Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги систем протипожежного захисту
(система пожежної сигналізації; система оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей)
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2018-09-14-003039-c ● 6d50ff020701486ea6fe54138b61ff13
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2018 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2018 12:58 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги систем протипожежного захисту
(система пожежної сигналізації; система оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації.
(система пожежної сигналізації; система оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Система пожежної сигналізації; система оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2018 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2018 14:34 |
Відповідь на звернення1.pdf | |
14 вересня 2018 17:32 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc | |
14 вересня 2018 17:32 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору2.5.doc | |
14 вересня 2018 17:32 |
Тендер послуги Додаток 2 ст17.doc | |
14 вересня 2018 17:31 |
Тендер послуги 1ТВ Додаток 1.doc | |
14 вересня 2018 17:31 |
Тендер послуги.doc |
19 вересня 2018 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 вересня 2018 14:34 |
Відповідь на звернення1.pdf
|
|||
14 вересня 2018 17:32 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
|
|||
14 вересня 2018 17:32 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору2.5.doc
|
|||
14 вересня 2018 17:32 |
Тендер послуги Додаток 2 ст17.doc
|
|||
14 вересня 2018 17:31 |
Тендер послуги 1ТВ Додаток 1.doc
|
|||
14 вересня 2018 17:31 |
Тендер послуги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект
Дата подання: 17 вересня 2018 12:45
Дата відповіді: 19 вересня 2018 14:09
Доброго дня! Просимо надати спеціфікацію обладнання та проект будівель для розрахунку доовірної ціни.
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що обладнання, яке буде монтуватись, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014. Зазначаємо, що Учасник, перед подачею своєї Тендерної пропозиції повинен здійснити огляд існуючих проектів.
Повідомляємо, що обладнання, яке буде монтуватись, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014. Зазначаємо, що Учасник, перед подачею своєї Тендерної пропозиції повинен здійснити огляд існуючих проектів.
Доброго дня! Просимо надати креслення приміщень, поверхові плани.
Дата подання: 18 вересня 2018 09:28
Дата відповіді: 19 вересня 2018 14:10
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника, «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», Учасник, перед подачею своєї Тендерної пропозиції, повинен здійснити огляд існуючих проектів.
Повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника, «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», Учасник, перед подачею своєї Тендерної пропозиції, повинен здійснити огляд існуючих проектів.
Плани
Дата подання: 18 вересня 2018 09:33
Дата відповіді: 19 вересня 2018 14:10
Доброго дня! Просимо надати креслення приміщень, по- поверхові плани.
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника, «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», Учасник, перед подачею своєї Тендерної пропозиції, повинен здійснити огляд існуючих проектів.
Повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника, «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», Учасник, перед подачею своєї Тендерної пропозиції, повинен здійснити огляд існуючих проектів.
Щодо працевлаштування інженера
Дата подання: 20 вересня 2018 16:12
Дата відповіді: 24 вересня 2018 20:26
Чи можна надати трудову угоду на інженера натомість трудової книжки?
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 року зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 року зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Щодо ліцензій
Дата подання: 20 вересня 2018 16:20
Дата відповіді: 24 вересня 2018 20:23
У оголошенні Ви зазначаєте 2 окремі пункти: 5. Надати копію діючої ліцензії або відомості з ліцензійного реєстру органу ліцензування, за видом господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Постанови КМУ №609, та Постанови КМУ № 852.
6. Копія рішення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі. Але за своєю суттю - це рівнозначні пункти. Адже ліцензію (в паперовому вигляді) мають суб'єкти, які отримали її до 2016 року, тобто до вступу в силу нових ліцензійних умов, а рішення ДСНСУ, тобто наказ про видачу ліцензії (тобто електронне ліцензування) видають уже після вступу в силу нових ліцензійних умов. Тому трохи є незрозумілим, чому Ви виділяєте дану інформацію в два окремі положення. Просимо прокоментувати дані формулювання. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року за № 852 роботи протипожежного призначення це монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Отже, для виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу суб’єкт господарювання повинен мати ліцензію на виконання господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015) видача ліцензії це внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про право провадження суб’єктом господарювання визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015) ліцензія - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Таким чином учасник повинен надати копію Ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або відомості про запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно до ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року за № 852 роботи протипожежного призначення це монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Отже, для виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу суб’єкт господарювання повинен мати ліцензію на виконання господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015) видача ліцензії це внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про право провадження суб’єктом господарювання визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015) ліцензія - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Таким чином учасник повинен надати копію Ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або відомості про запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Щодо підпису і печатки інженера
Дата подання: 20 вересня 2018 16:23
Дата відповіді: 24 вересня 2018 20:23
Який інженер має підписати і поставити печатку на локальному кошторисі та розрахунках вартості? Інженер в частині пожежної безпеки? Чи інженер у частині кошторисної документації? Чи обидва одразу? Просимо надати відповідь.
Відповідь: Листом від 26.06.12 року № 7/17-10476 Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України роз’яснило, що виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю; - оскільки кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГИПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати і нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату (печатки) у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим.
З вищевикладеного листа Міністерства регіонального розвитку вбачається, що якщо на підприємстві згідно штатного розпису є головний інженер проекту, яка (ий) має відповідний кваліфікаційний сертифікат відповідного виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створення об’єкта архітектури, а кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГИПа), наявність кваліфікаційного сертифікату (печатки) у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим.
З вищевикладеного листа Міністерства регіонального розвитку вбачається, що якщо на підприємстві згідно штатного розпису є головний інженер проекту, яка (ий) має відповідний кваліфікаційний сертифікат відповідного виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створення об’єкта архітектури, а кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГИПа), наявність кваліфікаційного сертифікату (печатки) у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим.
Щодо протоколів
Дата подання: 20 вересня 2018 16:32
Дата відповіді: 24 вересня 2018 20:22
У оголошенні зазначено: Копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань фахівців: з охорони праці, пожежної безпеки, перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, робіт з підвищеною небезпекою та відповідні посвідчення фахівців. Маємо питання: яке відношення роботи підвищеної небезпеки мають до послуг систем протипожежного захисту? Адже роботи підвищеної небезпеки регулюються Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Даний порядок містить Перелік видів робіт підвищеної небезпеки:
1. Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
3. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
4. Вибухові роботи та роботи, пов'язані з використанням енергії вибуху.
5. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
6. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
7. Переробка нафти, вуглеводневих газів і конденсату.
8. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природним та зрідженим газом.
9. Роботи з вироблення агломерату, коксу, розплавів чорних і кольорових металів, прокату, металевих труб і феросплавів.
10. Буріння, експлуатація та капітальний ремонт свердловин під час геологічного вивчення і розробки родовищ корисних копалин.
11. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом.
12. Підземні та відкриті гірничі роботи.
13. Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
14. Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
15. Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов'язаних з видобутком корисних копалин.
16. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу.
17. Газополум'яні роботи.
18. Роботи із збагачування корисних копалин.
ЖОДЕН не стосується встановлення системи протипожежного захисту, тому вимагаємо виключити вимогу про протоколи на роботи підвищеної небезпеки та внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 18 Закону України «Про охорону праці» перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Так наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. за N 15 Затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, відповідно до пункту 94 якого роботами з підвищеною небезпекою є роботи на висоті.
У свою чергу роботами на висоті є роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс лямковий або пояс запобіжний безлямковий. (Державний комітет України з промислової безпеки; охорони праці та гірничого нагляду, Наказ "Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті" від 27.03.2007 N 62).
Так наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. за N 15 Затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, відповідно до пункту 94 якого роботами з підвищеною небезпекою є роботи на висоті.
У свою чергу роботами на висоті є роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс лямковий або пояс запобіжний безлямковий. (Державний комітет України з промислової безпеки; охорони праці та гірничого нагляду, Наказ "Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті" від 27.03.2007 N 62).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-14-003039-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС", Код ЄДРПОУ:41527709
Дата подання: 17 жовтня 2018 22:36
ПРОТИПРАВНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Шановний Замоник. Відповідно до протоколо розгляду тендерних пропозицій від 12.10.2018 року ТОВ "БУДУКРПЛЮС" було визнано переможцем №2919529 (UA-2018-09-14-003039-c).
Цього ж дня Замоник розмістив повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації передбачалось, що Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тобто, кінцевй строк подання відповідних документів, визначених Замоником в додатку № 2 є 17 жовтня 2018 року. Усі відповідні документи ТОВ "БУДУКРПЛЮС" надало Замонику у зазначений строк, що підтверджується листом № 530 від 16 жовтня 2018 року, вхідний номер Змоника 4422 від 17 жовтня 2018 року. Однак, не дивлячись на це, 17 жовтня 2018 року (до закінчекння строку подання відповідних докумнтів) Замовник дискваліфікував ТОВ "БУДУКРПЛЮС" з надуманих підстав - за нібитло не подання переможцем документів, передбачених ст. 17 Закону України "Про публічні закупів". Повторно повідомляємо, що відповідні документи ТОВ "БУДУКРПЛЮС" надало Замонику вчасно та у обсязі, що вимагав Замовник.
Враховуючи викладенне вище, вимагаємо переглянути Ваше протиправне рішення про дискваліфікацію ТОВ "БУДУКРПЛЮС". В іншому випадлку ми будемо вимушенні оскаржувати дане рішення згілно чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Цього ж дня Замоник розмістив повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації передбачалось, що Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тобто, кінцевй строк подання відповідних документів, визначених Замоником в додатку № 2 є 17 жовтня 2018 року. Усі відповідні документи ТОВ "БУДУКРПЛЮС" надало Замонику у зазначений строк, що підтверджується листом № 530 від 16 жовтня 2018 року, вхідний номер Змоника 4422 від 17 жовтня 2018 року. Однак, не дивлячись на це, 17 жовтня 2018 року (до закінчекння строку подання відповідних докумнтів) Замовник дискваліфікував ТОВ "БУДУКРПЛЮС" з надуманих підстав - за нібитло не подання переможцем документів, передбачених ст. 17 Закону України "Про публічні закупів". Повторно повідомляємо, що відповідні документи ТОВ "БУДУКРПЛЮС" надало Замонику вчасно та у обсязі, що вимагав Замовник.
Враховуючи викладенне вище, вимагаємо переглянути Ваше протиправне рішення про дискваліфікацію ТОВ "БУДУКРПЛЮС". В іншому випадлку ми будемо вимушенні оскаржувати дане рішення згілно чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2018 17:23
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Кінцевим терміном надання Переможцем ТОВ «БУДУКРПЛЮС» документів, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» було 17.10.2018 року. Так, як Переможець не надав документів у встановлений термін, пропозицію Переможця ТОВ «БУДУКРПЛЮС» було відхилено згідно п.2 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Кінцевим терміном надання Переможцем ТОВ «БУДУКРПЛЮС» документів, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» було 17.10.2018 року. Так, як Переможець не надав документів у встановлений термін, пропозицію Переможця ТОВ «БУДУКРПЛЮС» було відхилено згідно п.2 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Кінцевим терміном надання Переможцем ТОВ «БУДУКРПЛЮС» документів, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» було 17.10.2018 року. Так, як Переможець не надав документів у встановлений термін, пропозицію Переможця ТОВ «БУДУКРПЛЮС» було відхилено згідно п.2 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Кінцевим терміном надання Переможцем ТОВ «БУДУКРПЛЮС» документів, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» було 17.10.2018 року. Так, як Переможець не надав документів у встановлений термін, пропозицію Переможця ТОВ «БУДУКРПЛЮС» було відхилено згідно п.2 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-14-003039-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 31 жовтня 2018 13:28
Дата подання: 31 жовтня 2018 13:28
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2018 16:21
Рішення від 02.11.2018 № 11202.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2018 16:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2018 № 11918.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2018 18:37
Рішення від 21.11.2018 № 11918.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2018 19:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2018 17:00
Номер скарги: UA-2018-09-14-003039-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС", Код ЄДРПОУ:41527709
Дата подання: 01 листопада 2018 17:28
Дата подання: 01 листопада 2018 17:28
Скарга на протиправні дії Замоника
Скарга на безпідставну дискваліфікацію переможця торгів ТОВ "БУДУКРПЛЮС"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2018 17:45
Рішення від 06.11.2018 № 11307 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2018 17:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2018 № 11917.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2018 18:24
рішення від 21.11.2018 № 11917.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2018 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2018 16:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
3 169 959,61
UAH з ПДВ
|
3 074 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" |
3 137 599,20
UAH з ПДВ
|
3 074 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Л.С "Центр - Захисту" |
3 208 522,82
UAH з ПДВ
|
3 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" #41527709 |
Рішення скасоване |
3 074 900,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 18:11
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Рішення скасоване |
3 074 850,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 16:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" #41527709 |
Рішення скасоване |
3 074 900,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 16:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Л.С "Центр - Захисту" #34838089 |
Рішення скасоване |
3 075 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 16:46
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
3 074 850,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 16:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" #41527709 |
Рішення скасоване |
3 074 900,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 19:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" #41527709 |
Відхилено |
3 074 900,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 19:38
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Л.С "Центр - Захисту" #34838089 |
Відхилено |
3 075 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 11:01
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 грудня 2018 11:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі