Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нанесення дорожньої розмітки м.Токмак, Запорізької області
Очікувана вартість
13 558,80 UAH
UA-2018-09-17-000086-c 9fb9e5edd6f5418891703b84b8a56b97
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обгольц Світлана Альбертівна

+380617822234 obgolts_svetlana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, буд. 45
Контактна особа: Обгольц Світлана Альбертівна
+380617822234
obgolts_svetlana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195 м
Послуги з нанесення дорожньої розмітки м.Токмак, Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: на території міста Токмак, місто Токмак, Запорізька область, 71700, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

17 вересня 2018 08:59
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ" ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32223640
Переможець 13 558,80
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 09:10

Документи

17 вересня 2018 09:10
Електронний підпис
17 вересня 2018 09:08
договір від 17.09.2018

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 09:14
договір від 17.09.2018 укладений
17 вересня 2018 09:12
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2018 16:11
акт виконаних робіт від 01.11.2018 укладений
06 листопада 2018 16:08
акт виконаних робіт від 01.10.2018 укладений
06 листопада 2018 16:08
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2018 15:27
Додаткова угода від 06.11.2018.pdf зміни до договору
06 листопада 2018 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною обсягу послуг та для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник і Виконавець дійшли згоди внести зміни до ДОГОВОРУ № 113/18 від 17.09.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 113/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 13 558,80
UAH з ПДВ