Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Headhunting services from recruiting agencies
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 vsolovyova@naftogaz.com |
Додаткові контактні особи: |
Медведєва Марина Дмитрівна +380445863700 vsolovyova@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine" |
National ID: | 20077720 |
Contact point: |
Valeriia Soloviova +380445863809 vsolovyova@naftogaz.com |
Additional contacts: |
Медведєва Марина Дмитрівна +380445863700 vsolovyova@naftogaz.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2018 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2018 15:21 |
Очікувана вартість: | 22 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110000 UAH |
Publication date: | 14 вересня 2018 14:23 |
Enquiries until: | 06 жовтня 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 12 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 жовтня 2018 15:00 |
Information
Estimated total value: | 22 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 110 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2018 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2018 14:23 |
Додаток 9 new.xlsx | |
14 вересня 2018 14:23 |
ТД_Послуги рекрутинг агенцій.pdf | |
14 вересня 2018 14:23 |
Додатки 4-7 до ТД Послуги рекрутинг агенцій.docx | |
14 вересня 2018 14:23 |
Додаток 8.1-8.2 new.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Просимо роз’яснити поняття «Відкриті торги з публікацією англійською мовою». Чим такі торги відрізняються від звичайних відкритих торгів і що мають знати Учасники тендеру до початку аукціону?
2. Просимо Вас підтвердити обов’язковість для даного тендеру гарантійного забезпечення Учасниками шляхом надання банківської гарантії у розмірі 110 000 грн.
3. Згідно Додатку 4 (гарантійний лист про відповідність технічним критеріям), кожний Учасник письмово гарантує відповідність своєї пропозиції характеристикам предмета закупівлі. Чим саме забезпечується гарантія відповідності? Яким чином з боку Замовника перевіряється відповідність учасника з професійної точки зору?
4. Також просимо надати роз’яснення, чи буде забезпечена попередня перевірка надання тендерного забезпечення (передкваліфікація) з метою запобігання допуску до аукціону учасників, які не виконали дану умову участі у тендері.
5. Відповідно до п. І.7. документи у складі тендерної пропозиції на мовах, що відрізняються від української та російської, надаються «з автентичним перекладом». Просимо Вас:
а) прокоментувати необхідність нотаріально завіреного підпису перекладача на такому перекладі.
б) підтвердити обов’язковість перекладу всіх документів українською мовою.
6. Згідно Додатку 7, пропозиція вимагає підтвердити наявність офісів в інших країнах. Задля запобігання різночитання, просимо підтвердити обов’язковість документального підтвердження офісів окремо у Європі, окремо у Азії, окремо у Південній Америці, та окремо у Північній Америці.
7. У додатку 7, з метою підтвердження наявності та підтримки корпоративних зв’язків компанії-учасника з офісами в інших країнах та глобальною мережею в цілому пропонуємо включити обов’язковість надання відповідного Договору (наприклад, Ліцензійний договір).
8. Відповідно до п.1.2 додатку 7 Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненням структури корпоративних відносин між офісами в юрисдикціях, зазначених в таблиці 1. На нашу думку, з метою уніфікації даних усіх Учасників тендеру, лист має бути складений відповідно до певних критеріїв (а не в довільній формі), включаючи зокрема:
а) структуру корпоративних відносин;
б) список країн;
в) характер відносин між офісами в межах глобальної мережі компаній, закріплений юридично та документально підтверджений керуючим органом мережі.
Також вважаємо, що такий лист має гарантувати співпрацю з повним дотриманням європейського законодавства з питання захисту персональних даних іноземних кандидатів (GDPR). Це надасть змогу отримати розуміння, яким чином Учасник гарантує участь інших офісів в ході проекту, яким чином буде задіяна мережа, як буде захищена конфіденційність замовника і збережені персональні дані кандидатів. Лист має бути підписаний уповноваженою особою з офісу керуючої компанії або штаб-квартири, від керуючої особи – СЕО, Фінансового директора, Операційного директора або корпоративного секретаря з посиланням на інформацію на власному корпоративному сайті або інші відкриті джерела.
9. Згідно Додатку 7 для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору та наявності працівників відповідної кваліфікації ми вважаємо необхідним надавати перелік співробітників інших офісів міжнародної мережі, а саме з вказаних офісів у таблиці 1, що мали такі проекти, з переліком проектів та клієнтів, а також з наданням відповідних персональних рекомендаційних листів від вказаних клієнтів.
10. Відповідно до таблиці 3 додатку 7, Учасник має надавати лист-відгук у довільній формі. Задля забезпечення рівноправності Учасників пропонуємо конкретизувати:
а) листи подаються з обов’язковим перекладом українською мовою
б) мають бути підписані уповноваженим керівником компанії-замовника
в) мають бути завірені печаткою компанії у разі її наявності.
11. Відповідно до Додатку 7, Учасник має надати документальне підтвердження належним чином облаштованих офісів: «На підтвердження наявності офісів, що зазначені вище, в складі тендерної пропозиції Учасника додаються витяги з реєстру (у т.ч. електронного реєстру) або свідоцтва про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії, материнської компанії, інших афілійованих осіб* (афілійовані особи - юридичні/а особи/а, стосовно яких Учасник здійснює контроль або які/а здійснюють/є контроль над Учасником чи які разом із Учасником перебувають під контролем іншої особи) або інших осіб (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом) відповідно до переліку, наведеного в Таблиці 1, офіційні документи, обов’язково видані уповноваженою установою, що підтверджують такий факт.».
Враховуючи дану вимогу, просимо підтвердити обов’язковість надання офіційних документів, виданих уповноваженою установою, та підтвердження факту співпраці з переліченими офісами. З нашого досвіду з інших аналогічних міжнародних пошуків з управлінського рівня зокрема для Приватбанку, а також з пошуку незалежних членів Наглядової ради для Укрпошти, для забезпечення максимально ефективного пошуку, критично важливим є зобов’язання (commitment) відповідних офісів на співпрацю. Пропонуємо включити ці документи в тендерну документацію як обов’язкові.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-23-000007 ● d4cf9b32533c458889c47f63da5f9439
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2018 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.11.2018 № 268
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 21.11.2018 № 268
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-09-14-001942-c 14.09.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-11 16:24:54
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-14-001942-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 71 Закону України "Про публічні закупівлі" та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Яким чином тендерний комітет ПАТ НАК "Нафтогаз України" підтвердив, що АТ "Альфа-банк" та ПАТ "Комерційний банк "Глобус" відповідають вимогам до вітчизняних банків зазначених у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації, чиї банківські гарантії у своїх тендерних пропозиціях подали учасники ТОВ "Педерсен енд Партнерс" та ТОВ "Уорд Хауел Україна" відповідно?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-13 17:43:25
ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ
На Ваш запит від 11.12.18 повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено такі вимоги до вітчизняних банків:
- банківська гарантія має бути надана банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA" (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та
- банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Щодо перевірки статутного капіталу та кредитного рейтингу банку.
Структури власності банків знаходяться у відкритому доступі на сайті Національного банку України (Банківський нагляд/Реєстрація та ліцензування/Структури власності банків України) за посиланням https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=6738234&cat_id=51342.
Для перевірки кредитного рейтингу вітчизняного банку використовуються офіційні сайти банків та/або сайти незалежних рейтингових агентств. Зокрема, інформація про довгострокові кредитні рейтинги за національною шкалою АТ "АЛЬФА-БАНК" (uaAАА) та ПАТ "КБ "ГЛОБУС" (uaAА) міститься на офіційному сайті Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕЙТИНГОВЕ АГЕНТСТВО «ЕКСПЕРТ–РЕЙТИНГ» - www.expert-rating.com.
Щодо перевірки застосування санкцій до банку.
Відсутність спеціальних економічних чи інших обмежувальних заходів України, США та ЄС щодо АТ "Альфа-банк" та ПАТ "Комерційний банк "Глобус" перевірено за офіційно оприлюдненими списками санкцій Ради національної безпеки і оборони України (список осіб, до яких Радою національної безпеки і оборони України застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), відповідно до статті 5 Закону України “Про санкції” рішеннями, які введені в дію чинними Указами Президента України), Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (список осіб, включених в “Consolidated Sanctions List Data Files”, що сформований the Office of Foreign Assets Control (OFAC) of the US Department of the Treasury), Європейської комісії Європейського Союзу (список осіб, включених в “Consolidated list of persons, groups and entities subject to EU financial sanctions”, що ведеться Європейською комісією Європейського Союзу), Державного департаменту США (список певних осіб, включених Державним секретарем США в List of Specified Persons, на виконання Countering America’s Adversaries Through Sanctions Act of 2017 та відповідно до US Chemical and Biological Weapons Control and Warfare Elimination Act of 1991), Ради безпеки ООН (зведений список санкцій Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй (Consolidated United Nations Security Council Sanctions List), в який включені всі фізичні та юридичні особи, щодо яких застосовані санкційні заходи Ради Безпеки ООН) та Королівської Скарбниці (список осіб, включених в “Consolidated list of financial sanctions targets in the UK” та в “List of persons subject to restrictive measures in view of Russia's actions destabilising the situation in Ukraine”, що ведеться the UK Office of Financial Sanctions Implementation (OFSI) of the Her Majesty's Treasury).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2018-12-27 17:08:28
Заперечення на Висновок ДАСУ від 19.12.18
У відповідь на Висновок Державної аудиторської служби України від 19.12.18 про результати моніторингу закупівлі послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-14-001942-c) надаємо заперечення, які викладені у Листі від 27.12.18 (додається).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок ДАСУ оскаржено Замовником до окружного адміністративного суду міста Києва (позовна заява про визнання протиправним та скасування індивідуального акта від 03.01.2019 №14/3-26) |
Дата публікації: | 04 січня 2019 |
Документи:
04 січня 2019 15:48
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕДЕРСЕН ЕНД ПАРТНЕРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРЛД ЕКЗЕКЬЮТІВ ПАРТНЕРЗ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНТА КАДРОВІ РІШЕННЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА" |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
11 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕДЕРСЕН ЕНД ПАРТНЕРС" |
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС" |
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА" #36137477 |
Переможець |
11 800 000,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2018 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2022 12:11
|
Додаткова угода від 27.06.2022 №5.pdf.p7s | зміни до договору |
29 червня 2022 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:25
|
Додаткова угода від 24.12.2021 №4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 09:27
|
Додаткова угода від 20.08.2021 №3.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:47
|
Додаткова угода №2 від 30.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 15:07
|
Додаткова угода від 19.12.2019 №1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2018 12:19
|
Договір від 15.11.18 №14-3309-18.pdf | укладений |
15 листопада 2018 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31.12.2020 без збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін – 11 800 000,00 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 14/3309/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31.12.2021 без збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін – 11 800 000,00 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 14/3309/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, пов'язані з покращенням якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 14/3309/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 30.06.2022 без збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін – 11 800 000,00 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 14/3309/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 30.06.2023 без збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 14/3309/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |