Реконструкція ЗОШ І- ІІІ ступенів на вул. Володимірській,47а в с. Забороль Луцького району Волинської області (коригування) (код ДК 021:2015 – 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
60 027 800,00 UAH
UA-2018-09-15-000028-a 648a5c040acf4094a5f8be87d0cabe07
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Гуманітарний відділ Заборольської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41837204
Місцезнаходження замовника: 45623, Україна, Волинська обл., село Забороль, вулиця Володимирська 34а
Контактна особа замовника: Томаченко Олександр Володимирович
+380992281585
osvitazabborol@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 15:35
Очікувана вартість: 60 027 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 139,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

1.1. Тип / категорія - Предметом закупівлі є роботи. Клас наслідків (відповідальності) СС-2. 1.2. Найменування предмета закупівлі - Реконструкція ЗОШ І- ІІІ ступенів на вул. Володимірській,47а в с. Забороль Луцького району Волинської області (коригування) (код ДК 021:2015 – 45454000-4 «Реконструкція»). 1.3. Місце виконання робіт - вул. Володимирська,47а, с. Забороль Луцького району Волинської області, Україна, 45623. 1.4. Обсяг виконання робіт - Відповідно до пунктів 3.2 – 3.4 Додатку 3 до Тендерної документації та Додатку 5 до Тендерної документації. 1.5. Строк виконання робіт - до 31 грудня 2020 року. Детально умови закупівлі передбачені в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція ЗОШ І- ІІІ ступенів на вул. Володимірській,47а в с. Забороль Луцького району Волинської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45623, Україна, Волинська область, с. Забороль Луцького району, вул. Володимирська,47а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 вересня 2018 22:39
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2018 22:30
Перелік змін.pdf
27 вересня 2018 22:30
Тендерна документація.pdf
27 вересня 2018 22:39
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2018 16:07
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2018 22:30
Перелік змін.pdf
27 вересня 2018 22:30
Тендерна документація.pdf
15 вересня 2018 16:05
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Луцьккомунбуд 51 300 000,00
UAH з ПДВ
51 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 54 997 027,91
UAH з ПДВ
54 997 027,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житлобуд-2 59 953 495,20
UAH з ПДВ
59 953 495,20
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 60 005 100,00
UAH з ПДВ
60 005 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 18:02
sign.p7s
04 жовтня 2018 18:00
Опис інші документи.pdf
04 жовтня 2018 18:00
технічний опис.rar
04 жовтня 2018 18:00
Довідка досвід.rar
04 жовтня 2018 18:00
Кваліфікаційні 2.rar
04 жовтня 2018 18:00
інші документи ЦПУ.rar
04 жовтня 2018 18:00
інші документи.rar
04 жовтня 2018 18:00
повноваження.rar

Публічні документи

04 жовтня 2018 21:50
sign.p7s
04 жовтня 2018 21:38
sign.p7s
04 жовтня 2018 21:37
інші документи.rar
04 жовтня 2018 21:37
технічний опис.part2.rar
04 жовтня 2018 21:37
повноваження.rar
04 жовтня 2018 21:37
технічний опис.part1.rar

Публічні документи

18 жовтня 2018 18:38
sign.p7s
04 жовтня 2018 19:30
sign.p7s
04 жовтня 2018 19:28
Інші документи.zip
04 жовтня 2018 19:28
Технічний опис.zip
04 жовтня 2018 19:28
Повноваження.zip

Публічні документи

04 жовтня 2018 15:50
sign.p7s
04 жовтня 2018 15:30
V. Інші документи.rar
04 жовтня 2018 15:30
IV. Повноваження.rar
04 жовтня 2018 15:30
III. Технічний опис.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Луцьккомунбуд
#38079098
Відхилено 51 300 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 23:43
ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41255327
Відхилено 54 997 027,91
UAH з ПДВ
13 жовтня 2018 21:30
ТОВ Житлобуд-2
#01274350
Переможець 59 953 495,20
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 23:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2018 23:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Житлобуд-2
#01274350
59 953 495,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 листопада 2018 00:14
Договір7.zip укладений
03 листопада 2018 00:11
Договір6.zip укладений
03 листопада 2018 00:11
Договір5.zip укладений
03 листопада 2018 00:11
Договір4.zip укладений
03 листопада 2018 00:11
Договір3.zip укладений
03 листопада 2018 00:11
Договір2.zip укладений
03 листопада 2018 00:11
Договір1.zip укладений
03 листопада 2018 00:11
sign.p7s зміни до договору
05 серпня 2019 16:50
Житлобуд2083.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 16:46
sign.p7s зміни до договору
18 березня 2019 17:19
photo_2019-03-18_17-08-19.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-08-15.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-08-10.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-08-05.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-08-00.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-07-56.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-07-50.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-07-45.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-07-38.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
photo_2019-03-18_17-07-17.jpg зміни до договору
18 березня 2019 17:16
sign.p7s зміни до договору
03 листопада 2018 00:38
Додаткова угода1.zip зміни до договору
03 листопада 2018 00:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямований виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. Сторони, керуючись пунктом 15.8 Договору, з урахуванням статей 213, 637 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди про тлумачення (конкретизацію) змісту умови Договору (в процесі його виконання, без зміни істотних та інших умов Договору), а саме в частині фінансових зобов’язань Замовника у 2018 році та порядку здійснення оплати. Сторони дійшли згоди та вирішили доповнити розділ 4 «Ціна договору» пунктом 4.4 Договору в наступній редакції: «Ціiна Договору становить на2018 pik - 4 500 000,00 грн. (чотири мiльйони п'ятсот тисяч гривень 00 коп.) в тому числi ПДВ - 750 000,00 грн.» Сторони дійшли згоди та вирішили доповнити пункт 5.8 розділу 5 «Порядок здійснення оплати» Договору абзацом в наступній редакції: «Попередня оплата складає у cyмі 1 350 000,00 грн, (один мiльйон триста п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.) в тому числi ПДВ 225 000,00 грн. Пiлрядник зобов'язаний використати попередню оплату в строк не бiльше тридцять календарних днів з моменту надходження коштiв на його рахунок.» Зобов’язання Сторін та умови, передбачені Договором та не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються без змін. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках. Сторони домовилися, що відповідно до ч.3. ст.631 Цивільного кодексу України умови Додаткової угоди №1 застосовуються до відносин між ними, які виникли з 01.11.2018 р. Невід`ємною частиною цієї Додаткової угоди є: Додаток №1. Договірна ціна на 2018 рік на 2 арк. Додаток №2. Кошторис (кошториси) на 1 арк. Усі Додатки становлять невід’ємну частину цієї Додаткової угоди З метою виконання вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ця Додаткова угода оприлюднена із зазначенням причини внесення змін, що передбачена п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Детально умови передбачені в файлі "Додаткова угода1".
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямований виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. Сторони, керуючись пунктом 15.8 Договору, з урахуванням статей 213, 637 Цивільного кодексу України, дійшли згоди про тлумачення (конкретизацію) змісту умови Договору (в процесі його виконання, без зміни істотних та інших умов Договору), а саме в частині фінансових зобов’язань Замовника у 2019 році та порядку здійснення оплати. Сторони дійшли згоди та вирішили доповнити розділ 4 «Ціна договору» пунктом 4.5 Договору в наступній редакції: «Цiна Додаткової угоди №2 від 18.03.2019 року на І квартал 2019 року становить - 1 475 000,00 грн. (один мільйон чотириста сімдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп.) в тому числi ПДВ - 295 000,00 грн.» Зобов’язання Сторін та умови, передбачені Договором та не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються без змін. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 24 від 01 листопада 2018 року, укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках. Сторони домовилися, що відповідно до ч.3. ст.631 Цивільного кодексу України умови Додаткової угоди №2 застосовуються до відносин між ними, які виникли з 01.11.2018 р. Невід`ємною частиною цієї Додаткової угоди є: Додаток №1. Договірна ціна на І квартал 2019 року на 2 арк. Додаток №2. Кошторис (кошториси) на 2 арк, Додаток №3 План фінансування підрядних робіт на 1 арк. Додаток №4 Календарний графік виконання робіт на 1 арк. Додаток №5 Титул перехідної будови на 2 арк. Усі Додатки становлять невід’ємну частину цієї Додаткової угоди. З метою виконання вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ця Додаткова угода оприлюднена із зазначенням причини внесення змін, що передбачена п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Детально умови передбачені в файлі «Додаткова угода №2».
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямований виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. Сторони, керуючись пунктом 15.8 Договору, з урахуванням статей 213, 637 Цивільного кодексу України, дійшли згоди про тлумачення (конкретизацію) змісту умови Договору (в процесі його виконання, без зміни істотних та інших умов Договору), а саме в частині фінансових зобов’язань Замовника у 2019 році та порядку здійснення оплати. Сторони дійшли згоди та вирішили доповнити розділ 4 «Ціна договору» пунктом 4.5 Договору в наступній редакції: «Цiна Додаткової угоди №2 від 18.03.2019 року на І квартал 2019 року становить - 1 475 000,00 грн. (один мільйон чотириста сімдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп.) в тому числi ПДВ - 295 000,00 грн.» Зобов’язання Сторін та умови, передбачені Договором та не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються без змін. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 24 від 01 листопада 2018 року, укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках. Сторони домовилися, що відповідно до ч.3. ст.631 Цивільного кодексу України умови Додаткової угоди №2 застосовуються до відносин між ними, які виникли з 01.11.2018 р. Невід`ємною частиною цієї Додаткової угоди є: Додаток №1. Договірна ціна на І квартал 2019 року на 2 арк. Додаток №2. Кошторис (кошториси) на 2 арк, Додаток №3 План фінансування підрядних робіт на 1 арк. Додаток №4 Календарний графік виконання робіт на 1 арк. Додаток №5 Титул перехідної будови на 2 арк. Усі Додатки становлять невід’ємну частину цієї Додаткової угоди. З метою виконання вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ця Додаткова угода оприлюднена із зазначенням причини внесення змін, що передбачена п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Детально умови передбачені в файлі «Додаткова угода №3».
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку