11:49
Протокол зм.до тенд.докум№44.doc
18 вересня 2018 09:18
ТД _будівництво амбулаторії .doc
18 вересня 2018 09:18
Додаток №6 технічне завдання.docx
18 вересня 2018 09:18
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ амбулаторія.doc
18 вересня 2018 09:18
Додаток 4 Інші вимоги.doc
18 вересня 2018 09:18
Додаток 3_ст.16.doc
18 вересня 2018 09:18
Додаток 2 ст 17.doc
18 вересня 2018 09:18
Додаток 1 Форма пропозиції.doc
18 вересня 2018 09:18
Протокол обрання процедури №43.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ" 6 605 012,40
UAH з ПДВ
6 605 012,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП» 6 606 535,00
UAH з ПДВ
6 606 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 10:35
цінова.pdf
12 жовтня 2018 10:35
Статут.pdf
12 жовтня 2018 10:35
ст. 17.pdf
12 жовтня 2018 10:35
реквізити.pdf
12 жовтня 2018 10:35
проект договору.pdf
12 жовтня 2018 10:35
проект договору.pdf
12 жовтня 2018 10:35
повноваження.pdf
12 жовтня 2018 10:35
мтб.pdf
12 жовтня 2018 10:35
довідка субпідрядник.pdf
12 жовтня 2018 10:35
Витяг ПДВ.pdf
12 жовтня 2018 10:35
витяг ЄДРПОУ 2018.pdf
12 жовтня 2018 10:35
Будівельна ліцензія.pdf
12 жовтня 2018 10:35
цінова.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2018 14:19
Довідка про корупцію.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Кошторис+ кален.план.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Реєстр.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Довідка про відомості.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Лист щодо довкілля.pdf
12 жовтня 2018 11:24
ВІдомість.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Довідка про машини.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Довідка про кадри.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Витяг ПДВ+звіт.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Відгук.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Ліцензія, статутні.pdf
12 жовтня 2018 11:24
Згода субпыдрядника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
#41086629
Відхилено 6 605 012,40
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 14:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП»
#38590660
Переможець 6 606 535,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 15:21

Документи

17 жовтня 2018 14:27
Електронний підпис

Документи

18 жовтня 2018 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП»
#38590660
6 606 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:52
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 14:53
додугода№4 (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2019 14:53
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 10:40
Додаткова угода№3 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:15
додугода№2 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:10
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2018 09:06
додугода (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2018 09:06
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 09:01
договір.pdf укладений
06 листопада 2018 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 15.1, розділу 15 Внесення змін у Договір та його розірвання , з метою виправлення технічних помилок, внести зміни до Договору, а саме пункт 1.2. розділу 1 Предмет Договору , підпункт 2.1.1. та пункт 2.1. розділу 2 Строки виконання робіт , пункт 16.1. розділу 16 Строк дії договору викласти в наступній редакції: «1.2. Предмет договору (далі-об'єкт) : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво нежитлової будівлі - амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Харківська область, Нововодолазький район, с.Стара Водолага , вул. Ребрика, 74 (ДК 021:2015:45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи). Місце виконання робіт: 63213, Україна, Харківська обл., Нововодолазький район, с. Стара Водолага, вул. Ребрика,74. 2.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2018 року. Проведення робіт згідно календарного графіку виконання робіт. 2.1.1. Генеральний підрядник розпочне виконання робіт у строк, що не перевищує 10 днів з дня укладання договору і завершить виконання робіт до 31.12.2018 року. 16.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2018 р. та до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 15.1, розділу 15 Внесення змін у Договір та його розірвання , внести зміни до Договору, а саме підпункт 2.1.1. та пункт 2.1. розділу 2 Строки виконання робіт , пункт 16.1. розділу 16 Строк дії договору, додаток №2 до договору «Календарний графік виконання робіт» та додаток №3 до договору «План фінансування робіт» викласти в наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: до 31.07.2019 року. Проведення робіт згідно календарного графіку виконання робіт. 2.1.1. Генеральний підрядник розпочне виконання робіт у строк, що не перевищує 10 днів з дня укладання договору і завершить виконання робіт до 31.07.2019 року. 16.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 р. та до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» Додаток№2 до договору «Календарний графік виконання робіт» і додаток №3 «План фінансування робіт» додаються.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 15.1, розділу 15 Внесення змін у Договір та його розірвання , внести зміни до Договору, а саме пункт 3.1. розділу 3.Ціна договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна цього Договору визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по об’єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і складає : 6 606 535,00 грн. (шість мільйонів шістсот шість тисяч п’ятсот тридцять п’ять грн. 00 коп.) , в тому числі ПДВ – 1 101 089 грн.17 коп.( один мільйон сто одна тисяча вісімдесят дев’ять грн.17 коп.). Бюджетні призначення 2018 року складають 1 995 780,86 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сімсот вісімдесят грн. 86 коп.) , з них ПДВ -332 630,14 грн.( триста тридцять дві тисячі шістсот тридцять грн.14 коп.), бюджетні призначення 2019 року складають 4 610 754,14 грн. (чотири мільйони шістсот десять тисяч сімсот п’ятдесят чотири грн. 14 коп.),з них ПДВ – 768 459,02 грн. (сімсот шістдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят дев’ять грн. 02 коп.).» 2. Інші умови Договору та додатків до нього залишаються без змін . 3. Угода набирає чинності з моменту підписання, укладена у двох екземплярах по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Замовник» - Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради, в особі начальника відділу Хіценко Валентина Сергійовича, який діє на підставі Положення про відділ, з однієї сторони, та «Генеральний підрядник» - Товариство з обмеженою відповідальністю «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП», в особі директора Коломейця Євгена Володимировича, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, при спільному згадуванні в подальшому «Сторони», відповідно до п.п. 5.1.5., 5.1.6.; ч. 15.3. Договору про закупівлю робіт від 05.11.2018 року № 208, уклали дану додаткову угоду про дострокове розірвання договору (надалі – Угоду) про наступне: 1. Внести зміни до п.3.1 розділу 3.ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору складає 2 501 062,17 грн. (два мільйони п’ятсот одна тисяча шістдесят дві грн. 17 коп.), в тому числі ПДВ – 416 843 грн. 70 коп. (чотириста шістнадцять тисяч вісімсот сорок три грн. 70 коп.). 2.Достроково, з «04» вересня 2019 року, припинити дію договору про закупівлю робіт від 05.11.2018 року № 208. 3. Дану додаткову угоду укладено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться в Замовника, другий – в Генерального підрядника. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 501 062,17
UAH (в тому числі ПДВ 416 843,70 UAH)