Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Юлия Шевченко +380442050506 y.shevchenko@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2018 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2018 17:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2018 17:12 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2018 15:05 |
Очікувана вартість: | 337 199,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,21% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2018 16:16 |
додаток 4 технічні вимоги.docx |
17 вересня 2018 16:16 |
додаток 3 ст 16.doc |
17 вересня 2018 16:16 |
додаток 5 проект договору.docx |
17 вересня 2018 16:16 |
додаток 2 ст 17.doc |
17 вересня 2018 16:16 |
додаток 1 тендерна пропозиція.docx |
17 вересня 2018 16:16 |
тендерна документація овочі фрукти 2018.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-31-000608 ● 92da59f691504395909c9044584214f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-09-17-002248-c 17.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. На оголошення про проведення відкритих торгів не було накладено електронний цифровий підпис у зв’язку з тимчасовою відсутністю технічної можливості на авторизованому майданчику Замовника. 2.Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, керуючись вищезазначеними нормами Закону, Замовником самостійно перевірялась інформація визначена в пп. 3 та 8 частини першої статті 17 Закону у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. При цьому, з метою усунення виявлених порушень, Замовником буде приведено тендерну документацію до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. 3. Щодо порушення вимог частини першої статті 631 Цивільного кодексу України та частини першої статті 36 Закону. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Отже, домовленість сторін щодо застосування умов додаткової угоди до договору, продовженого відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», до відносин, що виникли між сторонами з «01» січня 2019 року, тобто до моменту укладення додаткової угоди, узгоджується з вимогами законодавства, зокрема статті 631 Цивільного кодексу України, тому не є підставою для визнання такої угоди недійсною. Разом з тим, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
2019-03-13 20:29:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-07-10-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.07.2019 № 211
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 10 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-06-000372-a, UA-2018-09-17-002248-c,
UA-2018-09-17-002305-c, UA-2018-11-05-000774-c, UA-2018-11-01-001746-b, UA-2019-03-01-002525-a, здійснених Державним підприємством України «Міжнародний дитячий центр «Артек».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
МИХАЙЛОВ Олександр Юрійович
– начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
НАЗАРЕНКО Ірина Федорівна – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель;
МЕТУЛИНСЬКА Лідія Олександрівна – головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
2019-07-10 09:24:00
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
RISK2-13
RISK2-17_2
RISK1-13_1
RISK1-14
RISK1-3_2
RISK1-3_3
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
RISK2-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОДОВОЛЬЧА ГУРТОВНЯ |
334 185,00
UAH з ПДВ
|
334 185,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВА СЕРВІС" |
337 199,00
UAH з ПДВ
|
337 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОДОВОЛЬЧА ГУРТОВНЯ #41079501 |
Переможець |
334 185,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2019 11:11
|
ДУ Овочі.pdf | зміни до договору |
17 січня 2019 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2018 14:57
|
овочі, фрукти Продовольча гуртовня 2.pdf | укладений |
24 жовтня 2018 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 371/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 371/2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |