Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення(засоби для чищення).
Очікувана вартість
35 680,00 UAH
UA-2018-09-14-001148-c d71598968c1a46f385d455e75e8b2330
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Багрій

+380964371606
+380666233442
olha.bahrii@legalaid.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Координаційний центр з надання правової допомоги
Код ЄДРПОУ: 38259562
Вебсайт: http://www.legalaid.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Січових Стрільців 73
Контактна особа: Ольга Багрій
+380964371606,+380666233442
olha.bahrii@legalaid.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 вересня 2018 13:15
Очікувана вартість: 35 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

універсальні очищаючи та дезінфікуючи засоби для чищення, серветки для чищення, мило рідке та інше
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 штука
Продукція для чищення(засоби для чищення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, б.73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2018 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 12:14
Технічні вимоги (засоби для чищення).docx
14 вересня 2018 11:59
Проект договору засоби чищення.docx
14 вересня 2018 11:59
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2018 08:10
Дата відповіді: 17 вересня 2018 09:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", дія якого розповсюджується і на допорогові закупівлі, встановлено вимогу, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до вищевказаного, технічна специфікація (додаток № 1 до документації) містить посилання на фірму (торгову марку) та вираз "або еквівалент". У разі наявності на ринку товару іншої фірми (торгової марки) ніж зазначена та за умови повної відповідності такого товару встановленим характеристикам, такий товар буде вважатись таким, що відповідає встановленим характеристикам. Що стосується наказу ДП "Зовнішторгвидав" № 35 від 13.04.2016 то він є необов’язковим до виконання Замовниками у зв’язку із тим, що не пройшов відповідну реєстрацію у Мінюсті України (незаюстований).
Роз’яснення з приводу ПДВ.
Дата подання: 17 вересня 2018 11:20
Дата відповіді: 17 вересня 2018 14:35
Доброго дня! Яким чином будуть оцінюватись результати торгів, якщо будуть учасники не платниками ПДВ, Згідно Вашої тендерної документації, Ви розглядаєте однаково пропозиції як фізичних осіб без ПДВ, так і юридичних з ПДВ, таким чином фізична особа уже має перевагу перед юридичною, а це є пряме порушення статті 3 частини першої Закону України "Про публічні закупівлі". Система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Для уникнення замовником помилок при оцінюванні пропозицій, треба такі умови обов’язково включати до Тендерної документації. Згідно пункту 9 частини другої статті 22 Закону, у одному з обов’язкових складників тендерної документації — в описі методики оцінки тендерних пропозицій, за критерієм «ціна» повинна бути вказана інформація про врахування ПДВ. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Для того щоб уникнути дискримінації учасників, прошу зробити пояснення в тендерній документації, чи відповісти на майданчику про кінцеву оцінку усіх учасників, або не враховувати ПДВ при оцінці пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Під час оголошення процедури закупівлі на авторизованому електронному майданчику (далі – майданчик) Замовником, за умовами майданчика, обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі та інформація стосовно ПДВ. Оскільки Координаційний центр з надання правової допомоги (далі – Координаційний центр) є бюджетна організація, та враховуючи, що вартість закупівлі повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, було зазначено, що очікувана вартість закупівлі включає в себе ПДВ.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) ОЦІНКА тендерних пропозицій проводиться АВТОМАТИЧНО електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після ОЦІНКИ пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.

Крім того, Координаційний центр, як Замовник, не має можливості додатково оцінювати пропозиції учасників після їх оцінки електронною системою закупівель, оскільки на це уповноважені авторизовані електронні майданчики за умовами інформаційно-телекомунікаційної системи «Prozorro».

Отже, з неврегульованих технічних питань радимо звернутись до ДП «ПРОЗОРРО», яке відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 18.03.2016 № 473 визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення «Prozorro».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" 27 957,45
UAH з ПДВ
21 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 23 484,60
UAH з ПДВ
22 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Офіс-Кит" 29 433,75
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Денрос" 28 808,28
UAH з ПДВ
28 808,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2018 16:13
Цінова 20.09.pdf
20 вересня 2018 16:13
Паспорт с.2.pdf
20 вересня 2018 16:13
паспорт с.1.pdf
20 вересня 2018 16:13
ИНН.pdf
20 вересня 2018 16:13
Довідка банк.pdf
20 вересня 2018 16:13
Витяг єдиний налог.pdf
20 вересня 2018 16:13
Витяг 01.12.2017 ч.3.pdf
20 вересня 2018 16:13
Витяг 01.12.2017 ч.2.pdf
20 вересня 2018 16:13
Витяг 01.12.2017 ч.1.pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 17:57
СТАТУТ.pdf
20 вересня 2018 17:57
Протокол_2.pdf
20 вересня 2018 17:57
Лист про неліцензування.pdf
20 вересня 2018 17:57
згода з договором.pdf
20 вересня 2018 17:57
Відомості про учасника.pdf
20 вересня 2018 17:57
Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2018 17:57
Витяг ЄДРПОУ_30_08_2018.pdf
20 вересня 2018 17:57
Виписка.pdf
20 вересня 2018 17:57
ЕКО125_Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2018 17:57
ЕКО125_Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

28 вересня 2018 10:25
Цінова остаточна.pdf
19 вересня 2018 13:14
Цінова.pdf
19 вересня 2018 13:14
Статут.PDF
19 вересня 2018 13:14
Протокол.pdf
19 вересня 2018 13:14
Наказ про призначення.pdf
19 вересня 2018 13:14
Довідка ПДВ.pdf
19 вересня 2018 13:14
Довідка ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2018 13:14
Директор право подписи.pdf
19 вересня 2018 13:14
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "Офіс-Кит"

ТОВ "Денрос"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2668600311
Відхилено 21 198,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2018 11:16
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 22 199,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 14:39
ТОВ "Офіс-Кит"
#37921923
Переможець 27 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 11:41

Документи

26 вересня 2018 11:16
Електронний підпис
26 вересня 2018 11:11
Рішення № 20.pdf

Документи

27 вересня 2018 14:39
Електронний підпис
27 вересня 2018 14:37
Рішення №21.pdf

Документи

28 вересня 2018 11:41
Електронний підпис
28 вересня 2018 11:39
Рішення 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2018 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Офіс-Кит"
#37921923
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2018 11:41
Електронний підпис
28 вересня 2018 11:39
Рішення 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 12:52
Догов..pdf укладений
10 жовтня 2018 12:51