Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція. 1320 фл. Цефепим (Cefepime), Ванкоміцин (Vancomycin), Левофлоксацин (Levofloxacin), Меропенем (Meropenem), Іміпенем/циластатин (Imipenem and enzyme inhibitor), Колістин (Colistin).
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-09-15-000005-c 71a70e86418a4a45974240cc3f45f17e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леденко Наталя Миколаївна

+380577041462 ledsit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "ІПХС ім М. І.Ситенка НАМН"
Код ЄДРПОУ: 02012214
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Пушкінська 80, Київський район
Контактна особа: Леденко Наталя Миколаївна
+380577041462
ledsit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2018 03:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 09:55
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 09:55
Початок аукціону: 02 жовтня 2018 15:47
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Ліки згідно Національного переліку лікарських засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 флакон
Цефепим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefepime
100 флакон
Ванкоміцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Vancomycin
700 флакон
Левофлоксацин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
250 флакон
Меропенем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
150 флакон
Іміпенем/циластатин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and enzyme inhibitor
20 флакон
Колістин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2018 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 14:16
ТД зі змінами ліки 09 2018.doc
21 вересня 2018 14:16
ПЕРЕЛІК Змін.doc
15 вересня 2018 03:22
Проект договору ліки 09 2018.docx
15 вересня 2018 03:22
ТД ліки 09 2018.doc
21 вересня 2018 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2018 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 14:16
ТД зі змінами ліки 09 2018.doc
21 вересня 2018 14:16
ПЕРЕЛІК Змін.doc
15 вересня 2018 03:22
Проект договору ліки 09 2018.docx
15 вересня 2018 03:22
ТД ліки 09 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист виробника
Дата подання: 20 вересня 2018 17:48
Дата відповіді: 21 вересня 2018 13:27
Доброго дня! Вимагаємо змінити пункт 3.3 Додатку 4 і викласти його в наступній редакції: "Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника обо офіційного представника (диллера), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів. "
Відповідь: Задовольняємо вимогу викласти в розширеній редакції пункт 3.3 Додатку 4 Тендерної документації: "3.3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість згідно документації та повинен адресуватися Замовнику торгів."

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000032 ● 4c7fb011a0ad4a31b77baae7f96b3229
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 № 215
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 03.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 03.09.2019 № 215

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

6 UA-2018-09-15-000005-c 15.09.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-04 17:57:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-09-15-000005-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «ДІАТОМ» виконано вимогу пункту 5 тендерної документації, де передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону та документальне підтвердження про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону.
2. З яких причин в електронній системі закупівель, у термін визначений абзацом десятим частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено звіт про виконання договору, укладеного з ТОВ «ДІАТОМ» 25.10.2018. Термін дії зазначеного договору до 31.12.2018 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору. Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в листопаді 2018 року.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-09 17:47:14

Пояснення

Надаємо інформацію щодо запиту.
1. Про надану учасником-переможцем інформацію.
2. Про дотримання замовником норм Закону "Про публічні закупівлі".. На початку 2019 року при оприлюдненні нами звіту про виконання договору не було такого питання про ДАНІ ДОГОВОРУ ЩОДО ПДВ, зараз Ви зазначили і ми побачили і внесемо необхідні данні для вірного відображення інформації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В нашій закупівлі відсутня кнопка "ЗМНІНИ ДО ДОГОВОРУ". Вона відсутня тільки коли договір виконано. Це можливо тільки за умови, шо замовник раніше вже натиснув кнопку "ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ". Тобто замовник раніше (03.01.2019р) вже зробив "Виконання договору", далі Система автоматично формує звіт про виконання договору. Бачимо що стався технічний збій в ситемі і ми маєио некорректне відображення інформації - а саме система знає що договір виконано і вже видалила кнопку змін до договору бо раніше зафіксувала виконання договору. Це є підтвердженням того що звіт про виконання договору було подано замовником для оприлюднення.

2019-10-08 19:40:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 222 720,50
UAH з ПДВ
222 720,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 247 640,80
UAH з ПДВ
247 640,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 15:38
Документи.PDF
28 вересня 2018 15:38
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 222 720,50
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 21:44

Документи

09 жовтня 2018 21:44
Електронний підпис
09 жовтня 2018 21:42
лики 222720 50 ДИАТОМ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 21:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
222 720,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 21:44
Електронний підпис
09 жовтня 2018 21:42
лики 222720 50 ДИАТОМ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2018 10:36
дог 46 від 25 10 18.pdf укладений
25 жовтня 2018 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 222 720,50
UAH (в тому числі ПДВ 37 120,08 UAH)