Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, ноутбуки
Очікувана вартість
542 585,00 UAH
UA-2018-09-14-002275-c b3abc64728e64ac298c55df2cdd4f754
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Тараненко

+380632673931
+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І - ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Марія Тараненко
+380632673931,+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» вiд 25.12.2015 № 922-VІIІ переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель:
1. Відкриті торги, проведені в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) по предмету закупівлі ДК 021:2015, код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери, ноутбуки) - ідентифікатор закупівлі в електронній системі www.prozorro.gov.ua - UA-2018-08-01-001670-b - на підставі подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій.
2. Відкриті торги, проведені в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) по предмету закупівлі ДК 021:2015, код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери, ноутбуки) - ідентифікатор закупівлі в електронній системі www.prozorro.gov.ua - UA-2018-08-21-001015-c - на підставі подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 15:19
Оскарження наміру укласти договір: 25 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штука
Персональні комп’ютери, ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

14 вересня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Переможець 532 787,64
UAH з ПДВ
14 вересня 2018 15:19

Документи

14 вересня 2018 15:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2018 15:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
532 787,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2018 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 16:21
звіт про договір-тендер-3110-2018.PDF укладений
08 жовтня 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 17:26
договір-компютери-тендер-3110-2018-ПРОТЕХ-додаток-1.PDF зміни до договору
04 жовтня 2018 17:25
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 12:17
договір-компютери-тендер-3110-2018-ПРОТЕХ.PDF укладений
25 вересня 2018 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі гарантійного листа щодо поставки товару Постачальника від 03.10.2018 зміна в Додатку 1 та Додатку 2 Договору партійного номера ноутбука учителя DELL INSPIRON 3576 з «(I315F58H10DDL-8BK)» на «(35Fi58H1R5M-LBK)» без зміни моделі та технічних характеристик
Номер договору про закупівлю: 200918-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 532 787,64
UAH з ПДВ