Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

створення комплексної системи відеоспостереження у метрополітені міста Києва
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2018-09-17-002323-c 714fbe3692044c5695cdb6641924b145
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пихтін Микола Миколайович

380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3
Контактна особа: Пихтін Микола Миколайович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2018 15:55
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

створення комплексної системи відеоспостереження у метрополітені міста Києва, детально викладено у Додатку №3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
створення комплексної системи відеоспостереження у метрополітені міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, вул.Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2018 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 16:28
ТД__Метро.doc
17 вересня 2018 16:28
Додаток_4_Проект договору_Метро.doc
17 вересня 2018 16:28
Додаток-3-ТЗ-Метро.docx
17 вересня 2018 16:28
Додаток_5_ТП_Метро.docx
17 вересня 2018 16:28
Додаток_2_ст.17_Метро.docx
17 вересня 2018 16:28
Додаток_1_ст.16_Метро.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо виконання Технічних вимог
Дата подання: 22 вересня 2018 10:45
Дата відповіді: 26 вересня 2018 18:25
1. Пунктом 2.6 розділу 2 проекту Договору про надання послуг (Додаток 4 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (створення комплексної системи відеоспостереження у метрополітені міста Києва) передбачено, що для належного виконання умов цього Договору Замовник надає Виконавцю всю наявну інформацію, що дозволить Виконавцю виконати свої зобов’язання за цим Договором. Прохання пояснити, яку саме інформацію та які документи буде надано Замовником? 2. З метою належного надання послуг з впровадження КСВ, умови надання яких зазначено у розділі 5 Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (створення комплексної системи відеоспостереження у метрополітені міста Києва), прохання пояснити, які саме існуючі мережі передбачено використовувати у проекті та у власності (розпорядженні) яких осіб перебувають такі мережі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання надаємо відповідь: 1) технічні умови комунального підприємства «Київський метрополітен» №218-НТ від 04.10.2017р;
2) мережі спеціалізованого комунального підприємства «Київтелесервіс» та інших підприємств, установ, організацій , що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва (за наявності).
ТЗ
Дата подання: 22 вересня 2018 10:49
Дата відповіді: 26 вересня 2018 18:22
1. Пунктом 2.6 розділу 2 проекту Договору про надання послуг (Додаток 4 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (створення комплексної системи відеоспостереження у метрополітені міста Києва) передбачено, що для належного виконання умов цього Договору Замовник надає Виконавцю всю наявну інформацію, що дозволить Виконавцю виконати свої зобов’язання за цим Договором. Прохання пояснити, яку саме інформацію та які документи буде надано Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання надаємо відповідь: технічні умови комунального підприємства «Київський метрополітен» №218-НТ від 04.10.2017р.
ТЗ
Дата подання: 22 вересня 2018 10:53
Дата відповіді: 26 вересня 2018 18:23
2. З метою належного надання послуг з впровадження КСВ, умови надання яких зазначено у розділі 5 Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (створення комплексної системи відеоспостереження у метрополітені міста Києва), прохання пояснити, які саме існуючі мережі передбачено використовувати у проекті та у власності (розпорядженні) яких осіб перебувають такі мережі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання надаємо відповідь: мережі спеціалізованого комунального підприємства «Київтелесервіс» та інших підприємств, установ, організацій , що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва (за наявності).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН" 2 949 410,00
UAH з ПДВ
2 949 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 961 420,00
UAH з ПДВ
2 961 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2018 20:57
Електронний підпис
10 жовтня 2018 20:57
Електронний підпис
10 жовтня 2018 20:52
пДок.pdf
10 жовтня 2018 09:10
Електронний підпис
10 жовтня 2018 09:09
п ТП.pdf
03 жовтня 2018 12:42
Електронний підпис
03 жовтня 2018 12:40
46-59 працівники.pdf
03 жовтня 2018 12:40
28-45 довідки, витяги.pdf
03 жовтня 2018 12:40
0 Реєстр документів.pdf
03 жовтня 2018 12:40
107 Калькуляція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"
#40226536
Переможець 2 949 410,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"
#40226536
2 949 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:13
договір 2 від 27.12.2018 до договору 40_18-10 від 24.10.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:11
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 15:33
Додаткова угода_1_до договору 40_18_10.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 15:31
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 17:30
Договір_40_18_10_КСВ_Метро.pdf укладений
26 жовтня 2018 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 40/18-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/18-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до пункту 3.1. Договору та Специфікації, зазначеної в Додатку №3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 40/18-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/18-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 773 849,86
UAH