Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу
Headhunting services from recruiting agencies
Очікувана вартість
22 000 000,00 UAH
UA-2018-09-14-001942-c 166b64050baf4fcfa7a8f1c897400a91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Медведєва Марина Дмитрівна
+380445863700
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine"
National ID: 20077720
Contact point: Valeriia Soloviova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Медведєва Марина Дмитрівна
+380445863700
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 02 листопада 2018 15:21
Очікувана вартість: 22 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH
Publication date: 14 вересня 2018 14:23
Enquiries until: 06 жовтня 2018 15:00
Complaints submission until: до 12 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 жовтня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 22 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 110 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим

Headhunting services from recruiting agencies
CPV: 79620000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2018 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 14:23
Додаток 9 new.xlsx
14 вересня 2018 14:23
ТД_Послуги рекрутинг агенцій.pdf
14 вересня 2018 14:23
Додатки 4-7 до ТД Послуги рекрутинг агенцій.docx
14 вересня 2018 14:23
Додаток 8.1-8.2 new.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-14-001942-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Екзекьютів Серч Юкрейн", Код ЄДРПОУ:39766020
Запит за роз'ясненням щодо тендерної документації
У відповідності до п.ІІ.1 Тендерної документації, звертаємося до Вас за роз'ясненням щодо тендерної документації. Підтверджуємо свою згоду на оприлюднення запитання в електронній системі Prozorro, і очікуємо на відповідь протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення:

1. Просимо роз’яснити поняття «Відкриті торги з публікацією англійською мовою». Чим такі торги відрізняються від звичайних відкритих торгів і що мають знати Учасники тендеру до початку аукціону?

2. Просимо Вас підтвердити обов’язковість для даного тендеру гарантійного забезпечення Учасниками шляхом надання банківської гарантії у розмірі 110 000 грн.

3. Згідно Додатку 4 (гарантійний лист про відповідність технічним критеріям), кожний Учасник письмово гарантує відповідність своєї пропозиції характеристикам предмета закупівлі. Чим саме забезпечується гарантія відповідності? Яким чином з боку Замовника перевіряється відповідність учасника з професійної точки зору?

4. Також просимо надати роз’яснення, чи буде забезпечена попередня перевірка надання тендерного забезпечення (передкваліфікація) з метою запобігання допуску до аукціону учасників, які не виконали дану умову участі у тендері.

5. Відповідно до п. І.7. документи у складі тендерної пропозиції на мовах, що відрізняються від української та російської, надаються «з автентичним перекладом». Просимо Вас:
а) прокоментувати необхідність нотаріально завіреного підпису перекладача на такому перекладі.
б) підтвердити обов’язковість перекладу всіх документів українською мовою.

6. Згідно Додатку 7, пропозиція вимагає підтвердити наявність офісів в інших країнах. Задля запобігання різночитання, просимо підтвердити обов’язковість документального підтвердження офісів окремо у Європі, окремо у Азії, окремо у Південній Америці, та окремо у Північній Америці.

7. У додатку 7, з метою підтвердження наявності та підтримки корпоративних зв’язків компанії-учасника з офісами в інших країнах та глобальною мережею в цілому пропонуємо включити обов’язковість надання відповідного Договору (наприклад, Ліцензійний договір).

8. Відповідно до п.1.2 додатку 7 Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненням структури корпоративних відносин між офісами в юрисдикціях, зазначених в таблиці 1. На нашу думку, з метою уніфікації даних усіх Учасників тендеру, лист має бути складений відповідно до певних критеріїв (а не в довільній формі), включаючи зокрема:
а) структуру корпоративних відносин;
б) список країн;
в) характер відносин між офісами в межах глобальної мережі компаній, закріплений юридично та документально підтверджений керуючим органом мережі.
Також вважаємо, що такий лист має гарантувати співпрацю з повним дотриманням європейського законодавства з питання захисту персональних даних іноземних кандидатів (GDPR). Це надасть змогу отримати розуміння, яким чином Учасник гарантує участь інших офісів в ході проекту, яким чином буде задіяна мережа, як буде захищена конфіденційність замовника і збережені персональні дані кандидатів. Лист має бути підписаний уповноваженою особою з офісу керуючої компанії або штаб-квартири, від керуючої особи – СЕО, Фінансового директора, Операційного директора або корпоративного секретаря з посиланням на інформацію на власному корпоративному сайті або інші відкриті джерела.

9. Згідно Додатку 7 для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору та наявності працівників відповідної кваліфікації ми вважаємо необхідним надавати перелік співробітників інших офісів міжнародної мережі, а саме з вказаних офісів у таблиці 1, що мали такі проекти, з переліком проектів та клієнтів, а також з наданням відповідних персональних рекомендаційних листів від вказаних клієнтів.

10. Відповідно до таблиці 3 додатку 7, Учасник має надавати лист-відгук у довільній формі. Задля забезпечення рівноправності Учасників пропонуємо конкретизувати:
а) листи подаються з обов’язковим перекладом українською мовою
б) мають бути підписані уповноваженим керівником компанії-замовника
в) мають бути завірені печаткою компанії у разі її наявності.

11. Відповідно до Додатку 7, Учасник має надати документальне підтвердження належним чином облаштованих офісів: «На підтвердження наявності офісів, що зазначені вище, в складі тендерної пропозиції Учасника додаються витяги з реєстру (у т.ч. електронного реєстру) або свідоцтва про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії, материнської компанії, інших афілійованих осіб* (афілійовані особи - юридичні/а особи/а, стосовно яких Учасник здійснює контроль або які/а здійснюють/є контроль над Учасником чи які разом із Учасником перебувають під контролем іншої особи) або інших осіб (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом) відповідно до переліку, наведеного в Таблиці 1, офіційні документи, обов’язково видані уповноваженою установою, що підтверджують такий факт.».
Враховуючи дану вимогу, просимо підтвердити обов’язковість надання офіційних документів, виданих уповноваженою установою, та підтвердження факту співпраці з переліченими офісами. З нашого досвіду з інших аналогічних міжнародних пошуків з управлінського рівня зокрема для Приватбанку, а також з пошуку незалежних членів Наглядової ради для Укрпошти, для забезпечення максимально ефективного пошуку, критично важливим є зобов’язання (commitment) відповідних офісів на співпрацю. Пропонуємо включити ці документи в тендерну документацію як обов’язкові.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 жовтня 2018 17:26
Причина: невірно
Номер вимоги: UA-2018-09-14-001942-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Екзекьютів Серч Юкрейн", Код ЄДРПОУ:39766020
Дата подання: 04 жовтня 2018 17:35
Звернення за роз'ясненням щодо умов тендерної документації
У відповідності до п.ІІ.1 Тендерної документації, звертаємося до Вас за роз'ясненням щодо тендерної документації. Список питань знаходиться у підкріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2018 14:33
Замовником було розглянуто пропозиції та зауваження до тендерної документації на закупівлю "Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу". Рішення щодо кожного питання наведено в файлі.

Документи подані скаржником

Документи

09 жовтня 2018 14:33
Відповідь на вимогу.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-23-000007 ● d4cf9b32533c458889c47f63da5f9439
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2018 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.11.2018 № 268

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА



Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 21.11.2018 № 268


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-09-14-001942-c 14.09.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель



В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-11 16:24:54

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-14-001942-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 71 Закону України "Про публічні закупівлі" та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Яким чином тендерний комітет ПАТ НАК "Нафтогаз України" підтвердив, що АТ "Альфа-банк" та ПАТ "Комерційний банк "Глобус" відповідають вимогам до вітчизняних банків зазначених у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації, чиї банківські гарантії у своїх тендерних пропозиціях подали учасники ТОВ "Педерсен енд Партнерс" та ТОВ "Уорд Хауел Україна" відповідно?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-13 17:43:25

ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ

На Ваш запит від 11.12.18 повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено такі вимоги до вітчизняних банків:
- банківська гарантія має бути надана банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA" (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та
- банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.

Щодо перевірки статутного капіталу та кредитного рейтингу банку.
Структури власності банків знаходяться у відкритому доступі на сайті Національного банку України (Банківський нагляд/Реєстрація та ліцензування/Структури власності банків України) за посиланням https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=6738234&cat_id=51342.
Для перевірки кредитного рейтингу вітчизняного банку використовуються офіційні сайти банків та/або сайти незалежних рейтингових агентств. Зокрема, інформація про довгострокові кредитні рейтинги за національною шкалою АТ "АЛЬФА-БАНК" (uaAАА) та ПАТ "КБ "ГЛОБУС" (uaAА) міститься на офіційному сайті Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕЙТИНГОВЕ АГЕНТСТВО «ЕКСПЕРТ–РЕЙТИНГ» - www.expert-rating.com.
Щодо перевірки застосування санкцій до банку.
Відсутність спеціальних економічних чи інших обмежувальних заходів України, США та ЄС щодо АТ "Альфа-банк" та ПАТ "Комерційний банк "Глобус" перевірено за офіційно оприлюдненими списками санкцій Ради національної безпеки і оборони України (список осіб, до яких Радою національної безпеки і оборони України застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), відповідно до статті 5 Закону України “Про санкції” рішеннями, які введені в дію чинними Указами Президента України), Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (список осіб, включених в “Consolidated Sanctions List Data Files”, що сформований the Office of Foreign Assets Control (OFAC) of the US Department of the Treasury), Європейської комісії Європейського Союзу (список осіб, включених в “Consolidated list of persons, groups and entities subject to EU financial sanctions”, що ведеться Європейською комісією Європейського Союзу), Державного департаменту США (список певних осіб, включених Державним секретарем США в List of Specified Persons, на виконання Countering America’s Adversaries Through Sanctions Act of 2017 та відповідно до US Chemical and Biological Weapons Control and Warfare Elimination Act of 1991), Ради безпеки ООН (зведений список санкцій Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй (Consolidated United Nations Security Council Sanctions List), в який включені всі фізичні та юридичні особи, щодо яких застосовані санкційні заходи Ради Безпеки ООН) та Королівської Скарбниці (список осіб, включених в “Consolidated list of financial sanctions targets in the UK” та в “List of persons subject to restrictive measures in view of Russia's actions destabilising the situation in Ukraine”, що ведеться the UK Office of Financial Sanctions Implementation (OFSI) of the Her Majesty's Treasury).

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2018-12-27 17:08:28

Заперечення на Висновок ДАСУ від 19.12.18

У відповідь на Висновок Державної аудиторської служби України від 19.12.18 про результати моніторингу закупівлі послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-14-001942-c) надаємо заперечення, які викладені у Листі від 27.12.18 (додається).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок ДАСУ оскаржено Замовником до окружного адміністративного суду міста Києва (позовна заява про визнання протиправним та скасування індивідуального акта від 03.01.2019 №14/3-26)
Дата публікації: 04 січня 2019

Документи:

04 січня 2019 15:48
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 жовтня 2018
UA-2018-09-14-001942-c166b64050baf4fcfa7a8f1c897400a91
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕДЕРСЕН ЕНД ПАРТНЕРС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРЛД ЕКЗЕКЬЮТІВ ПАРТНЕРЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНТА КАДРОВІ РІШЕННЯ" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 14:47
18391 Гарантия.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Додаток 5.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Додаток 4.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Pedersen GmbH; (14.11.2014).pdf
12 жовтня 2018 15:43
Certificate of Incorporation.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Certificate of Filing.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Витяг.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Додаток 7.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Додаток 6.pdf

Конфіденційні документи

12 жовтня 2018 15:43
Схематичне зображення структури власності_конфіденційно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація про структуру власності є приватною і конфіденційною.

Публічні документи

16 жовтня 2018 10:59
Ward Howell - Oil&Gas.pdf
16 жовтня 2018 10:59
11526 Уорд p7s.rar
16 жовтня 2018 10:59
Опитувальник учасника.pdf
16 жовтня 2018 10:59
Листи-відгуки.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2018 14:32
Електронний підпис
16 жовтня 2018 14:30
Електронний підпис
16 жовтня 2018 14:28
Додаток 4_5_6.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Протокол _1.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Біографічна довідка.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Лицензия с эцп.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Трудова Бондар Р. В..PDF
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Канада.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Додаток 8.2.pdf
16 жовтня 2018 14:28
OB Австралія.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Сінгапур.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Канада СВ.pdf
16 жовтня 2018 14:28
G1018-4038-GL_tender.pdf
16 жовтня 2018 14:28
OB Німеччина.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Бразилія свідоцтво.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Рекомендаційні листи.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Чехія.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Бразилія.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Додаток 7.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2018 14:59
ІНН Фурцева.pdf
16 жовтня 2018 14:58
Паспорт Фурцева.pdf
16 жовтня 2018 14:58
Додаток 7.pdf
16 жовтня 2018 14:58
Біографічні довідки.pdf
16 жовтня 2018 14:58
Korn Ferry Authorization letter.pdf
16 жовтня 2018 14:58
IG-18906-001.pdf.p7s.p7s.p7s

Публічні документи

16 жовтня 2018 14:59
ЕГРПОУ_Аванта.pdf
16 жовтня 2018 14:59
Додаток 8.1_8.2 new.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕДЕРСЕН ЕНД ПАРТНЕРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРЛД ЕКЗЕКЬЮТІВ ПАРТНЕРЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНТА КАДРОВІ РІШЕННЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА" 18 900 000,00
UAH з ПДВ
11 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕДЕРСЕН ЕНД ПАРТНЕРС" 22 000 000,00
UAH з ПДВ
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС" 22 000 000,00
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 10:59
Ward Howell - Oil&Gas.pdf
16 жовтня 2018 10:59
11526 Уорд p7s.rar
16 жовтня 2018 10:59
Опитувальник учасника.pdf
16 жовтня 2018 10:59
Листи-відгуки.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2018 14:47
18391 Гарантия.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Додаток 5.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Додаток 4.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Pedersen GmbH; (14.11.2014).pdf
12 жовтня 2018 15:43
Certificate of Incorporation.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Certificate of Filing.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Витяг.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Додаток 7.pdf
12 жовтня 2018 15:43
Додаток 6.pdf

Конфіденційні документи

12 жовтня 2018 15:43
Схематичне зображення структури власності_конфіденційно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація про структуру власності є приватною і конфіденційною.

Публічні документи

16 жовтня 2018 14:32
Електронний підпис
16 жовтня 2018 14:30
Електронний підпис
16 жовтня 2018 14:28
Додаток 4_5_6.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Протокол _1.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Біографічна довідка.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Лицензия с эцп.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Трудова Бондар Р. В..PDF
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Канада.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Додаток 8.2.pdf
16 жовтня 2018 14:28
OB Австралія.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Сінгапур.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Канада СВ.pdf
16 жовтня 2018 14:28
G1018-4038-GL_tender.pdf
16 жовтня 2018 14:28
OB Німеччина.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Бразилія свідоцтво.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Рекомендаційні листи.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Чехія.pdf
16 жовтня 2018 14:28
ОВ Бразилія.pdf
16 жовтня 2018 14:28
Додаток 7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕДЕРСЕН ЕНД ПАРТНЕРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА"
#36137477
Переможець 11 800 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 16:16

Документи

02 листопада 2018 16:16
Електронний підпис
02 листопада 2018 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА"
#36137477
11 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 16:16
Електронний підпис
02 листопада 2018 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2023 14:43
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2022 12:11
Додаткова угода від 27.06.2022 №5.pdf.p7s зміни до договору
29 червня 2022 12:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:25
Додаткова угода від 24.12.2021 №4.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 09:27
Додаткова угода від 20.08.2021 №3.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:47
Додаткова угода №2 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 15:07
Додаткова угода від 19.12.2019 №1.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 12:19
Договір від 15.11.18 №14-3309-18.pdf укладений
15 листопада 2018 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31.12.2020 без збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін – 11 800 000,00 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 14/3309/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31.12.2021 без збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін – 11 800 000,00 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 14/3309/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, пов'язані з покращенням якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 14/3309/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 30.06.2022 без збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін – 11 800 000,00 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 14/3309/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 30.06.2023 без збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 14/3309/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2018 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 11 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 966 666,67 UAH)