Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАЗАНКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04375292 |
Місцезнаходження: | 56000, Україна , Миколаївська обл., селище міського типу Казанка, вул . Миру, будинок 228 |
Контактна особа: |
Шпілька Світлана Михайлівна +380968791928 svshpilka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2018 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2018 13:51 |
Очікувана вартість: | 3 844 704,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 223,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2018 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2018 15:28 |
ТД ЦНАП.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-04-000012 ● 2d05c049d7484de99475599d0eebb1d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.06.2019 № 92
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-09-17-001912-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17 вересня 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 09:40:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: вул. Миру, 194, смт Казанка, Казанківський р-н, Миколаївської обл.)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації (далі – ТД) строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено не пізніше 20.12.2018 року з моменту укладання договору.
Пропонуємо пояснити, на якій підставі в тендерній документації кінцевим строком виконання робіт визначено 20.12.2018. Чи є вказана вимога такою, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі з урахуванням дати оголошення торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-12 09:41:19
пояснення
Казанківська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «(код за ДК 021:2015 код 45454000 -4-Реконструкція) Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою:вул.Миру,194,смт Казанка,Казанківський р-н, Миколаївської обл. (UA-2018-09-17-001912-c)», а саме: на реалізацію проекту проведення реконструкції нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів в смт.Казанка Казанківського району Миколаївської області бюджетом селищної ради на 2018 рік передбачені бюджетні призначення по КПКВКМБ 0117362 «Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» КЕКВ 3142 в сумі 3766,999 тис. грн., в тому числі:
- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад – 2520,4 тис. грн.;
- за рахунок власних доходів - 1246,599 тис. грн..
З метою ефективного освоєння коштів державної субвенції на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в бюджетний рік та недопущення залишків коштів на початок нового бюджетного року термін був визначений до 20 грудня 2018 року. Так, фактичні та касові видатки за звітний рік склали 2520,4тис. грн. або кошти державного бюджету використані в повному обсязі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 10:32:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: вул. Миру, 194, смт Казанка, Казанківський р-н, Миколаївської обл.)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, у зв׳язку із чим в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання договору від 26.10.2018 № 261018. Якщо дія договору від 26.10.2018 № 261018 продовжувалась, просимо пояснити, на якій підставі та у який спосіб продовжено строк дії договору, а також пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до нього?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-10 11:51:14
пояснення на запит
Казанківська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «(код за ДК 021:2015 код 45454000 -4-Реконструкція) Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою:вул.Миру,194,смт Казанка,Казанківський р-н, Миколаївської обл. (UA-2018-09-17-001912-c)», а саме: на реалізацію проекту проведення реконструкції нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів в смт.Казанка Казанківського району Миколаївської області бюджетом селищної ради на 2018 рік передбачені бюджетні призначення по КПКВКМБ 0117362 «Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» КЕКВ 3142 в сумі 3766,999 тис. грн., в тому числі:
- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад – 2520,4 тис. грн.;
- за рахунок власних доходів - 1246,599 тис. грн..
З метою ефективного освоєння коштів державної субвенції на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в бюджетний рік та недопущення залишків коштів на початок нового бюджетного року термін був визначений до 20 грудня 2018 року. Так, фактичні та касові видатки за звітний рік склали 2520,4тис. грн. або кошти державного бюджету використані в повному обсязі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-10 14:55:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: вул. Миру, 194, смт Казанка, Казанківський р-н, Миколаївської обл.)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації, яким передбачено надати, зокрема: компенсатор жолобу тип 28 – 18 шт, кронштейн жолобу тип 28 – 150 шт, воронка компенсуюча D 90/56 тип 28 – 4 шт, труба водостічна 90/56 – 32 м, муфта труби D 90-56 – 8 шт, кронштейн труби D 90-56 – 28 шт, відвід 87 D 90-56 – 8 шт та відвід 67 D 90-56 – 4 шт.
Аналізом пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» встановлено, що на порушення вищезазначеної умови ТД учасник в «Підсумковій відомості ресурсів», розміщеної в файлі «Локальні кошторис 1.rar (ИВР.PDF)», розрахував будівельні матеріали, вироби і конструкції наступним чином: в позиції 93, шифр ресурсу &C130-1156-5КЖ-В2 - компенсатор жолобу тип 28 у кількості 20 шт; в позиції 84, шифр ресурсу &С130-1156-5КЖ-В3 - кронштейн жолобу тип 28 у кількості 172 шт; в позиції 95, шифр ресурсу &С130-1156-5-ВК-В1 - воронка компенсуюча D 90/56 тип 28 у кількості 9 шт; в позиції 96, шифр ресурсу &С113-23-В12 - труба водостічна 90/56 у кількості 52 м; в позиції 97, шифр ресурсу &С130-1156-5-МТ-В1 - муфта труби D 90-56 у кількості 12 шт; в позиції 87, шифр ресурсу &С130-1156-5-КТ-В1 кронштейн труби D 90-56 у кількості 46 шт; в позиції 86, шифр ресурсу &С130-1156-5-В-В1 - відвід 87 D 90-56 – у кількості 18 шт та в позиції 85, шифр ресурсу &С130-1156-5-В-В2 - відвід 67 D 90-56 у кількості 9 шт.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чим обґрунтоване рішення тендерного комітету Казанківської селищної ради в частині визнання пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
Крім того, пропонуємо вказати, чи присутні в пропозиції ТОВ «Фауна Гранд документи, що підтверджують оренду Сідлового тягача ДАФ9595ХF430?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-12 13:48:19
пояснення
Пояснення з приводу рішення про моніторинг отриманий о 10-32 год 06.06.2019
Казанківська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «(код за ДК 021:2015 код 45454000 -4-Реконструкція) Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою:вул. Миру,194, смт Казанка, Казанківський р-н, Миколаївської обл. (UA-2018-09-17-001912-c)», а саме: дія договору підряду на виконання будівельно-монтажних робіт №26102018 від 26.10.2018р продовжується на підставі додаткової угоди № 1 від 28.12.2018р , тому звіт про виконання договору не оприлюднено в електронній системі.
Згідно статті 10 розділу ІІІ ЗУ «Про публічні закупівлі» Додаткова угода №1 повинна бути оприлюднена протягом одного дня з дня укладення додаткової угоди . В зазначений термін згідно законодавства додаткова угода не була оприлюднена .
Додається :
1.Сканована копія додаткової угоди на одному аркуші.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг отриманий 10.06.2019
Відповідно до пункту 6 розділу III « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Казанківської селищної ради з кресленнями (іншими документами), відповідно до яких виконуватимуться роботи, можна ознайомитись у приміщенні Замовника (вул. Миру, 228, смт Казанка , Миколаївської області) відповідного письмового звернення.
Переможець, у разі необхідності, виконує коригування проекту за власні кошти.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Документальне підтвердження відповідності робіт включає в себе:
- договірну ціну;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- відомість ресурсів;
- підтверджуючи розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- проект календарного графіку виконання робіт .
ТОВ «Фауна Гранд», до кінця строку подання пропозиції, відповідно до пункту 6 , III розділу розділу III « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» звернувся до Казанківської селищної ради зі зверненням на ознайомлення з проектом виконання робіт та кошторисною документацією по даному об’єкту. Згідно кошторисної документації ( експертиза проведена), Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на загальнобудівельні роботи в розділі IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції, в позиціях вказана наступна кількість матеріалу:
№ 27 JND28A Компенсатор жолобу тип 28- 20 шт,
№ 21 BHGB28A Кронштейн жолобу тип 28- 172 шт
№ 29 NAD289A Воронка компенсуюча D 90/56- 9 шт.
№30 TD95A - Труба водостічна 90/56- 52 м.
№31 ZNGTA Муфта труби D 90-56- 12 шт.
№24- CONGTA Кронштейн труби D 90-56- 46 шт
№23- CN8GTA Відвід 87 D 90-56- 18 шт
№22- CN6GTA Відвід 67 D 90-56-9 шт.
Тому учасник закупівлі в складі своєї документації надав кількість вищевказаних позицій в тій кількості, в якій вона була вказана в проектно-кошторисної документації.
Згідно другого питання щодо наявності підтверджуючих документів Сідловоготячага ДАФ9595 XF430 відповідаємо наступне, в кваліфікаційних документів учасника в папці « аренда мат. те. Бази.rar» присутні папка «аренда.rar» в якої знаходиться документи під назвої «Дог аренді ДАФ 2017 ( 1), (2) , що і є підтвердженням наявності аренди тягача.
Додаються :
1. Сканований лист ТОВ «Фауна Гранд» на одному аркуші;
2.сканований витяг з ЛК на будівельні роботи №2-1-1 трьох аркушах;
3.сканований витяг з відомості ресурсів до ЛК №2-1-1 на двох аркушах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 25.06.2019 щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2018-09-17-001912-c «Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою :вул. Миру ,194 , смт Казанка , Казанківський р-н , Миколаївської області» повідомляємо наступне : 1.На порушення п 3 частини другої статті 22 Закону : Робочий проект «Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою :вул. Миру ,194 , смт Казанка , Казанківський р-н , Миколаївської області» складається з восьми томів (дуже об‘ємний) . Тому тендерним комітетом вирішено до пункту 6 розділу III « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» внести , що «З кресленнями (іншими документами), відповідно до яких виконуватимуться роботи, можна ознайомитись у приміщенні Замовника (вул. Миру, 228, смт Казанка , Миколаївської області) відповідного письмового звернення.» В цьому випадку замовник та учасник не ініціювали будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни тендерної пропозиції та негативного впливу для бюджету не має ; 2.При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фауна Гранд» встановлено , що секретарем тендерного комітету було допущено помилки , а саме в додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропущено вісім позицій ( компенсатор жолобу тип 28 – 18 шт, кронштейн жолобу тип 28 – 150 шт, воронка компенсуюча D 90/56 тип 28 – 4 шт, труба водостічна 90/56 – 32 м, муфта труби D 90-56 – 8 шт, кронштейн труби D 90-56 – 28 шт, відвід 87 D 90-56 – 8 шт та відвід 67 D 90-56 – 4 шт). Зміни до Тендерної документації внести неможливо , так як процедура відкриті торги завершилась , за виконані роботи оплачено 2,8 млн грн або в розмірі 80%, в т.ч. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад -2,5 млн. грн. Із за відсутності фінансового ресурсу не проплачені виконані роботи в сумі 0,872 млн грн. в зв‘язку з чим підписано додаткову угоду від 28.12 2018р на срок виконання робіт до 30.06.2019р .Порушення щодо оприлюднення додаткової угоди №1 не може бути виправлено , так як закінчились сроки дії додаткової угоди. Додаються : 1.Сканкопія довідки про зміни річного розпису ; 2 Сканкопія плану асигнувань спеціального фонду; 3. Сканкопія протоколу засідання тендерного комітету. Тендерним комітетом Казанківської селищної ради враховано зауваження Державної аудиторської служби України у висновку від 25.06.2019 року та буде застосовано у подальшій роботі.
2019-07-01 14:46:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" |
3 814 219,11
UAH з ПДВ
|
3 766 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП" |
3 826 424,59
UAH з ПДВ
|
3 767 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МЕРКУРИЙ ПЛЮС" |
3 843 266,69
UAH з ПДВ
|
3 843 266,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" #37214342 |
Переможець |
3 766 999,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2018 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 09:35
|
допугода.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2019 09:31
|
додугода1.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2019 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 14:25
|
допугода.pdf | зміни до договору |
01 липня 2019 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2018 15:30
|
договір | укладений |
26 жовтня 2018 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума бюджетних асигнувань за рахунок коштів загального фонду , що передаються до бюджету розвитку спеціального фонду , на 2019 рік становить 872619 грн (вісімсот сімдесят дві тисячі шістсот дев‘ятнадцять тисяч грн. 00 коп) з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 26102018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26102018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися внести зміни до п.п.1.4.,4.1.,17.1. Договору підряду на виконання будівельно-монтажних робіт № 261018 від 26.10. 2018 р та викласти його в наступній редакції: «1.4. Підрядник розпочав виконання робіт після підписання договору з моменту реєстрації повідомлення про початок реконструкції і завершує виконання робіт у відповідності до затвердженого календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 30.09.2019 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 26102018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |