Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фактор коагуляції крові людини VIII рекомбінантний (октоког альфа), Циклоспорин, Філграстим, Вориконазол, Ванкоміцин
Очікувана вартість
1 699 367,00 UAH
UA-2018-09-17-001651-c c2a6ba7bf1f24c5ca974f3c846842b1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 00:00
Очікувана вартість: 1 699 367,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 вересня 2018 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 17:13
Перелік змін до ТД ПВТ - 111_18.docx
19 вересня 2018 17:13
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
19 вересня 2018 17:13
ТД ПВТ - 111_18 зміни.docx
19 вересня 2018 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 17:13
Перелік змін до ТД ПВТ - 111_18.docx
19 вересня 2018 17:13
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
17 вересня 2018 14:52
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
19 вересня 2018 17:13
ТД ПВТ - 111_18 зміни.docx
17 вересня 2018 14:52
ТД ПВТ - 111_18.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги щодо бакнківської гарантії
Дата подання: 20 вересня 2018 17:23
Дата відповіді: 24 вересня 2018 15:45
Доброго дня, Просимо внести зміни до ТД, оскільки Ваші вимоги щодо БГ, а саме "забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара;», оскільки: «36. Банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення.». Положення не встановлює чіткий механізм перевірки достовірності вимоги платежу, та залишає визначення порядку такої перевірки на розсуд банків-гарантів, але воно не дозволяє відмовитись від такої перевірки. Слід зауважити, що банк-гарант, у разі отримання вимоги від бенефіціара, який не обслуговується в банку-гаранті, не має можливості встановити достовірність підпису представника бенефіціара, що підписав вимогу. Стандартною практикою та фактично єдиним механізмом перевірки достовірності в такому випадку є надання банку-гаранту нотаріально посвідченої карти зі зразками підписів та печатки бенефіціара, або надання підтвердження достовірності вимоги через банк, який обслуговує бенефіціара, шляхом направлення відповідного SWIFT-повідомлення на адресу банку-гаранта. Таким чином, вимога бенефіціара, що зазначена в тендерній документації щодо неприпустимості наявності в умовах гарантії положень, які дозволяють банку-гаранту встановити достовірність вимоги, наражає учасників операції на ризик отримання та виконання вимоги, що буде підписана не уповноваженою особою бенефіціара: - банк-гарант, що надає гарантію у відповідності до вищенаведених умов тендерної документації, наражається на ризик не виконання вимог Положення щодо необхідності перевірки достовірності вимоги і буде зобов’язаний виконати вимогу незважаючи на неможливість перевірити її достовірність; - Ваша компанія, як принципал за гарантією, наражається на ризик необхідності відшкодувати банку-гаранту суму, сплаченою останнім за вимогою платежу за гарантією, що була підписана неуповноваженою особою бенефіціара. Просимо внести відповідні зміни. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зазначена вимога тендерної документації Замовника жодним чином не порушує вимоги Постанови НБУ №639, а також не несе жодних ризиків отримання та виконання банком "неналежної та неправомірної" вимоги по сплаті гарантійної суми, адже сплата гарантійної суми можлива лише при наявності факту гарантійного випадку (перевіряється на веб-порталі Уповноваженого органу) та надходження вимоги по сплаті гарантійної суми безпосередньо бенефіціару, якому й видавалась гарантія, що в сукупності виключає будь-які можливі зловживання. При цьому, надання вимоги на бланку бенефіціара за підписом його керівника та засвідченої відтиском печатки бенефіціара цілком підтверджує достовірність такої вимоги та дозволяє здійснити перевірку її достовірності.
Також зауважимо, що можливе встановлення банками вимог щодо надання разом із вимогами по сплаті гарантійної суми нотаріально засвідчених карток із зразками підписів призведе до нераціонального використання бюджетних коштів.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Фактор коагуляції крові людини VIII, порошок у флаконах, 1000 МО, розчинник (вода для ін'єкцій) по 5 мл у флаконах, по 1 флакону з порошком у комплекті з 1 флаконом з розчинником та по 1 пристосуванню для розведення БАКСДЖЕКТ ІІ у коробці
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 464 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13932 UAH

Аукціон

Початок: 03 жовтня 2018 15:28
Закінчення: 03 жовтня 2018 15:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 пач
Лот 1 - Фактор коагуляції крові людини VIII, порошок у флаконах, 1000 МО, розчинник (вода для ін'єкцій) по 5 мл у флаконах, по 1 флакону з порошком у комплекті з 1 флаконом з розчинником та по 1 пристосуванню для розведення БАКСДЖЕКТ ІІ у коробці
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Coagulation factor VIII
АТХ: B02BD02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Дата доставки: 26 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 352 565,00
UAH з ПДВ
352 565,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 358 450,00
UAH з ПДВ
358 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"
#37195587
Переможець 352 565,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 12:13

Документи

10 жовтня 2018 12:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2018 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"
#37195587
352 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2018 12:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 18:41
ДУ2 до Дог 100_2018-111.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 18:40
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 18:10
ДУ1 до Дог 100_2018-111.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 18:10
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2018 17:56
Договір 100_2018-111.pdf укладений
23 жовтня 2018 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується по лоту № 1 на 24 931,00 грн. (Двадцять чотири тисячі дев'ятсот тридцять одна грн 00 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 327 634,00 грн. (Триста двадцять сім тисяч шістсот тридцять чотири грн 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 21 434,00 грн. (Двадцять одна тисяча чотириста тридцять чотири грн 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 100/2018-111
Договір:
Номер додаткової угоди: 100/2018-111
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу 14, додатку № 1 до Договору № 100/2018-111 від 22.10.2018 р., додатку № 2 до Договору № 100/2018-111 від 22.10.2018 р. та додатку № 3 до Договору № 100/2018-111 від 22.10.2018 р., «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Замовника викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 100/2018-111
Договір:
Номер додаткової угоди: 100/2018-111
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 327 634,00
UAH з ПДВ