Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі свіжі
Очікувана вартість
224 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000069-b d6b3d39409fb4ad9aeeb0cf4d82b2e80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варбанська Ганна Сергіївна

+380613776025 rupchev83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188582
Місцезнаходження: 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А
Контактна особа: Варбанська Ганна Сергіївна
+380613776025
rupchev83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 09:49
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 09:49
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 14:23
Очікувана вартість: 224 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20560 кг
Овочі свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, с.Преслав, вул.Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 09:45
ТД Овочі свіжі.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-18-000069-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОКТО КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41876086
Дата подання: 11 жовтня 2018 16:44
Скарга
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-18-000069-b. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОКТО КОМПАНІ" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Овочі свіжі, ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, що зазначено у оголошенні та ТД. Визначено переможцем учасника –ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ (протокол засідання тендерного комітету № 34 від 11.10.2018 р.). ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" подала свою пропозицію для участі у цій процедурі закупівлі. Відповідно до рішення Замовника, оформлене витягом з протоколу № 34 засідання тендерного комітету Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" ЗОР від 11.10.2018 р. року ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ було визначено переможцем. Визначивши переможцем ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, які полягають у тому, ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" є Учасником відповідної процедури, наша пропозиція, на нашу думку, відповідає вимогам оголошення, у зв’язку з чим ми реально претендуємо на визнання нас переможцем вказаної процедури закупівлі. Цінова пропозиція ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ не відповідає умовам оголошення про проведення відбору, зазначені не відповідності полягають у наступному. Відповідно до пунктупершого частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації («Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством»), що подаються у складі цінової пропозиції. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка (оригінал) складена у довільній формі (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) про матеріально-технічнічну базу необхідну для виконання договору щодо поставки товару, що є предметом даної закупівлі, а саме: - Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати інформація про наявність автотранспорту(ів), необхідних для поставки товару, що підтверджується належним чином завіреною копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорту), у разі коли учасник торгів немає власного транспортного засобу, а використовуватиме автомобіль(і), які йому не належать, необхідно надати копію документу (наприклад договору оренди та/або договору по надання транспортних послуг тощо, де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі та документ, який підтверджує право користування автотранспортним засобом та копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного(х) паспорту(ів)) на автотранспортний(і) засіб(оби) якими здійснюватиметься поставка та які зазначені в довідці. Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У складі цінової пропозиції ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ надано копія договору оренди транспортного засобу від 01.12.2017 р., укладений між громадяниномСтояновським О.Ф. та громадяниномГлавчев О.І., який не посвідчений нотаріально, що не відповідає частині другій статті 799 Цивільного кодексу України. Отже, копія договору оренди транспортного від 01.12.2017 р. не може сприйматися як надана на виконання вимог «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством». Тобто, ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГОМ ФЕДОРОВИЧЕМ не виконано умови пункту першого частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації, де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі. Зазначене підтверджується практикою Органу Оскарження, зокрема: рішенням від 13.03.2018 № 2235-р/пк-пз за результатами розгляду скарги № UA-2018-01-02-001635-a.b1; рішенням від 19.12.2017 № 8943-р/пк-пз за результатами розгляду скарги № UA-2017-09-06-001632-a.c3 (див. останні два абзаци стор.5 рішення). У зв’язку з цим, цінова пропозиція ФО-П СТОЯНОВСЬКОГО ОЛЕГА ФЕДОРОВИЧАне відповідала умовам оголошення та не могла бути визначена переможцем. На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституції України ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Комунальну установу "Преславський психоневрологічний інтернат" скасувати рішення про визначення ФО-П СТОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ переможцем, згідно витягу з протоколу № 34 засідання тендерного комітету Комунальну установу "Преславський психоневрологічний інтернат" ЗОР від 11.10.2018 р. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету на 1 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2018 17:45
Рішення від 16.10.2018 № 10544.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 17:45
Рішення від 01.11.2018 № 11196.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2018 17:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про визначення ФО-П Стояновського О.Ф. переможцем на закупівлю ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 07 листопада 2018 16:52

Документи подані скаржником

11 жовтня 2018 16:44
Договір аренди стор.2.jpg
11 жовтня 2018 16:44
Скарга.pdf
11 жовтня 2018 16:44
Договір аренди стор.1.jpg
11 жовтня 2018 16:44
Квитанция.JPG

Документи подані замовником

07 листопада 2018 16:42
протокол відхилення

Документи Органу Оскарження

06 листопада 2018 17:38
Рішення від 01.11.2018 № 11196.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Стояновський О.Ф 116 368,00
UAH з ПДВ
116 368,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" 180 281,00
UAH з ПДВ
172 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Астахов Євген Станіславович 214 850,00
UAH з ПДВ
172 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2018 16:46
Технічні вимоги стор1.pdf
03 жовтня 2018 16:46
Проект Договору стор2.pdf
03 жовтня 2018 16:46
Проект договору стор1.pdf
03 жовтня 2018 16:46
Інформаційна Довідка.pdf
03 жовтня 2018 15:08
Технічні вимоги стор2.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Технічні вимоги стор1.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Сертифікат якості8.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Сертифікат якості7.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Сертифікат якості6.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Сертифікат якості5.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Сертифікат якості4.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Сертифікат якості3.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Сертифікат якості2.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Сертифікат якості1.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Проект договору стор3.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Проект договору стор2.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Проект договору стор1.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Лист-згода.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Інформаційна довідка.pdf
03 жовтня 2018 15:08
Інформаційна довідка 9.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Інформаційна довідка 1.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Довідка5.pdf
03 жовтня 2018 15:08
Гарантійний лист.jpg
03 жовтня 2018 15:08
паспорт3.jpg
03 жовтня 2018 15:08
паспорт 2.jpg
03 жовтня 2018 15:08
паспорт.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір53стор3.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір53стор2.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір53стор1.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір43стор5.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір43стор4.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір43стор3.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір43стор2.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір43стор1.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір аренди стор.2.jpg
03 жовтня 2018 15:08
Договір аренди стор.1.jpg

Публічні документи

03 жовтня 2018 22:01
якість овочі .pdf
03 жовтня 2018 22:01
якість овочі .pdf
03 жовтня 2018 22:01
якість овочі.pdf
03 жовтня 2018 22:01
технічні вимоги.pdf
03 жовтня 2018 22:01
тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2018 22:01
проект договору.pdf
03 жовтня 2018 22:01
Лист-пояснення.pdf
03 жовтня 2018 22:01
копія статуту.pdf
03 жовтня 2018 22:01
копія мед книжки .pdf
03 жовтня 2018 22:01
копія мед книжки.pdf
03 жовтня 2018 22:01
копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2018 22:01
копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2018 22:01
копії вик аналог дог.pdf
03 жовтня 2018 22:01
Довідка ст 17.pdf
03 жовтня 2018 22:01
Довідка сертифікація.pdf
03 жовтня 2018 22:01
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 23:00
Довідки.pdf
03 жовтня 2018 23:00
Лист-згода.pdf
03 жовтня 2018 23:00
Потужність.pdf
03 жовтня 2018 23:00
Банк. реквізити.pdf
03 жовтня 2018 23:00
Технічні вимоги овочі.pdf
03 жовтня 2018 23:00
Сертифікат якості.pdf
03 жовтня 2018 23:00
Видаткові накладні.pdf
03 жовтня 2018 23:00
КВЕД.pdf
03 жовтня 2018 23:00
Паспорт.pdf
03 жовтня 2018 23:00
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Стояновський О.Ф

ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"

ФОП Астахов Євген Станіславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стояновський О.Ф
#2505816533
Рішення скасоване 116 368,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 16:51
ФОП Стояновський О.Ф
#2505816533
Відхилено 116 368,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 16:55
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"
#41876086
Переможець 172 500,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 08:40

Документи

11 жовтня 2018 09:23
Електронний підпис

Документи

07 листопада 2018 16:55
Електронний підпис
07 листопада 2018 16:54
протокол відхилення
07 листопада 2018 16:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2018 08:39
Електронний підпис
08 листопада 2018 08:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 08:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"
#41876086
172 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 08:39
Електронний підпис
08 листопада 2018 08:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 16:05
Дод угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:00
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 17:12
договір укладений
20 листопада 2018 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із скороченням фактичного обсягу видатків, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника".
Номер договору про закупівлю: 194
Договір:
Номер додаткової угоди: 194
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML