Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття - Климовиця - Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області
Очікувана вартість
31 900 863,00 UAH
UA-2018-09-17-002092-c 93b68f23090147058e3d0069a95bec4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Золотар Олена Володимирівна

+380314422605 irda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іршавська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04053803
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, площа Народна, 3
Контактна особа: Золотар Олена Володимирівна
+380314422605
irda@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 14:25
Очікувана вартість: 31 900 863,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 504,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159504 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7300 м
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття - Климовиця - Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, місто Іршава, площа Народна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-15-000005 ● e97cf9d4304848c9aad0b6385f5fd7b8
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2019 10:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
Ужгород
14.01.2019 №1


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




В.о.начальника М.ФЕДАК


Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 14.01.2019 № 1
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
1 UA-2019-01-10-000578-a 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-10-000613-a 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-09-17-002092-c 17.09.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-21 13:40:51

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття - Климовиця - Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-17-002092-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
2. На яких підставах укладено договір з переможцем ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» при цьому, зазначеним учасником не завантажено в електронну систему закупівель документи переможця щодо відсутності підстав передбачених ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі та забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3 % від вартості договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-23 16:21:44

Пояснення на запит

На запит щодо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття-Климовиця-Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області» інформуємо наступне:
1. Електронною системою закупівель в річному плані вищевказаній закупівлі присвоєний ID 5f3c1fa036414da9a574c6f9f5a953e3, ідентифікатор закупівлі: UA-P-2018-04-13-000128-b.
2. Договір з ТОВ «Євробуд-Індустрія» укладено, оскільки відповідні документи переможця торгів було надано в паперовому вигляді.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 30.01.2019 року по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття-Климовиця-Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області, з метою усунення виявлених за результатами проведеного моніторингу порушень законодавства, було прийнято рішення тендерного комітету Іршавської районної державної адміністрації (протокол від 05.02.2019 № 7 додається) рекомендувати замовнику розірвати договір № 126 від 29.10.2018 року з ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» року по вищевказаній закупівлі. Також додається лист замовника ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» про розірвання договору.

2019-02-05 17:28:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • відсутній механізм

Замовником розірвано договір з ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ". Звіт про виконання договору оприлюднено, в якому зазначено, що причина розірвання договору усунення вимог законодавства.

2019-02-11 14:08:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ" 31 600 000,00
UAH з ПДВ
28 710 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 31 566 132,00
UAH з ПДВ
28 710 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 28 710 780,00
UAH з ПДВ
28 710 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 18:24
реестр.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 18:15
Електронний підпис
04 жовтня 2018 18:12
Договір та акт Лавки.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Відгук Лавки.PDF
04 жовтня 2018 18:12
Вігук лалово (1).jpg
04 жовтня 2018 18:12
паспорт и код.pdf
04 жовтня 2018 18:12
проект договору.pdf
04 жовтня 2018 18:12
МТБ.PDF
04 жовтня 2018 18:12
ст17.pdf
04 жовтня 2018 18:12
протокол.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Лист згода.PDF
04 жовтня 2018 18:12
рішеня.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Довідка Статистики.pdf
04 жовтня 2018 18:12
наказ на призначення.pdf
04 жовтня 2018 18:12
ЄДРО Євробуд.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Реестр документів.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Ліцензія.pdf
04 жовтня 2018 18:12
витяг новий (2).pdf
04 жовтня 2018 18:12
витяг з статуту(1).pdf
04 жовтня 2018 18:12
відомості учасника.pdf
04 жовтня 2018 18:12
довідка аналогічні (3).pdf
04 жовтня 2018 18:12
довідка ст 17.pdf
04 жовтня 2018 18:12
відсутність обмежень.pdf
04 жовтня 2018 18:12
баланс 2017 р..pdf
04 жовтня 2018 18:12
ліцензія2.jpg
04 жовтня 2018 18:12
ліцензія1.jpg
04 жовтня 2018 18:11
д-р оренди тягач 3477.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-р оренди коток 35109.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-р оренди коток 21060.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-о оренди МАЗ 0593.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-р оренти автогрейдер.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-о оренди дорожній 20167.pdf
04 жовтня 2018 18:11
Договір хуст 3.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір Хуст 2.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір Хуст 1.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір Хуст 4.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф3.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф2.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф4.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф5.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф1.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф6.jpg
04 жовтня 2018 18:11
власність івеко.pdf
04 жовтня 2018 18:11
Сертіфікат ISO.pdf
04 жовтня 2018 18:11
виписка нова2.jpg
04 жовтня 2018 18:11
виписка нова 1.jpg
04 жовтня 2018 18:11
витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2018 18:11
тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2018 18:11
договірна ціна.pdf
04 жовтня 2018 18:11
Календарний графік.pdf
04 жовтня 2018 18:11
згоди власників.pdf
04 жовтня 2018 18:11
відомість обсягів.pdf
04 жовтня 2018 18:11
технічна специфікація.pdf
04 жовтня 2018 18:11
технічні якісн кільк.pdf
04 жовтня 2018 18:11
транспортна схема.pdf
04 жовтня 2018 18:11
Захист довківлля.pdf
04 жовтня 2018 18:11
субпідрядники.pdf
04 жовтня 2018 18:11
гарантійного терміну.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 15:46
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:46
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:43
12.7 Ід. код директора.pdf
05 жовтня 2018 15:43
12.6 Паспорт директора.pdf
05 жовтня 2018 15:43
12.5 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 жовтня 2018 15:43
12.3 Статут.pdf
05 жовтня 2018 15:42
10 Ліцензія.pdf
05 жовтня 2018 15:42
06.3 Атестат АБЗ.pdf
05 жовтня 2018 15:42
02 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ"

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ"
#41536954
Рішення скасоване 28 710 700,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:09
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ"
#41536954
Відхилено 28 710 700,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:26
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
Переможець 28 710 770,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 12:35

Документи

09 жовтня 2018 11:05
Електронний підпис
09 жовтня 2018 11:04
протокол

Документи

11 жовтня 2018 11:25
Електронний підпис
11 жовтня 2018 11:12
протокол

Документи

18 жовтня 2018 12:35
Електронний підпис
18 жовтня 2018 12:33
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
28 710 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 12:35
Електронний підпис
18 жовтня 2018 12:33
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 09:54
Лист Підрядчика укладений
08 лютого 2019 09:52
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 15:37
Додаткова Угода 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 15:34
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 15:37
договір укладений
30 жовтня 2018 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з додатковим фінансуванням з державного бюджету на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 126
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 000 000,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Усунення порушень вимог законодавства