Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іршавська районна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 04053803 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, площа Народна, 3 |
Контактна особа: |
Золотар Олена Володимирівна +380314422605 irda@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2018 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2018 14:25 |
Очікувана вартість: | 31 900 863,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159 504,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 159504 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2018 10:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2018 10:08 |
Повідомлення.pdf | |
28 вересня 2018 10:08 |
ТД ЗагаттяКлимІвашковиця.doc | |
17 вересня 2018 15:53 |
Проект договору на капремонт.doc |
28 вересня 2018 10:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2018 10:08 |
Повідомлення.pdf
|
|||
28 вересня 2018 10:08 |
ТД ЗагаттяКлимІвашковиця.doc
|
|||
17 вересня 2018 15:53 |
Проект договору на капремонт.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-15-000005 ● e97cf9d4304848c9aad0b6385f5fd7b8
- Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2019 10:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
Ужгород
14.01.2019 №1
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 14.01.2019 № 1
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
1 UA-2019-01-10-000578-a 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-10-000613-a 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-09-17-002092-c 17.09.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-21 13:40:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття - Климовиця - Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-17-002092-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
2. На яких підставах укладено договір з переможцем ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» при цьому, зазначеним учасником не завантажено в електронну систему закупівель документи переможця щодо відсутності підстав передбачених ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі та забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3 % від вартості договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-23 16:21:44
Пояснення на запит
На запит щодо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття-Климовиця-Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області» інформуємо наступне:
1. Електронною системою закупівель в річному плані вищевказаній закупівлі присвоєний ID 5f3c1fa036414da9a574c6f9f5a953e3, ідентифікатор закупівлі: UA-P-2018-04-13-000128-b.
2. Договір з ТОВ «Євробуд-Індустрія» укладено, оскільки відповідні документи переможця торгів було надано в паперовому вигляді.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 30.01.2019 року по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття-Климовиця-Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області, з метою усунення виявлених за результатами проведеного моніторингу порушень законодавства, було прийнято рішення тендерного комітету Іршавської районної державної адміністрації (протокол від 05.02.2019 № 7 додається) рекомендувати замовнику розірвати договір № 126 від 29.10.2018 року з ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» року по вищевказаній закупівлі. Також додається лист замовника ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» про розірвання договору.
2019-02-05 17:28:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • відсутній механізм
Замовником розірвано договір з ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ". Звіт про виконання договору оприлюднено, в якому зазначено, що причина розірвання договору усунення вимог законодавства.
2019-02-11 14:08:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ" |
31 600 000,00
UAH з ПДВ
|
28 710 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" |
31 566 132,00
UAH з ПДВ
|
28 710 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
28 710 780,00
UAH з ПДВ
|
28 710 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ" #41536954 |
Рішення скасоване |
28 710 700,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 11:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ" #41536954 |
Відхилено |
28 710 700,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 11:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093 |
Переможець |
28 710 770,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 12:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2019 09:54
|
Лист Підрядчика | укладений |
08 лютого 2019 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2018 15:37
|
Додаткова Угода 1.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 15:37
|
договір | укладений |
30 жовтня 2018 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з додатковим фінансуванням з державного бюджету на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 126 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |