Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44110000-4 Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
148 945,00 UAH
UA-2018-09-15-000021-c e7328bb58406416b9ed2f14701ed8c10
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Гончарова

+380982935289 mpls10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МЕЛІТОПОЛЬСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"
Код ЄДРПОУ: 02544052
Вебсайт: http://mpls10.org.ua/
Місцезнаходження: 72316, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Лютнева, 194
Контактна особа: Любов Гончарова
+380982935289
mpls10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2018 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 11:07
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 11:07
Очікувана вартість: 148 945,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 744,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2267 метр квадратний
44110000-4 Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72316, Україна, Запорізька область, м. Мелiтополь, вул. Лютнева,194
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 09:39
ТД.pdf
20 вересня 2018 09:39
Пояснення до питань.docx
15 вересня 2018 11:09
ТД.pdf
20 вересня 2018 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2018 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 09:39
ТД.pdf
20 вересня 2018 09:39
Пояснення до питань.docx
15 вересня 2018 11:09
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вартість
Дата подання: 17 вересня 2018 09:50
Дата відповіді: 19 вересня 2018 10:50
ДОброго дня! Шановник замовник, відповідно до вимог Вашої тендерної документації - Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати. Таким чином, вартість доставки повинная бути включена до вартості запропонованого товару. Відповідно до форми тендерної пропозиції - вартість доставки зазначена у вас окремо, так в таблиці зазначено: 1. Акваизол АПП -ПЕ 2,5 2. Акваизол АПП-П-4,0-ПС ДОставка просимо внести зміни та видалити рядок с написом - доставка, оскільки вартість доставки включена в вартість товару. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! внесемо змiни
предмет закупівлі та його тех вимоги
Дата подання: 17 вересня 2018 09:53
Дата відповіді: 20 вересня 2018 09:22
Доброго дня! Шановний замовник! Просимо деталізувати запит: відповідно до Додатку 2 - учасник має право запропонувати еквівалент, а усі зазначення марки чи виробника товару необхідно сприймати як еквівалент. При цьому у таблиці з назвою Технічні вимоги замовника - зазначено ДСТУ Б.В.2.7-101-2000 Чи правильно ми зрозуміли - товар, що може запропонувати учасник, повинен відповідати ДСТУ Б.В.2.7-101-2000?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Нам потрiбен тiльки "Акваiзол " згiдно ДСТУ, еквiвалент не розглядаемо. Внесени змiни до тендерноi документацii.
умови оплати товару
Дата подання: 17 вересня 2018 10:19
Дата відповіді: 20 вересня 2018 09:23
Шановний Замовник! Відповідно до проекту договору - що є невідємною частиною Вашої тендерної документації - у розділі 4 - "Порядок здійснення розрахунків" у п.4.3. зазначається, що "Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупецем протягом 90 календарних днів після його фактичного отримання Покупецем на підставі виставленних рахунків-фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника" Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.49 Бюджетного кодексу України Оплата за поставлений Товар здійснюються на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. Чи будуть внесені зміни в проект договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесемо змiни до проекту договору!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 11:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ" 124 999,68
UAH з ПДВ
124 999,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 18:20
Проект договору.pdf
28 вересня 2018 18:20
Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2018 18:20
Погодження з договором.pdf
28 вересня 2018 18:20
Сертифікати+інструкція.pdf
28 вересня 2018 18:20
Технічні хар-ки.pdf
28 вересня 2018 18:20
Ст.17.pdf
28 вересня 2018 18:20
Реквізити.pdf
28 вересня 2018 18:20
Довкілля.pdf
28 вересня 2018 18:20
Ст.16.pdf
28 вересня 2018 18:20
Статут.pdf
28 вересня 2018 18:20
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 жовтня 2018 11:07
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій