Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лопати, граблі, шпателі
Очікувана вартість
477 000,00 UAH
UA-2018-09-17-000570-a 6f0350d9989143af97795f5d5081cb3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ККОЖФ Святошинського району"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2018 14:09
Очікувана вартість: 477 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9540 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя (лопати, граблі, шпателі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2235 шт
Лопати, граблі, шпателі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, Київська обл., Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2018 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 16:55
Тендерна документація. Знаряддя.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-17-000570-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФМ Сервіс", Код ЄДРПОУ:40292881
Дата подання: 11 жовтня 2018 12:25
Не виконання умов документації Замовника
Відповідно Розділ ІІІ п. 2 Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом, що має назву: «Банківська гарантія до тендерного забезпечення.pdf»).
Наданий у складі пропозиції документ Учасника ТОВ «МОНАТ» не може бути визнаний належним підтвердженням виконання умов документації Замовника і тому Учасник ТОВ «МАНАТ» мав бути дискваліфікованим.

Додатком №3 тендерної документації передбачено надання учасниками на весь асортимент товару документи, що засвідчують якість товару (паспорти якості/сертифікати відповідності).
Паспорт якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції).

На підтвердження якості товару Учасником ТОВ «МОНАТ» було надано паспорт якості № 45 на Тачку Садово-будівельну Vitals 75л/150кг, виданий на бланку ТОВ «МАНАТ».
Паспорт якості на Тачку Садово-будівельну Vitals 75л/150кг, виданий виробником Vitals (Латвія) Учасник ТОВ «МАНАТ» не надав.
Таким чином, наданий у складі пропозиції документ Учасника ТОВ «МОНАТ» не може бути визнаний належним підтвердженням виконання умов документації Замовника і тому Учасник ТОВ «МАНАТ» мав бути дискваліфікованим.

Також, звертаємо увагу на те, що згідно з ч. 1 ст. 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2018 19:46
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - закону), зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.

Виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.

Водночас, відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Однак, розміщена Вами вимога не містить прохань щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та розміщена в строк, що не відповідає положенням частини першої статті 23 Закону, тому комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не має законних підстав для розгляду та задоволення питань порушених у ній.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФМ Сервіс" 391 348,20
UAH з ПДВ
338 916,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНАТ" 468 690,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОД ЕКСПОРТ" 399 930,00
UAH з ПДВ
370 613,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 453 300,00
UAH з ПДВ
372 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" 477 000,00
UAH з ПДВ
477 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 17:43
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2018 17:43
Статут.pdf
02 жовтня 2018 17:43
Проект договору.pdf
02 жовтня 2018 17:43
Повноваження, ПДВ.pdf
02 жовтня 2018 17:43
Паспорт.pdf
02 жовтня 2018 17:43
Кваліфікація.pdf
02 жовтня 2018 17:43
Зразки, довкілля.pdf
02 жовтня 2018 17:43
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 09:17
лист антикор програма.pdf
05 жовтня 2018 09:17
Довідка МВС.jpg
01 жовтня 2018 15:12
стаття16.rar
01 жовтня 2018 15:12
знаряддя.rar

Публічні документи

02 жовтня 2018 15:59
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:57
СТАТУТ_УКРПРОД (1).pdf
02 жовтня 2018 15:57
Погодження договору.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Протокол_3_УКРПРОД.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Договір 21.05 копія.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Тех умови.pdf
02 жовтня 2018 15:57
ПДВ_УКРПРОДЕКСПОРТ.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Виписка Укрпрод.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Витяг Укрпрод 29.08.2018.pdf
02 жовтня 2018 15:57
ст 17. 1.2.4.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Персональні данні.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Довкілля 2.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Мат тех база.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Досвід.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Сертифікація.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Поставка 1 день.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Довкілля 1.pdf
02 жовтня 2018 15:57
відсутність боргів.pdf
02 жовтня 2018 15:57
Цінове.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2018 17:06
щодо ст17 Закону.pdf
02 жовтня 2018 17:06
Висновок СЭС лопаты.pdf
02 жовтня 2018 17:06
пропозиція.pdf
02 жовтня 2018 17:06
щодо паспортів.pdf
02 жовтня 2018 17:06
Проект договору.pdf
02 жовтня 2018 17:06
Додаток 3.pdf
02 жовтня 2018 17:06
щодо захисту довкілля.pdf
02 жовтня 2018 17:06
лист гарантія.pdf
02 жовтня 2018 17:06
Довіреність Бєлан.pdf
02 жовтня 2018 17:06
Паспорт Белан Р.Б..pdf
02 жовтня 2018 17:06
Рішення власника.pdf
02 жовтня 2018 17:06
Статут.pdf
02 жовтня 2018 17:06
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2018 14:39
стаття 17 ФОП.pdf
02 жовтня 2018 14:39
Додаток 6 лист-згода.pdf
02 жовтня 2018 14:39
Аналог.договор УЗН.pdf
02 жовтня 2018 14:39
Аналог. договір ШЕУ.pdf
02 жовтня 2018 14:39
Витяг ФОП.pdf
02 жовтня 2018 14:39
довідка рахунок.pdf
02 жовтня 2018 14:39
Реквизиты ФОП.pdf
02 жовтня 2018 14:39
Индиф.номер.jpg
02 жовтня 2018 14:39
ФОП Самойлович 4-ОПП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФМ Сервіс"

ТОВ "МАНАТ"

ТОВ "УКРПРОД ЕКСПОРТ"

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФМ Сервіс"
#40292881
Відхилено 338 916,90
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 15:16
ТОВ "МАНАТ"
#40350246
Переможець 339 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 17:51

Документи

04 жовтня 2018 15:16
Електронний підпис

Документи

04 жовтня 2018 17:51
Електронний підпис
04 жовтня 2018 17:51
Протокол 172 від 04.10.18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНАТ"
#40350246
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2018 17:51
Електронний підпис
04 жовтня 2018 17:51
Протокол 172 від 04.10.18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 20:23
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 16:44
Договір № 546 від 19.10.2018.pdf укладений
19 жовтня 2018 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 177 555,00
UAH з ПДВ