Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб)
Очікувана вартість
2 676 510,00 UAH
UA-2018-09-17-001438-c ● b4c0fcb72bf34f47b3ee376d7e5e8856
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2018 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2018 11:33 |
Очікувана вартість: | 2 676 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 382,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021-2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92000 кілограми
ДК 021-2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2018 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2018 14:26 |
ТД Хліб.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-17-001438-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МИЗА, Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 11 жовтня 2018 16:52
Скарга на рішення замовника
4 жовтня поточного року в електронній системі публічних закупівель опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій №298 від 04.10.2018 р., згідно якого переможцем закупівлі визнано ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВХЛІБ».
Однак, документи тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВХЛІБ» (далі – учасник), подані для участі у відповідній закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати правові підстави наявності обладнання/матеріально технічної бази (копія договору(ів) купівлі продажу або свідоцтва права власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо).
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВХЛІБ» у складі своєї пропозиції надав договір №3 оренди нерухомого майна від 1 вересня 2017 року в якому відсутній акт прийому-передачі який є невід’ємною частиною договору відповідно до п. 3.1. Отже, даний договір не можна прийняти до уваги, так як він наданий не в повному обсязі.
2. Згідно пункту 1.4. додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди приміщення за перший, останній місяць. Однак, у складі пропозиції учасника відсутні документи, що вимагалися Замовником. Учасник надав лише платіжне доручення за 19 січня 2018 р. та 10 травня 2018 року відповідно до Договору № 3 від 01.09.2017 р., що не відповідає вимогам документації Замовника.
3. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав договір оренди транспортних засобів №010118 від 29 грудня 2017 р. та договір №102 на перевезення вантажів автомобільним транспортом від 1 вересня 2017 року. Отже, договір на перевезення був укладений раніше ніж передано автотранспорт в оренду ТОВ «КИЇВТРАНСЛОГІСТИК» від орендодавця ПАТ «КИЇВХЛІБ».
Крім того, договір оренди транспортних засобів №010118 від 29 грудня 2017 року не підписаний зі сторони орендодавця. Виходячи із цього, договір не набрав чинності, а тому не може братися до уваги.
Враховуючи вищенаведені аргументи, вимагаємо від Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВХЛІБ» переможцем закупівлі на постачання продукції для закладів освіти району та провести кваліфікацію наступних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Однак, документи тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВХЛІБ» (далі – учасник), подані для участі у відповідній закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати правові підстави наявності обладнання/матеріально технічної бази (копія договору(ів) купівлі продажу або свідоцтва права власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо).
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВХЛІБ» у складі своєї пропозиції надав договір №3 оренди нерухомого майна від 1 вересня 2017 року в якому відсутній акт прийому-передачі який є невід’ємною частиною договору відповідно до п. 3.1. Отже, даний договір не можна прийняти до уваги, так як він наданий не в повному обсязі.
2. Згідно пункту 1.4. додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди приміщення за перший, останній місяць. Однак, у складі пропозиції учасника відсутні документи, що вимагалися Замовником. Учасник надав лише платіжне доручення за 19 січня 2018 р. та 10 травня 2018 року відповідно до Договору № 3 від 01.09.2017 р., що не відповідає вимогам документації Замовника.
3. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав договір оренди транспортних засобів №010118 від 29 грудня 2017 р. та договір №102 на перевезення вантажів автомобільним транспортом від 1 вересня 2017 року. Отже, договір на перевезення був укладений раніше ніж передано автотранспорт в оренду ТОВ «КИЇВТРАНСЛОГІСТИК» від орендодавця ПАТ «КИЇВХЛІБ».
Крім того, договір оренди транспортних засобів №010118 від 29 грудня 2017 року не підписаний зі сторони орендодавця. Виходячи із цього, договір не набрав чинності, а тому не може братися до уваги.
Враховуючи вищенаведені аргументи, вимагаємо від Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВХЛІБ» переможцем закупівлі на постачання продукції для закладів освіти району та провести кваліфікацію наступних учасників.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-17-001438-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЕНЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3033116086
Дата подання: 14 жовтня 2018 18:40
Дата подання: 14 жовтня 2018 18:40
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2018 18:11
Рішення від 18.10.2018 № 10680.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2018 18:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2018 № 11236.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2018 18:19
рішення від 02.11.2018 № 11236.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2018 19:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" |
1 488 630,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МИЗА |
1 433 160,00
UAH з ПДВ
|
1 119 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЕНЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
1 825 290,00
UAH з ПДВ
|
1 825 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" #41202432 |
Переможець |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2019 11:09
|
SCAN_20190218_152005230.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2019 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:38
|
3 до 488.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:27
|
2 до 488.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2018 15:10
|
ДУ №1 до №488.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2018 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 14:27
|
488.pdf | укладений |
12 листопада 2018 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 488 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 488 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 488 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 488 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 488 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 488 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 488 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 488 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |