Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка
Очікувана вартість
9 300,00 UAH
UA-2018-09-17-002584-c 6ba041659f74470ab8df8722e4410c5d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Вертепна

+380674316454 zakupivliosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа: Євгенія Вертепна
+380674316454
zakupivliosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2018 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 00:00
Очікувана вартість: 9 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Комп'ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вулиця Грушевського 7/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2018  —  12 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 17:12
Проект договору.doc
17 вересня 2018 17:12
Оголошення компютерна техніка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2018 22:48
Дата відповіді: 18 вересня 2018 09:15
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Приймаємо до розгляду аналоги товарів.дякуємо за запитання.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій