Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук (ДК 021:2015 - 30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)")
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-09-17-000490-b 3c8e59c3ca164dcb9e4194474e58bfa0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Катерина Саченко

+380612390692 audit@zoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ внутрішнього аудиту Запорізької обласної державної адмніністрації
Код ЄДРПОУ: 38732555
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, 69107, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, пр. Соборний, 164
Контактна особа: Катерина Саченко
+380612390692
audit@zoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2018 17:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Украина, Запорожская область, Запорожье, проспект Соборний, 164, кабінет 724 (7 поверх)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2018  —  17 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2018 22:51
Дата відповіді: 18 вересня 2018 08:58
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За умови повної відповідності встановленим Замовником технічним (якісним) та кількісним характеристикам предмета закупівлі пропозиції щодо аналогів або еквівалентів Товару допускаються.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 19 994,00
UAH з ПДВ
19 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2018 14:19
propozitsiya_t__m_19994_1.pdf
19 вересня 2018 14:19
Сертификаты GTL.rar
19 вересня 2018 14:19
Компа ком документы_Все.rar
19 вересня 2018 14:19
СервисЦентры.pdf
19 вересня 2018 14:19
листи та справки про все.rar
19 вересня 2018 14:19
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
19 вересня 2018 14:19
о несертификации.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 19 994,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 15:43

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій