Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 38430000-8- Детектори та аналізатори (гематологічний аналізатор 20S (або аналог) -1 шт.).
Очікувана вартість
255 500,00 UAH
UA-2018-09-17-002708-c cd495857cd8f45a38a05f6cbfcc05daf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

НІКОЛАЙЧУК ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ

0413441570 buhgalteria-tmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черняхівське територіальне медичне об"єднання
Код ЄДРПОУ: 01991955
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., смт. Черняхів, Івана Франка,42
Контактна особа: НІКОЛАЙЧУК ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
0413441570
buhgalteria-tmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2018 13:38
Очікувана вартість: 255 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 – 38430000-8- Детектори та аналізатори (гематологічний аналізатор 20S ( або аналог) -1 шт.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
код ДК 021:2015 – 38430000-8- Детектори та аналізатори (гематологічний аналізатор 20S ( або аналог) -1 шт.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів, вул. Івана Франка,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 16:21
Протокол внесення змін.docx
20 вересня 2018 16:21
Проект договору.doc
20 вересня 2018 16:21
Тендерна документацiя нова редакція.doc
17 вересня 2018 17:54
Протокол засідання.PDF
17 вересня 2018 17:53
Тендерна документацiя.doc
20 вересня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 16:21
Протокол внесення змін.docx
20 вересня 2018 16:21
Проект договору.doc
20 вересня 2018 16:21
Тендерна документацiя нова редакція.doc
17 вересня 2018 17:54
Протокол засідання.PDF
17 вересня 2018 17:53
Тендерна документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Істотні умови договору
Дата подання: 20 вересня 2018 13:20
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:43
В складі тендерної документації відсутні істотні умови договору, які вимагаються для надання Учасником. Прохання долучити істотні умови до тендерної документації.
Відповідь: Було внесено зміни до тендерної докумертації
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 вересня 2018 16:50
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:44
Шановний Замовник, дякуємо , що забрали з тендерної документації вислів : аналогів не пропонувати . Але ж ви не забрали дискримінаційні вимоги технічного характеру з Таблиці відповідності медико-технічним вимогам . Аналогів Мindray 20-S з ідентичними технічними характеристиками на території України просто не має . Тому ці технічні вимоги є дискримінаційними та суперечат Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо внести зміни до тендерної документації та забрати дискримінаційні вимоги .Це надасть можливості участі у торгах більшій кількості учасників та відповідно економії бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиції учасників мають відповідати потребам лабораторії та потребі лікувального закладу, який має забезпечувати в повному обсязі діагностично-лікувальний процес.

Поставка приладів які не мають можливості для дооснащення (встроєні в прилад технічні характеристики) або виконувати роботу в певних умовах, потягне за собою подальше придбання додаткового обладнання та додаткові трати бюджетних коштів. В рамках реформи медичної служби прилади для лікувальних закладів мають відповідати сучасним вимогам діагностично –лікувального процесу, надавати лікарям- лаборантам та лаборантам технічні умови для виконання їх роботи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-17-002708-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інтермедика-Україна", Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 18 вересня 2018 10:54
дискримінаційні вимоги
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації (ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ) та забрати дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме : гематологічний аналізатор 20S -1 шт. (аналогів не пропонувати). Також просимо забрати дискримінаційні вимоги (технічні особливості аналізатора Mindray 20S) з Таблиці відповідності медико-технічним вимогам, а саме : 1. Об’єм проби крові необхідний для проведення аналізу повинен становити не більше 9мкл для цільної крові та не більше 20мкл для розведеної крові - у більшості приладів об’єм проби стартує з 10 мкл (це не впливає на работу приладу); 2. Пам’ять аналізатора повинна становити не менше 200 000 результатів з збереженням персональних даних пацієнта та гістограм - у більшості приладів об’єм пам’яті стартує від 50 000 результатів;(такого об’єму пам’яті достатньо для багаторічної работи) 3. Кількість портів: не менше 4 USB - у більшості приладів кількість портів USB від 2 і більше ;(цього достатньо для работи) 4. Можливість підключення Wi-Fi адаптера - данна можливість є тільки у Mindray 20S , (це не впливає на работу приладу) . Це надасть можливості участі у торгах більшій кількості учасників та відповідно економії бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2018 17:42
1.Обєм крові - меньше або рівно 9 мкл – дозволяє працювати з малими обємами зразків крові, коли технічно неможливо отримати від пацієнта велику кількість біоматеріалу (патологічні стани – обезводнення, велика згортаємость крові, підвіщення тромбоутворення та ін.) Ця технічна характеристика дає змогу працювати з більшою кількостю зразків та забезпечувати діагностично-лікувальний процес для пацієнтів з важкими станами.
2.Вказанний об"єм пам"яті дозволяє тривалий час працювати та архівувати результати в лабораторіях які не оснащені ЛІС. Архівні данні можуть бути використані при повторному лікуванні хворого, для відстежування динаміки зміну стану при лікуванні, в спірних випадках.
3.Кількість вказаних портів дозволяє підключити необхідні для роботи аналізатору та лаборантів прилади:
– 1 порт сканер штрих-кодів (виключає з роботи лаборанта необхідність в ручному режимі робити записи по зразок),
- 2 порт - принтер (друк результатів аналізу),
- 3 порт – клавіатура
- 4 порт - миш
4.Wi-Fi адаптер дозволяє підключати аналізатор до мережі без використання шнурів, це забезпечує безпеку працівників та безпечну роботу прилада.

Пропозиції учасників мають відповідати потребам лабораторії та потребі лікувального закладу, який має забезпечувати в повному обсязі діагностично-лікувальний процес.

Поставка приладів які не мають можливості для дооснащення (встроєні в прилад технічні характеристики) або виконувати роботу в певних умовах, потягне за собою подальше придбання додаткового обладнання та додаткові трати бюджетних коштів. В рамках реформи медичної служби прилади для лікувальних закладів мають відповідати сучасним вимогам діагностично –лікувального процесу, надавати лікарям- лаборантам та лаборантам технічні умови для виконання їх роботи.
Номер вимоги: UA-2018-09-17-002708-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ", Код ЄДРПОУ:23522853
Дата подання: 10 жовтня 2018 10:08
порушення закону про закупівлі Замовником
04.10.2018 було проведено аукціон із закупівлі код ДК 021:2015 – 38430000-8- Детектори та аналізатори (гематологічний аналізатор 20S (або аналог) -1 шт.).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-17-002708-c
Переможцем аукціону стала компанія ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП»
Підчас етапу «Кваліфікація» при розгляді відповідності тендерної пропозиції наданої Учасником умовам тендерної Документації у компанії ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП» були виявлені наступні недоліки:

1. В частині 1 розділу 3 тендерної Документації зазначається Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника. А також - Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності).
Документи надані в складі пропозиції не надані з дотриманням зазначених вище вимог – копії містять дати засвідчення. Велика кількість документів не засвідчена печаткою.

В пункті 10 тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП» документи в декларації відповідності зазначений лише строк початку дії декларації та не зазначено строк його закінченням. У зв’язку з чим такий сертифікат не може вважатися дійсним та чинним.

В пункті 5, тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП», «Договір оренди», міститься пункт 11, де зазначається, що невід’ємною частиною договору є – та перераховано 5 додатків з яких наданий лише: акт приймання-передачі. Оскільки всі 5 документів є невід’ємною частиною договору, а в складі пропозиції міститься лише один «Договір оренди» не може вважатися наданим в складі тендерної пропозиції.

У зв’язку з вище викладеним, стає не зрозуміло чому тендерна пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП» не відхиляється Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2018 17:19
Ознайомившись з вимогою до процедури закупівлі код згідно ДК 021:2015-38430000-8 - Детектори та аналізатори (гематолойчний анал1затор 20$ ( або аналог) -1 шт.) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-17- 002708-с) не можемо погодитись з доводами
Щодо способу завірення скан-кошй документів наданих Учасником пропозиції:
Скан-копй документ!в, що були надані в складі в пропозиції, затвержені вдповідно до вимог тендерно! документації, з використанням написів:
напис: «Копія Згідно з Оригіналом»
напис: «Директор «ТОВ Глобал Біо-маркетинг Груп» Воробйов В.В.», також на вс!х документах, в тому числі на скан-копіях відповідних документів (окрім оригіналів), містять особистий підпис директора Товариства.
На скан-копіях документів, Учасником не зроблено напису: «Дата» - оскльки всі документи тендерної пропозиції Учасника були оприлюднено 03 жовтня 2018 о 09:50 годині, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: https://ргоzоrrо.gоv.иа/) (ідентифікатор закупівель ИА-2018-09-04-001147-а) ‚ що підтверджено з генерованим, на веб-порталі Уповноваженого органу, реєстром отриманих тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник торів, автоматично має повну інформацію про дату подач кожного документу пропозиції.
В складі документів наданих Учасником в складі тендерної пропозиції надано завірену скан-копію Статуту Товариства (сторунка 16-28 в складі пропозиції), а також надано Довідку в якій надано роз’яснення щодо правочинності документів підписаних директором товариства а також про використання Товариством печатки (стор1нка 138 в складі пропозиції). В цій дов1дки зокрема вказано те, що, повноваження Директора ТОВ "Глобал Бо-маркетинг Груп", Воробйова Валерія Вікторовича щодо підпису документів тендерної пропозиії а також договорів за результатами цих торгів, а також любих інших документів, що мають або можуть мати відношення до процедури торгів, визначено Статутом товариства. Документи, що підписані Директором Товариства, вважаються правочинними та достовірними незалежно від наявності чи вдсутності вдбитку печатки Товариства. Відбиток печатки Товариства не е обов’язковим реквизитом будь-якого документа, що підписує Директор. Наявність або вдсутисть віобитку печатки Товариства на документі, що підписує Директор, не створює юридичних наслідків.
Також потрібно відм!тити, що 19 липня 2017р. набув чинност! закон № 1982 VIII, що передбачає остаточне скасування вимоги обов’язкового використання печаток на документах. Також законом передбачено адмтстративну вдповдальнсть для посадової особи органу державної влади або органу мецевого самоврядування за вимагання проставлення печатки на документах.
Тендерну пропозищю завірено шляхом накладання Електронно цифрового шдпису.
Таким чином відсутнсть на деяких документах, в тому числі на скан-копіях деяких документів, відтиску печатки Товариства не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.

ТОВ "Глобал Біо-маркетинг Груп", код ЄДРПОУ 37815808, в особі директора Воробйова В.В. який діє на підставі Статуту підтверджує надання Замовнику всіх документів передбачених тендерною документацією та додатками до неї у електронному форматі через систему «Ргоzогго», а також в паперовому вигляді, оформлених належним чином, в тому числі підтверджує надання всіх сторінок належним чином завіреного договору оренди офісних та складських приміщень визначено переможцем, у строк, що не перевищив п’'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про укладання договору.
Щодо недійсності декларацій про відповідність вимогам Технічного регламенту відповідності до вимог Тендерної документації, в складі тендерноі пропозиції надано Декларації про відповідність запропонованого товару вимогам Технічного регламенту. Надання декларації про відповідність відповідають вимогам Техн!чного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754. інформуемо Вас про те, що вказані декларації були відпущені Уповноваженим представником виробника запропонованого товару в повній відповідності до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України в!д 2 жовтня 2013 р. № 754. Також Уповноваженим представником, згідно вдповідних положень чинного законодавства, було направлено повідомлення до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, про внесення 1нформації до Ресстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro. За результатами розгляду цього повідомлення, Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (в подальшому скорочено «Держлікслужба» було внесено інформацію про Уповноваженого представника та відповідну інформацію щодо Декларацію про відповідність до вказаного Реестру шо функцюнує на веб-порталі Дерджлікслужби в режимі відкритого доступу за посиланням в мережі Інтернет .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП» 219 638,90
UAH з ПДВ
204 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агросток Україна" 255 452,28
UAH з ПДВ
206 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 255 337,26
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2018 09:52
Електронний підпис
03 жовтня 2018 09:50
2 Тендерна пропозиція..pdf
03 жовтня 2018 09:50
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2018 12:48
23)Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2018 12:48
20)Інструкція.pdf
02 жовтня 2018 12:48
19)Таблиця МТВ.pdf
02 жовтня 2018 12:48
16)Лист про санкції.pdf
02 жовтня 2018 12:48
15)Лист згода.pdf
02 жовтня 2018 12:48
14)Проект договору.pdf
02 жовтня 2018 12:48
13)Лист погодження.pdf
02 жовтня 2018 12:48
10)Лист про обладнання.pdf
02 жовтня 2018 12:48
9)Лист про працівників.pdf
02 жовтня 2018 12:48
8)Листи по ст 17.pdf
02 жовтня 2018 12:48
7)Витяг ЄДР.pdf
02 жовтня 2018 12:48
6)Лист про керівника.pdf
02 жовтня 2018 12:48
5)Статут.pdf
02 жовтня 2018 12:48
4)Протокол.pdf
02 жовтня 2018 12:48
3)Наказ.pdf
02 жовтня 2018 12:48
2)Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2018 12:48
1)Реєстр.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2018 14:59
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:58
31.Сертифікати ISO.pdf
02 жовтня 2018 14:58
24.Проект договору.pdf
02 жовтня 2018 14:58
16.Довідки по ст. 17.pdf
02 жовтня 2018 14:58
14.Довідка щодо МТ бази.pdf
02 жовтня 2018 14:58
13.Копія листа-відгуку.pdf
02 жовтня 2018 14:58
9.Копія свідоцтва ПДВ.pdf
02 жовтня 2018 14:58
8.Копія витягу з ЄДР.pdf
02 жовтня 2018 14:58
7.Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2018 14:58
5.Копія протоколу № 50.pdf
02 жовтня 2018 14:58
2.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП»

ТОВ "Агросток Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП»
#37815808
Переможець 204 300,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 16:10

Документи

09 жовтня 2018 16:09
Електронний підпис
09 жовтня 2018 16:06
Лист про переможця.PDF
09 жовтня 2018 16:04
Лист про переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП»
#37815808
204 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 16:09
Електронний підпис
09 жовтня 2018 16:06
Лист про переможця.PDF
09 жовтня 2018 16:04
Лист про переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 18:31
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 18:55
Договір.pdf укладений
22 жовтня 2018 18:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 30 листопада 2018
Сума оплати за договором: 204 300,00
UAH з ПДВ