Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(код за ДК 021:2015 код 45454000 -4-Реконструкція) Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою:вул.Миру,194,смт Казанка,Казанківський р-н, Миколаївської обл.
Очікувана вартість
3 844 704,00 UAH
UA-2018-09-17-001912-c 12a2cd97f5894e5fa65e97f9f0a77fd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпілька Світлана Михайлівна

+380968791928 svshpilka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАЗАНКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04375292
Місцезнаходження: 56000, Україна , Миколаївська обл., селище міського типу Казанка, вул . Миру, будинок 228
Контактна особа: Шпілька Світлана Михайлівна
+380968791928
svshpilka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2018 13:51
Очікувана вартість: 3 844 704,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 223,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(код за ДК 021:2015 код 45454000 -4-Реконструкція) Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою:вул.Миру,194,смт Казанка,Казанківський р-н, Миколаївської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, смт Казанка, вулиця Миру ,будинок 194
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2018 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 15:28
ТД ЦНАП.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000012 ● 2d05c049d7484de99475599d0eebb1d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 11:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.06.2019 № 92

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-09-17-001912-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17 вересня 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 09:40:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: вул. Миру, 194, смт Казанка, Казанківський р-н, Миколаївської обл.)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації (далі – ТД) строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено не пізніше 20.12.2018 року з моменту укладання договору.
Пропонуємо пояснити, на якій підставі в тендерній документації кінцевим строком виконання робіт визначено 20.12.2018. Чи є вказана вимога такою, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі з урахуванням дати оголошення торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-12 09:41:19

пояснення

Казанківська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «(код за ДК 021:2015 код 45454000 -4-Реконструкція) Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою:вул.Миру,194,смт Казанка,Казанківський р-н, Миколаївської обл. (UA-2018-09-17-001912-c)», а саме: на реалізацію проекту проведення реконструкції нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів в смт.Казанка Казанківського району Миколаївської області бюджетом селищної ради на 2018 рік передбачені бюджетні призначення по КПКВКМБ 0117362 «Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» КЕКВ 3142 в сумі 3766,999 тис. грн., в тому числі:
- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад – 2520,4 тис. грн.;
- за рахунок власних доходів - 1246,599 тис. грн..
З метою ефективного освоєння коштів державної субвенції на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в бюджетний рік та недопущення залишків коштів на початок нового бюджетного року термін був визначений до 20 грудня 2018 року. Так, фактичні та касові видатки за звітний рік склали 2520,4тис. грн. або кошти державного бюджету використані в повному обсязі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 10:32:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: вул. Миру, 194, смт Казанка, Казанківський р-н, Миколаївської обл.)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, у зв׳язку із чим в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання договору від 26.10.2018 № 261018. Якщо дія договору від 26.10.2018 № 261018 продовжувалась, просимо пояснити, на якій підставі та у який спосіб продовжено строк дії договору, а також пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до нього?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-10 11:51:14

пояснення на запит

Казанківська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «(код за ДК 021:2015 код 45454000 -4-Реконструкція) Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою:вул.Миру,194,смт Казанка,Казанківський р-н, Миколаївської обл. (UA-2018-09-17-001912-c)», а саме: на реалізацію проекту проведення реконструкції нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів в смт.Казанка Казанківського району Миколаївської області бюджетом селищної ради на 2018 рік передбачені бюджетні призначення по КПКВКМБ 0117362 «Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» КЕКВ 3142 в сумі 3766,999 тис. грн., в тому числі:
- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад – 2520,4 тис. грн.;
- за рахунок власних доходів - 1246,599 тис. грн..
З метою ефективного освоєння коштів державної субвенції на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в бюджетний рік та недопущення залишків коштів на початок нового бюджетного року термін був визначений до 20 грудня 2018 року. Так, фактичні та касові видатки за звітний рік склали 2520,4тис. грн. або кошти державного бюджету використані в повному обсязі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-10 14:55:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: вул. Миру, 194, смт Казанка, Казанківський р-н, Миколаївської обл.)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації, яким передбачено надати, зокрема: компенсатор жолобу тип 28 – 18 шт, кронштейн жолобу тип 28 – 150 шт, воронка компенсуюча D 90/56 тип 28 – 4 шт, труба водостічна 90/56 – 32 м, муфта труби D 90-56 – 8 шт, кронштейн труби D 90-56 – 28 шт, відвід 87 D 90-56 – 8 шт та відвід 67 D 90-56 – 4 шт.
Аналізом пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» встановлено, що на порушення вищезазначеної умови ТД учасник в «Підсумковій відомості ресурсів», розміщеної в файлі «Локальні кошторис 1.rar (ИВР.PDF)», розрахував будівельні матеріали, вироби і конструкції наступним чином: в позиції 93, шифр ресурсу &C130-1156-5КЖ-В2 - компенсатор жолобу тип 28 у кількості 20 шт; в позиції 84, шифр ресурсу &С130-1156-5КЖ-В3 - кронштейн жолобу тип 28 у кількості 172 шт; в позиції 95, шифр ресурсу &С130-1156-5-ВК-В1 - воронка компенсуюча D 90/56 тип 28 у кількості 9 шт; в позиції 96, шифр ресурсу &С113-23-В12 - труба водостічна 90/56 у кількості 52 м; в позиції 97, шифр ресурсу &С130-1156-5-МТ-В1 - муфта труби D 90-56 у кількості 12 шт; в позиції 87, шифр ресурсу &С130-1156-5-КТ-В1 кронштейн труби D 90-56 у кількості 46 шт; в позиції 86, шифр ресурсу &С130-1156-5-В-В1 - відвід 87 D 90-56 – у кількості 18 шт та в позиції 85, шифр ресурсу &С130-1156-5-В-В2 - відвід 67 D 90-56 у кількості 9 шт.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чим обґрунтоване рішення тендерного комітету Казанківської селищної ради в частині визнання пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
Крім того, пропонуємо вказати, чи присутні в пропозиції ТОВ «Фауна Гранд документи, що підтверджують оренду Сідлового тягача ДАФ9595ХF430?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-12 13:48:19

пояснення

Пояснення з приводу рішення про моніторинг отриманий о 10-32 год 06.06.2019

Казанківська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «(код за ДК 021:2015 код 45454000 -4-Реконструкція) Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою:вул. Миру,194, смт Казанка, Казанківський р-н, Миколаївської обл. (UA-2018-09-17-001912-c)», а саме: дія договору підряду на виконання будівельно-монтажних робіт №26102018 від 26.10.2018р продовжується на підставі додаткової угоди № 1 від 28.12.2018р , тому звіт про виконання договору не оприлюднено в електронній системі.
Згідно статті 10 розділу ІІІ ЗУ «Про публічні закупівлі» Додаткова угода №1 повинна бути оприлюднена протягом одного дня з дня укладення додаткової угоди . В зазначений термін згідно законодавства додаткова угода не була оприлюднена .
Додається :
1.Сканована копія додаткової угоди на одному аркуші.

Пояснення з приводу рішення про моніторинг отриманий 10.06.2019

Відповідно до пункту 6 розділу III « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Казанківської селищної ради з кресленнями (іншими документами), відповідно до яких виконуватимуться роботи, можна ознайомитись у приміщенні Замовника (вул. Миру, 228, смт Казанка , Миколаївської області) відповідного письмового звернення.
Переможець, у разі необхідності, виконує коригування проекту за власні кошти.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Документальне підтвердження відповідності робіт включає в себе:
- договірну ціну;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- відомість ресурсів;
- підтверджуючи розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- проект календарного графіку виконання робіт .
ТОВ «Фауна Гранд», до кінця строку подання пропозиції, відповідно до пункту 6 , III розділу розділу III « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» звернувся до Казанківської селищної ради зі зверненням на ознайомлення з проектом виконання робіт та кошторисною документацією по даному об’єкту. Згідно кошторисної документації ( експертиза проведена), Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на загальнобудівельні роботи в розділі IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції, в позиціях вказана наступна кількість матеріалу:
№ 27 JND28A Компенсатор жолобу тип 28- 20 шт,
№ 21 BHGB28A Кронштейн жолобу тип 28- 172 шт
№ 29 NAD289A Воронка компенсуюча D 90/56- 9 шт.
№30 TD95A - Труба водостічна 90/56- 52 м.
№31 ZNGTA Муфта труби D 90-56- 12 шт.
№24- CONGTA Кронштейн труби D 90-56- 46 шт
№23- CN8GTA Відвід 87 D 90-56- 18 шт
№22- CN6GTA Відвід 67 D 90-56-9 шт.

Тому учасник закупівлі в складі своєї документації надав кількість вищевказаних позицій в тій кількості, в якій вона була вказана в проектно-кошторисної документації.
Згідно другого питання щодо наявності підтверджуючих документів Сідловоготячага ДАФ9595 XF430 відповідаємо наступне, в кваліфікаційних документів учасника в папці « аренда мат. те. Бази.rar» присутні папка «аренда.rar» в якої знаходиться документи під назвої «Дог аренді ДАФ 2017 ( 1), (2) , що і є підтвердженням наявності аренди тягача.
Додаються :
1. Сканований лист ТОВ «Фауна Гранд» на одному аркуші;
2.сканований витяг з ЛК на будівельні роботи №2-1-1 трьох аркушах;
3.сканований витяг з відомості ресурсів до ЛК №2-1-1 на двох аркушах.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 25.06.2019 щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2018-09-17-001912-c «Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою :вул. Миру ,194 , смт Казанка , Казанківський р-н , Миколаївської області» повідомляємо наступне : 1.На порушення п 3 частини другої статті 22 Закону : Робочий проект «Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою :вул. Миру ,194 , смт Казанка , Казанківський р-н , Миколаївської області» складається з восьми томів (дуже об‘ємний) . Тому тендерним комітетом вирішено до пункту 6 розділу III « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» внести , що «З кресленнями (іншими документами), відповідно до яких виконуватимуться роботи, можна ознайомитись у приміщенні Замовника (вул. Миру, 228, смт Казанка , Миколаївської області) відповідного письмового звернення.» В цьому випадку замовник та учасник не ініціювали будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни тендерної пропозиції та негативного впливу для бюджету не має ; 2.При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фауна Гранд» встановлено , що секретарем тендерного комітету було допущено помилки , а саме в додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропущено вісім позицій ( компенсатор жолобу тип 28 – 18 шт, кронштейн жолобу тип 28 – 150 шт, воронка компенсуюча D 90/56 тип 28 – 4 шт, труба водостічна 90/56 – 32 м, муфта труби D 90-56 – 8 шт, кронштейн труби D 90-56 – 28 шт, відвід 87 D 90-56 – 8 шт та відвід 67 D 90-56 – 4 шт). Зміни до Тендерної документації внести неможливо , так як процедура відкриті торги завершилась , за виконані роботи оплачено 2,8 млн грн або в розмірі 80%, в т.ч. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад -2,5 млн. грн. Із за відсутності фінансового ресурсу не проплачені виконані роботи в сумі 0,872 млн грн. в зв‘язку з чим підписано додаткову угоду від 28.12 2018р на срок виконання робіт до 30.06.2019р .Порушення щодо оприлюднення додаткової угоди №1 не може бути виправлено , так як закінчились сроки дії додаткової угоди. Додаються : 1.Сканкопія довідки про зміни річного розпису ; 2 Сканкопія плану асигнувань спеціального фонду; 3. Сканкопія протоколу засідання тендерного комітету. Тендерним комітетом Казанківської селищної ради враховано зауваження Державної аудиторської служби України у висновку від 25.06.2019 року та буде застосовано у подальшій роботі.

2019-07-01 14:46:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" 3 814 219,11
UAH з ПДВ
3 766 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП" 3 826 424,59
UAH з ПДВ
3 767 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕРКУРИЙ ПЛЮС" 3 843 266,69
UAH з ПДВ
3 843 266,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2018 16:55
Електронний підпис
11 жовтня 2018 16:54
ст17.pdf
11 жовтня 2018 16:54
ПОДОТКОВА.pdf
11 жовтня 2018 16:54
МВС.pdf
11 жовтня 2018 16:54
кошториси3.rar
11 жовтня 2018 16:54
кошториси2.rar
11 жовтня 2018 16:54
кошториси 4.rar
11 жовтня 2018 16:54
кошториси 1.rar
11 жовтня 2018 16:54
КОПІЇ МВС ПОДОТКОВА135.pdf
11 жовтня 2018 16:54
календарний графік134.pdf
11 жовтня 2018 16:54
Додаток 1.pdf
11 жовтня 2018 16:54
Договір.pdf
03 жовтня 2018 12:17
Електронний підпис
03 жовтня 2018 12:16
цінова 32-33 стр.pdf
03 жовтня 2018 12:16
субпідрядника 25 стр.pdf
03 жовтня 2018 12:16
ст 17 20 -21стр.pdf
03 жовтня 2018 12:16
реестр документів.pdf
03 жовтня 2018 12:16
працівники 30-31 стр.pdf
03 жовтня 2018 12:15
паспорт директор.rar
03 жовтня 2018 12:15
оригінал Лицензії СС3.PDF
03 жовтня 2018 12:15
оригінал Дозволів.PDF
03 жовтня 2018 12:15
мат тех база 34-37стр.pdf
03 жовтня 2018 12:15
локальні кошториси2.rar
03 жовтня 2018 12:15
локальні кошториси 3.rar
03 жовтня 2018 12:15
Локальні кошторис 1.rar
03 жовтня 2018 12:15
Копія Ліцензії.PDF
03 жовтня 2018 12:15
Копія Дозволу.PDF
03 жовтня 2018 12:15
Календарний графік 60-61.pdf
03 жовтня 2018 12:15
Захист довкілля 26 стр.pdf
03 жовтня 2018 12:15
Договір 1 -17стр.pdf
03 жовтня 2018 12:15
Довідка 24 стр.pdf
03 жовтня 2018 12:15
Витяг.pdf
03 жовтня 2018 12:15
аренда мат. тех бази.rar
03 жовтня 2018 12:15
аналог договор 40-41.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 14:00
Електронний підпис
03 жовтня 2018 13:59
26 роз'яснення .pdf
03 жовтня 2018 13:59
25 Субподряд .pdf
03 жовтня 2018 13:59
23 Протокол зборів 1.pdf
03 жовтня 2018 13:59
22 ДЦ ЦНАП.rar
03 жовтня 2018 13:59
21 відгук до договору .pdf
03 жовтня 2018 13:59
20 Довідки з банку .pdf
03 жовтня 2018 13:59
19 ст 17 .pdf
03 жовтня 2018 13:59
18 Кваліфікація ст 16.pdf
03 жовтня 2018 13:59
17 проект договора .pdf
03 жовтня 2018 13:59
16 право підпису .pdf
03 жовтня 2018 13:59
15 Витяг ПДВ.jpg
03 жовтня 2018 13:59
14 ЛИЦЕНЗИЯ.PDF
03 жовтня 2018 13:59
13 СТАТУТ.pdf
03 жовтня 2018 13:59
11 згода на обробку .pdf
03 жовтня 2018 13:59
10 згода з договором .pdf
03 жовтня 2018 13:59
9 екологічна безпека .pdf
03 жовтня 2018 13:59
8 Договор аренди.pdf
03 жовтня 2018 13:59
7 Договор 88, ДЦ, КБ 3.pdf
03 жовтня 2018 13:59
5 ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2018 13:59
4 ВИПИСКА ЄДР.pdf
03 жовтня 2018 13:59
3 Витяг_1004488187.pdf
03 жовтня 2018 13:59
2 санкції .pdf
03 жовтня 2018 13:59
1 Пропозиція .pdf
03 жовтня 2018 13:59
0 реєстр.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 14:12
КОШТОРИС.zip
03 жовтня 2018 14:12
Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП"

ПП "МЕРКУРИЙ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"
#37214342
Переможець 3 766 999,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 10:12

Документи

08 жовтня 2018 10:12
Електронний підпис
08 жовтня 2018 10:09
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"
#37214342
3 766 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 10:12
Електронний підпис
08 жовтня 2018 10:09
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 10:01
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 09:35
допугода.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 09:31
додугода1.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 09:31
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 14:25
допугода.pdf зміни до договору
01 липня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 09:24
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 15:30
договір укладений
26 жовтня 2018 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань за рахунок коштів загального фонду , що передаються до бюджету розвитку спеціального фонду , на 2019 рік становить 872619 грн (вісімсот сімдесят дві тисячі шістсот дев‘ятнадцять тисяч грн. 00 коп) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 26102018
Договір:
Номер додаткової угоди: 26102018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до п.п.1.4.,4.1.,17.1. Договору підряду на виконання будівельно-монтажних робіт № 261018 від 26.10. 2018 р та викласти його в наступній редакції: «1.4. Підрядник розпочав виконання робіт після підписання договору з моменту реєстрації повідомлення про початок реконструкції і завершує виконання робіт у відповідності до затвердженого календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 30.09.2019 року.»
Номер договору про закупівлю: 26102018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2018 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 3 766 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 627 833,17 UAH)