Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лопати, граблі, шпателі
Очікувана вартість
477 000,00 UAH
UA-2018-09-17-000570-a ● 6f0350d9989143af97795f5d5081cb3e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ККОЖФ Святошинського району" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій +380931004541 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2018 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2018 14:09 |
Очікувана вартість: | 477 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 385,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9540 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Код ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя (лопати, граблі, шпателі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2235 шт
Лопати, граблі, шпателі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська обл., Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2018 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2018 16:55 |
Тендерна документація. Знаряддя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-17-000570-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФМ Сервіс", Код ЄДРПОУ:40292881
Дата подання: 11 жовтня 2018 12:25
Не виконання умов документації Замовника
Відповідно Розділ ІІІ п. 2 Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом, що має назву: «Банківська гарантія до тендерного забезпечення.pdf»).
Наданий у складі пропозиції документ Учасника ТОВ «МОНАТ» не може бути визнаний належним підтвердженням виконання умов документації Замовника і тому Учасник ТОВ «МАНАТ» мав бути дискваліфікованим.
Додатком №3 тендерної документації передбачено надання учасниками на весь асортимент товару документи, що засвідчують якість товару (паспорти якості/сертифікати відповідності).
Паспорт якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції).
На підтвердження якості товару Учасником ТОВ «МОНАТ» було надано паспорт якості № 45 на Тачку Садово-будівельну Vitals 75л/150кг, виданий на бланку ТОВ «МАНАТ».
Паспорт якості на Тачку Садово-будівельну Vitals 75л/150кг, виданий виробником Vitals (Латвія) Учасник ТОВ «МАНАТ» не надав.
Таким чином, наданий у складі пропозиції документ Учасника ТОВ «МОНАТ» не може бути визнаний належним підтвердженням виконання умов документації Замовника і тому Учасник ТОВ «МАНАТ» мав бути дискваліфікованим.
Також, звертаємо увагу на те, що згідно з ч. 1 ст. 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Розгорнути
Згорнути
Наданий у складі пропозиції документ Учасника ТОВ «МОНАТ» не може бути визнаний належним підтвердженням виконання умов документації Замовника і тому Учасник ТОВ «МАНАТ» мав бути дискваліфікованим.
Додатком №3 тендерної документації передбачено надання учасниками на весь асортимент товару документи, що засвідчують якість товару (паспорти якості/сертифікати відповідності).
Паспорт якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції).
На підтвердження якості товару Учасником ТОВ «МОНАТ» було надано паспорт якості № 45 на Тачку Садово-будівельну Vitals 75л/150кг, виданий на бланку ТОВ «МАНАТ».
Паспорт якості на Тачку Садово-будівельну Vitals 75л/150кг, виданий виробником Vitals (Латвія) Учасник ТОВ «МАНАТ» не надав.
Таким чином, наданий у складі пропозиції документ Учасника ТОВ «МОНАТ» не може бути визнаний належним підтвердженням виконання умов документації Замовника і тому Учасник ТОВ «МАНАТ» мав бути дискваліфікованим.
Також, звертаємо увагу на те, що згідно з ч. 1 ст. 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2018 19:46
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - закону), зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Водночас, відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Однак, розміщена Вами вимога не містить прохань щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та розміщена в строк, що не відповідає положенням частини першої статті 23 Закону, тому комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не має законних підстав для розгляду та задоволення питань порушених у ній.
Виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Водночас, відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Однак, розміщена Вами вимога не містить прохань щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та розміщена в строк, що не відповідає положенням частини першої статті 23 Закону, тому комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не має законних підстав для розгляду та задоволення питань порушених у ній.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФМ Сервіс" |
391 348,20
UAH з ПДВ
|
338 916,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНАТ" |
468 690,00
UAH з ПДВ
|
339 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРПРОД ЕКСПОРТ" |
399 930,00
UAH з ПДВ
|
370 613,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО |
453 300,00
UAH з ПДВ
|
372 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" |
477 000,00
UAH з ПДВ
|
477 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФМ Сервіс" #40292881 |
Відхилено |
338 916,90
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 15:16
|
ТОВ "МАНАТ" #40350246 |
Переможець |
339 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 20:23
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 16:44
|
Договір № 546 від 19.10.2018.pdf | укладений |
19 жовтня 2018 16:42
|