Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

З'єднання,контактори
Очікувана вартість
2 958 043,62 UAH
UA-2018-09-14-002228-c 5382337048c2408a9de9fba71273e4f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2018 14:09
Очікувана вартість: 2 958 043,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88741 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Романчук Віктор Георгійович – начальник відділу матеріально-технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг- відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Контактор потужності 110в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
17 шт
Контактор потужності 15а, 3кв, 54в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
50 шт
Штепсель з кабелем високовольтний МВС-ШО-95/35А-4000/330
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
46 шт
Розетка холоста МВС-Х-4000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 шт
Розетка високовольтна МВС-1-Р095-4000/330
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
40 шт
Приймач холостий ASOa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2018 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 17:06
ТД_465 нова редакція.doc
02 жовтня 2018 17:06
Перелік змін.docx
02 жовтня 2018 17:06
ТД_465 з закресл. даними.doc
14 вересня 2018 15:00
оголошення_.docx
14 вересня 2018 15:00
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
02 жовтня 2018 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 17:06
ТД_465 нова редакція.doc
02 жовтня 2018 17:06
Перелік змін.docx
02 жовтня 2018 17:06
ТД_465 з закресл. даними.doc
14 вересня 2018 15:00
ТД_465 З'єднання,контактори.doc
14 вересня 2018 15:00
оголошення_.docx
14 вересня 2018 15:00
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін
Дата подання: 20 вересня 2018 18:01
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 17:07
Являючись вітчизняним виробником контакторів маємо змогу постачати їх для потреб ПАТ «Укрзалізниця» на постійній засаді, але тендерна документація прописана під одного виробника постачальника, або посередника, для можливості участі в тендерній закупівлі № UA-2018-09-14-002228-c, виробників товару та унеможливити їх дискредитації, а також заощадження бюджетних коштів, просимо внести зміни в додаток 1 вищезгаданої тендерної документації та відокремити Контактор потужності 110в ЕМС-32а, ЕМС-32б; 6ТЛ.241.005, Контактор потужності 15а, 3кв, 54в ЕМС-32а, 2КМ 010-18, 6ТЛ.241.005.001 в окремий лот. Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваш запит, повідомляємо наступне: Відмовити в вимозі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-14-002228-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Ксена-Профі, Код ЄДРПОУ:32065273
Дата подання: 21 вересня 2018 10:51
Зміни
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2018 17:07
Розглянувши Ваш запит, повідомляємо наступне: Відмовити в вимозі

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 10:51
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-14-002228-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 25 жовтня 2018 18:17
Неправомірна дискваліфікація
Неправомірна дискваліфікація
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 жовтня 2018 16:34
Рішення від 29.10.2018 № 11003.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2018 16:34
Рішення від 14.11.2018 № 11657.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2018 18:52

Документи подані скаржником

25 жовтня 2018 18:17
Платежное поручение.pdf

Документи Органу Оскарження

19 листопада 2018 18:52
Рішення від 14.11.2018 № 11657.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРА-ЛТД" 2 747 520,00
UAH з ПДВ
2 747 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ" 2 957 316,00
UAH з ПДВ
2 957 316,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ІМПЕКС" 2 958 043,62
UAH з ПДВ
2 958 043,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 16:12
Цінова пропозиція_ецп.pdf
09 жовтня 2018 16:12
Цінова пропозиція_.pdf
09 жовтня 2018 16:12
Техническая часть.pdf
09 жовтня 2018 16:12
Техническая часть_ецп.pdf
09 жовтня 2018 16:12
Платежное поручение.pdf
09 жовтня 2018 16:12
Квалификация.pdf
09 жовтня 2018 16:12
Квалификация_ецп.pdf.p7s
09 жовтня 2018 16:12
Квалификация_ецп.pdf
09 жовтня 2018 16:12
Гарантия.rar

Публічні документи

09 жовтня 2018 12:18
fwd2701.zip
09 жовтня 2018 12:18
техніка.rar.p7s
09 жовтня 2018 12:18
техніка.rar
09 жовтня 2018 12:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
09 жовтня 2018 12:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 жовтня 2018 12:18
кваліфікація.rar.p7s
09 жовтня 2018 12:18
кваліфікація.rar

Публічні документи

05 жовтня 2018 14:42
Електронний підпис
05 жовтня 2018 14:40
Довідка про учасника.pdf
05 жовтня 2018 14:40
Наказ на директора.PDF
05 жовтня 2018 14:40
Витяг з ПДВ.PDF
05 жовтня 2018 14:40
Згода.pdf
05 жовтня 2018 14:40
Ст.17.pdf
05 жовтня 2018 14:40
Протокол 1.PDF
05 жовтня 2018 14:40
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРА-ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"

ТОВ "ТРЕЙД ІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРА-ЛТД"
#39998322
Відхилено 2 747 520,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 17:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
Переможець 2 957 316,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 17:54

Документи

17 жовтня 2018 17:53
Електронний підпис
17 жовтня 2018 17:53
відхилення 1.docx
17 жовтня 2018 17:52
Протокол 1.docx

Документи

17 жовтня 2018 17:54
Електронний підпис
17 жовтня 2018 17:53
Протокол.docx
17 жовтня 2018 17:53
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
2 957 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 17:54
Електронний підпис
17 жовтня 2018 17:53
Протокол.docx
17 жовтня 2018 17:53
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 19:17
ЗВІТ Трансінвест 18684.docx укладений
11 січня 2020 19:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 20:01
18684-ДУ (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 20:01
повідомлення Трансінвест.docx зміни до договору
29 грудня 2018 20:01
Електронний підпис укладений
22 листопада 2018 17:01
УЗ-ЦЛ-18684-Ю.pdf укладений
22 листопада 2018 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18684/Ю від 20.11.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.3., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.3. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 2 934 900,00 грн. (два мільйони дев’ятсот тридцять чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 586 980,00 грн. (п’ятсот вісімдесят шість тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.), що разом становить 3 521 880,00 грн. (три мільйони п’ятсот двадцять одна тисяча вісімсот вісімдесят гривень 00 коп.). 14.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 14.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18684/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18684/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 521 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 586 980,00 UAH)