Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2018-09-17-000002-c 0ab7ba3c68b744e8b619ec97ed5f9620
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлия Степовая

+380962383490
+380983713703
yuliya07s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40525449
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Контактна особа: Юлия Степовая
+380962383490,+380983713703
yuliya07s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 06:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2018 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 09:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 одиниця
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. МИколаївська, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018  —  08 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 07:02
Технічне завдання КАНЦ..xlsx
17 вересня 2018 06:44
Договор.docx
17 вересня 2018 06:44
Перелік документів,.doc
19 вересня 2018 07:02
Технічне завдання КАНЦ..xlsx
17 вересня 2018 06:44
Технічне завдання КАНЦ..xlsx
17 вересня 2018 06:44
Договор.docx
17 вересня 2018 06:44
Перелік документів,.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 18 вересня 2018 14:47
Дата відповіді: 19 вересня 2018 06:20
Добрий день, деякі, зазначені позиції та ціни вказані на них нижче середньоринкової вартості товару. Наприклад, Вами зазначено: Папір офісний CAPTAIN Universal А4 80г / м2, 500л, класс C, 100 упаковок ( 1 упаковка- 5 пач. папіру) за ціною 175,50 грн., тобто вартість 35,10 грн., однак на даний момент середньоринкова вартість пачки пеперу складає 100 грн. Чи можливо вам потрібно 100 пачок, а не упаковок? Також просимо вас зазначити у п. 59, яка саме модель ручки, або тип стрижня (роллер, кульковий 107 мм або обємний кульковий) вам потрібно, у п 63, 64 Пружини та п. 65 обкладинкики - необхідно 1 шт або 1 пачку з 100 шт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Папір офісний - 100 уп. ( 1 уп -5 пач.), п. 59 - роллер, п.п. 63,64 - 1 шт. Технічне завдання відкореговане з урахуванням вашого питання.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій