Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах»
Construction works on the subject: "Construction of a bridge pedestrian-cycling transition between the parks" Khreshchaty "and" Volodymyrska hirka "in Pechersk and Shevchenkivsky districts"
Construction works on the subject: "Construction of a bridge pedestrian-cycling transition between the parks" Khreshchaty "and" Volodymyrska hirka "in Pechersk and Shevchenkivsky districts"
Очікувана вартість
260 469 795,00 UAH
UA-2018-09-17-002743-c ● 3cacfb477c11469e8ad974c609acfeb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Engineering Center" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 33239981 |
Contact point: |
Sydorenko Oleksandr Valeriyovuch 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2018 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2018 12:39 |
Очікувана вартість: | 260 469 795,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,07% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 17 вересня 2018 18:09 |
Enquiries until: | 14 жовтня 2018 19:00 |
Complaints submission until: | до 20 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 жовтня 2018 19:00 |
Information
Estimated total value: | 260 469 795 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 185 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,07 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах
ДК 021:2015: 45221100-3 — Будівництво мостів
Construction works on the subject: "Construction of a bridge pedestrian-cycling transition between the parks" Khreshchaty "and" Volodymyrska hirka "in Pechersk and Shevchenkivsky districts"
CPV: 45221100-3
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Умови оплати робіт: | 20% |
протягом більше 121 календарного дня: | 20% |
протягом від 91 календарного дня до 120 календарних днів: | 15% |
протягом від 61 календарного дня до 90 календарних днів: | 10% |
протягом від 31 календарного дня до 60 календарних днів: | 5% |
протягом 30 календарних днів і менше: | 0% |
17 жовтня 2018 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2018 16:14 |
Перелік змін Мостовий перехід (17.10.18 Зміни).doc | |
17 жовтня 2018 16:13 |
Тендерна документація Мостовий перехід (17.10.18 Зміни).doc | |
10 жовтня 2018 17:51 |
Перелік змін Мостовий перехід (10.10.18 Зміни).doc | |
10 жовтня 2018 17:51 |
Тендерна документація Мостовий перехід (10.10.18 Зміни).doc | |
17 вересня 2018 18:18 |
Тендерна документація Мостовий перехід (17.09.18).doc |
17 жовтня 2018 16:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 жовтня 2018 16:14 |
Перелік змін Мостовий перехід (17.10.18 Зміни).doc
|
||||||
17 жовтня 2018 16:13 |
Тендерна документація Мостовий перехід (17.10.18 Зміни).doc
|
||||||
10 жовтня 2018 17:51 |
Перелік змін Мостовий перехід (10.10.18 Зміни).doc
|
||||||
10 жовтня 2018 17:51 |
Тендерна документація Мостовий перехід (10.10.18 Зміни).doc
|
||||||
17 вересня 2018 18:18 |
Тендерна документація Мостовий перехід (17.09.18).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно участі в тендері
Дата подання: 04 жовтня 2018 17:59
Дата відповіді: 09 жовтня 2018 17:42
Наша компанія ПрАТ «УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ» є найбільшим виробником металоконструкцій в Україні. В 2018 році нашому підприємству виповнюється 45 років, за плечима у нас багато видатних проектів національного масштабу, які ми успішно реалізували (www.steelwork.com.ua/ru/projects, +38 044 278 7285).
Ми сконцентрували необхідний науковий та виробничій потенціал для реалізації найскладніших проектів у цивільному та промисловому мостобудівництві, а також в металургії, енергетиці, та інших галузях.
У тендерній документації дуже орієнтовно вказаний перелік робіт, немає детальних кошторисів, креслинників, тому дозвольте запитати.
Чи маємо ми можливість виступати генеральним підрядником маючи ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції IV та V категорії складності (за класом наслідків СС2, СС3) чи більш коректним буде залучатись для цього проекту, як виробник понад 500 тон металоконструкцій? Якщо ми шукаємо генерального підрядника, то який досвід він повинен мати та яку ліцензію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо.
Об’єкт будівництва «Будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах» відноситься до класу наслідків СС3. Перелік обсягів робіт, технічна документація та вимоги щодо досвіду роботи учасників торгів викладені в тендерній документації, з якою Ви можете ознайомитися на майданчику системи ProZorro.
Всі пропозиції учасників повинні відповідати вимогам тендерної документації та містити всі документи та інформацію, які є необхідними для даної закупівлі.
Пропозиції учасників будуть розглядатися у встановленому порядку відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Об’єкт будівництва «Будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах» відноситься до класу наслідків СС3. Перелік обсягів робіт, технічна документація та вимоги щодо досвіду роботи учасників торгів викладені в тендерній документації, з якою Ви можете ознайомитися на майданчику системи ProZorro.
Всі пропозиції учасників повинні відповідати вимогам тендерної документації та містити всі документи та інформацію, які є необхідними для даної закупівлі.
Пропозиції учасників будуть розглядатися у встановленому порядку відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-17-002743-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД, Код ЄДРПОУ:32347574
Дата подання: 02 листопада 2018 19:47
Звернення у порядку ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Тендерним комітетом (протоколом № 31/10/18-тк від 31.10.2018 р.) прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника відкритих торгів ПрАТ «Укратоменергобуд» з закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Будівництво мостового пішохідно – велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах» (Код ДК 021:2015 – 45221100-3 Будівництво мостів) у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з причини ненадання у складі своєї пропозиції довідки стосовно заходів із захисту довкілля.
Відповідно до ч.1. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним надаємо пояснення по суті питання.
Пунктом 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. (про що учасник інформує у вигляді довідки у довільній формі)».
Повідомляємо, що учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» вказана вимога тендерної документації була виконана та надана довідка про застосування заходів із захисту довкілля відповідно до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі за вих. № 364-13 від 11.10.2018 р. Вказана довідка знаходиться у частині 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» (далі – частина 3). На підтвердження викладеного додається реєстр наданих документів до частини 3 та довідка. Звертаємо увагу, що довідка знаходиться в цьому реєстрі під № 69.
Вказана довідка була розміщена учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» в Частині 3 тендерної пропозиції тому, що вимога про надання вищезазначеної довідки міститься в пункті 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» разом з вимогами про надання цінової пропозиції, розрахунку ціни тендерної пропозиції та календарного графіку виконання робіт. Вказана інформація відповідно до ч.2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається безпосередньо перед початком електронного аукціону, тому у зв’язку з цим вказана довідка була розміщена в Частині 3 тендерної пропозиції. При розміщенні Частини 3 тендерної пропозиції учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» на майданчику було присвоєна категорія «Цінова пропозиція».
Додатки:
1. Реєстр наданих документів до частини 3.
2. Довідка про застосування заходів із захисту довкілля відповідно до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі за вих. № 364-13 від 11.10.2018 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.1. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним надаємо пояснення по суті питання.
Пунктом 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. (про що учасник інформує у вигляді довідки у довільній формі)».
Повідомляємо, що учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» вказана вимога тендерної документації була виконана та надана довідка про застосування заходів із захисту довкілля відповідно до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі за вих. № 364-13 від 11.10.2018 р. Вказана довідка знаходиться у частині 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» (далі – частина 3). На підтвердження викладеного додається реєстр наданих документів до частини 3 та довідка. Звертаємо увагу, що довідка знаходиться в цьому реєстрі під № 69.
Вказана довідка була розміщена учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» в Частині 3 тендерної пропозиції тому, що вимога про надання вищезазначеної довідки міститься в пункті 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» разом з вимогами про надання цінової пропозиції, розрахунку ціни тендерної пропозиції та календарного графіку виконання робіт. Вказана інформація відповідно до ч.2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається безпосередньо перед початком електронного аукціону, тому у зв’язку з цим вказана довідка була розміщена в Частині 3 тендерної пропозиції. При розміщенні Частини 3 тендерної пропозиції учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» на майданчику було присвоєна категорія «Цінова пропозиція».
Додатки:
1. Реєстр наданих документів до частини 3.
2. Довідка про застосування заходів із захисту довкілля відповідно до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі за вих. № 364-13 від 11.10.2018 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2018 16:23
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про державні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Згідно з частиною 1 та 3 статті 16 Закону України «Про державні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Так, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. (про що учасник інформує у вигляді довідки у довільній формі)».
Вищевказана Довідка не містить жодної інформації стосовно ціни пропозицій Учасника торгів, отже повинна бути розміщена на етапі «прекваліфікація» і бути у переліку документів, які надає заявник при поданні пропозиції. На етапі прекваліфікації замовнику відкриваються документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, відсутність довідки в довільній формі стосовно необхідності застосування заходів із захисту довкілля є порушенням вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» та є правомірною підставою для відхилення пропозиції учасника.
Згідно з частиною 1 та 3 статті 16 Закону України «Про державні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Так, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. (про що учасник інформує у вигляді довідки у довільній формі)».
Вищевказана Довідка не містить жодної інформації стосовно ціни пропозицій Учасника торгів, отже повинна бути розміщена на етапі «прекваліфікація» і бути у переліку документів, які надає заявник при поданні пропозиції. На етапі прекваліфікації замовнику відкриваються документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, відсутність довідки в довільній формі стосовно необхідності застосування заходів із захисту довкілля є порушенням вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» та є правомірною підставою для відхилення пропозиції учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-17-002743-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "Мостобудівельне управління №1", Код ЄДРПОУ:37000121
Дата подання: 05 листопада 2018 22:20
Дата подання: 05 листопада 2018 22:20
Скарна на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Мостобудівельне управління №1" згідно протоколу № 31/10/18-тк від 31.10.2018 р. засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Замовник безпідставно відхилив пропозицію ПП "Мостобудівельне управління №1"
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2018 19:43
Скарга відкликана скаржником
Причина: Прийнято рішення відізвати скаргу.
Дата: 20 листопада 2018 11:49
рішення від 08.11.2018 № 11433 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2018 19:43
Рішення від 20.11.2018 № 11861.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 16:57
Номер скарги: UA-2018-09-17-002743-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД, Код ЄДРПОУ:32347574
Дата подання: 05 листопада 2018 15:47
Дата подання: 05 листопада 2018 15:47
С КА Р Г А на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ «Укратоменергобуд», викладене в протоколі № 31/10/18-тк від 31.10.2018 р. засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
С КА Р Г А
на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ «Укратоменергобуд»,
викладене в протоколі № 31/10/18-тк від 31.10.2018 р. засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Замовником згідно оголошення № UA-2018-09-17-002743-c оголошено про закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Будівництво мостового пішохідно – велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах» (Код ДК 021:2015 – 45221100-3 Будівництво мостів) (далі – Предмет закупівлі).
Тендерним комітетом Замовника (протоколом № 31/10/18-тк від 31.10.2018 р.) прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника відкритих торгів ПрАТ «Укратоменергобуд» з Предмету закупівлі у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з причини ненадання у складі своєї пропозиції довідки стосовно заходів із захисту довкілля.
Вказане не відповідає дійсності, виходячи з наступного.
Пунктом 6 Тендерної документації “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. (про що учасник інформує у вигляді довідки у довільній формі).
Крім зазначеного, пунктом 6 Тендерної документації передбачено надання наступних документів:
1. Заповнена форма цінової пропозиції (Додаток 2 тендерної документації);
2. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (відсканований), а також в електронному вигляді в форматі imd або ibd, здійсненний відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», із урахуванням змін та доповнень;
3. Календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”;
4. Інформація про субпідрядні організації, яких учасник планує залучити.
Вказана довідка була надана разом з всіма вищевказаними документами у частині 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» (далі – частина 3). На підтвердження викладеного надається реєстр наданих документів до частини 3. Звертаємо увагу, що довідка знаходиться в цьому реєстрі під № 69. Також додається довідка про застосування заходів із захисту довкілля відповідно до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі за вих. № 364-13 від 11.10.2018 р.
Вказана довідка була розміщена учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» в Частині 3 тендерної пропозиції тому, що вимога про надання вищезазначеної довідки міститься в пункті 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» разом з вищепереліченими вимогами про надання цінової пропозиції, розрахунку ціни тендерної пропозиції та календарного графіку виконання робіт.
Вказана інформація відповідно до ч.2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається безпосередньо перед початком електронного аукціоні, тому при розміщенні Частини 3 тендерної пропозиції учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» на майданчику було присвоєна категорія «Цінова пропозиція», яка на теперішній час не є доступною для розгляду.
Отже, вимога, передбачена умовами тендерної документації, про надання довідки про застосування заходів із захисту довкілля учасником ПрАТ «Укратоменергобуд» була виконана та завантажена на майданчик у повній відповідності до порядку, передбаченого тендерною документацією. Інших зауважень тендерним комітетом Замовника щодо тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Укратоменергобуд» не надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ПрАТ «Укратоменергобуд» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому відхилена Замовником безпідставно.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
П Р О Ш У:
1. Визнати наявність порушення Замовником процедури закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Будівництво мостового пішохідно – велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах» (Код ДК 021:2015 – 45221100-3 Будівництво мостів).
2. Визнати тендерну пропозицію Учасника ПрАТ «Укратоменергобуд» такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Будівництво мостового пішохідно – велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах» (Код ДК 021:2015 – 45221100-3 Будівництво мостів).
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Укратоменергобуд», прийняте 31.10.2018 р. протоколом № 31/10/18-тк.
4. Зобов’язати Замовника допустити до аукціону тендерну пропозицію Учасника ПрАТ «Укратоменергобуд».
Додатки:
1. Реєстр наданих документів до частини 3.
2. Довідка про застосування заходів із захисту довкілля відповідно до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі за вих. № 364-13 від 11.10.2018 р.
3. Платіжне доручення № 232 від 05.11.2018 р. про сплату плати за подання скарги в АМКУ у розмірі 15 000,00 грн.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2018 18:23
Скарга відкликана скаржником
Причина: Прийнято рішення відізвати скаргу.
Дата: 17 листопада 2018 15:07
рішення від 08.11.2018 № 11445 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2018 18:23
про перенесення розгляду скарги UA-2018-09-17-002743-c.a2.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2018 18:10
Рішення від 19.11.2018 № 11805.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2018 17:54
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 жовтня 2018
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Мостобудівельне управління №1" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд" |
255 756 530,40
UAH з ПДВ
|
255 566 506,90
UAH з ПДВ
|
1.25 | 204 453 205.52 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" |
259 708 708,00
UAH з ПДВ
|
259 523 708,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 207 618 966.40 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд" #40106979 |
Переможець |
255 566 506,90
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2018 23:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2020 11:09
|
ДУ № 10 до Дог.172_18-279.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:54
|
172-18-279 (ду№7) лок ч9.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:53
|
172-18-279 (ду№7) лок ч11.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:52
|
172-18-279 (ду№7) лок ч10.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:52
|
172-18-279 (ду№7) лок ч8.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:46
|
172-18-279 (ду№7) лок ч6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:46
|
172-18-279 (ду№7) лок ч7.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:46
|
172-18-279 (ду№7) лок ч5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:46
|
172-18-279 (ду№7) лок ч4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:45
|
172-18-279 (ду№7) лок ч3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:45
|
172-18-279 (ду№7) лок ч2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:45
|
172-18-279 (ду№7) лок ч1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:58
|
172-18-279 (ду№5) лок ч3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:56
|
172-18-279 (ду№5) лок ч4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:56
|
172-18-279 (ду№5) лок ч5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:56
|
172-18-279 (ду№5) лок ч7.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:56
|
172-18-279 (ду№5) лок ч6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:56
|
172-18-279 (ду№5) лок ч8.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:55
|
172-18-279 (ду№5) лок ч2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:55
|
172-18-279 (ду№5) лок ч1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:01
|
підсумкова відомість ч1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:58
|
підсумкова відомість ч2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:58
|
Локальні коштор. 3 до Дог. 172_18-279.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:58
|
Докальні коштор. 2 до Дог. 172_18-279.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:58
|
Локальні коштор. 1до Дог.172_18-279.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 13:59
|
ДУ №9 172-18-279.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 11:59
|
ДУ №8 від05.07.2019_Дог.172_18-279.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2019 16:09
|
ДУ №7 до дог 172-18-279.pdf | зміни до договору |
23 травня 2019 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2019 11:30
|
ДУ №6 до дог 172-18-279.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2019 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2019 15:56
|
ДУ №5 до дог 172-18-279.pdf | зміни до договору |
14 березня 2019 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2019 12:53
|
ДУ №4 до дог 172-18-279.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2019 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2019 11:55
|
ДУ №3 до дог 172-18-279.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2019 10:42
|
ДУ2 БМР Мост.pdf | зміни до договору |
10 січня 2019 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2018 14:35
|
ДУ Спецавто Буд..pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2018 11:39
|
БМР по мостовому переходу.pdf | укладений |
07 грудня 2018 11:35
|
Календарний графік мостовий перехід.pdf | укладений |
07 грудня 2018 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до отриманого позитивного експертного звіту № 00-1888-18/МД від 02 травня 2019. |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №8 до Договору №172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із уточненням обсягів робіт та зменшенням ліміту фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатки до Договору № 172/18-279 від 07.12.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатки до ДУ № 5 Договору №172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | Додатки до ДУ №7 Договору №172/18-279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшення обсягів закупівлі; покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 172/18-279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |