Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45310000-3 Електромонтажні роботи (встановлення пожежної сигналізації в бібліотеках)
Очікувана вартість
480 175,00 UAH
UA-2018-09-14-000829-c ● 0a93a83260ee476097cb9c840fe18b98
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485417 |
Вебсайт: | http://solom.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317 |
Контактна особа: |
Соколова Ірина Іллівна 030442070992 srda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2018 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2018 12:26 |
Очікувана вартість: | 480 175,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
45310000-3 Електромонтажні роботи (встановлення пожежної сигналізації в бібліотеках)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
45310000-3 Електромонтажні роботи (встановлення пожежної сигналізації в бібліотеках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, місто Київ, Київ, бібліотеки згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2018 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2018 10:16 |
63 Протокол Зміни Тенд.Док.pdf | |
19 вересня 2018 10:12 |
Перелік Змін до Тендерної документації.pdf | |
19 вересня 2018 10:11 |
Тендерна документація-2.doc | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Кудряшова.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Донченка.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Довженка.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Вершигори.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Реріха.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Соломянська.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Світличного.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Пироговського.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Лермонтова.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Багряного.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека 15.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Достоєвського.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Гончара.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Бажана.pdf | |
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека 13.pdf |
19 вересня 2018 10:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 вересня 2018 10:16 |
63 Протокол Зміни Тенд.Док.pdf
|
|||||||||
19 вересня 2018 10:12 |
Перелік Змін до Тендерної документації.pdf
|
|||||||||
19 вересня 2018 10:11 |
Тендерна документація-2.doc
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Кудряшова.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Донченка.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Довженка.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Вершигори.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Реріха.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Соломянська.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Світличного.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Пироговського.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Лермонтова.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Багряного.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека 15.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Достоєвського.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Гончара.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека Бажана.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2018 11:27 |
бібліотека 13.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо працівників
Дата подання: 20 вересня 2018 12:25
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:06
У додатку 1 зазначено: Надати довідку про наявність працівників, а саме: - налагоджувальників КВП та Автоматики, приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Повідомляємо, що для умов даної закупівлі необхідний 1 налагоджувальник, а не декілька, як передбачено у закупівлі Замовником. Згідно пункту 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852: Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто 1 налагоджувальник та 1 електромонтер.
Таким чином кількість осіб, яку прописуєте Ви, є неправомірною, оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов. Тому ми просимо внести зміни та прописати вимогу: надати довідку про наявність працівників, а саме: налагоджувальника КВП, тобто одного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник в підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям має право надати довідку в довільній формі про наявність працівника (ів) з кваліфікацією та досвідом згідно з тендерною документацією або пояснення щодо забезпечення виконання робіт при відсутності таких працівників.
Щодо свідоцтв
Дата подання: 20 вересня 2018 12:37
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:12
У оголошенні зазначено: Підтвердити вищевказані посади свідоцтвами про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за вищезазначеними професіями та додатками до них. Чи можна натомість надати свідоцтво про спецнавчання? Адже в ньому також передбачено, яка професія в особи і що вона може здійснювати (які обов'язки). Також питання: якщо даний документ видається без додатків, адже єдиної уніфікованої форми такого документу не існує, то можна надавати документ без додатків? Просимо надати відповідь! Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можна надати копію свідоцтва про спецнавчання без додатків.
Щодо працевлаштування інженера
Дата подання: 20 вересня 2018 12:38
Дата відповіді: 20 вересня 2018 16:09
Чи можливо на підтвердження працевлаштування інженера з пожежної безпеки, надати трудову угоду, а не трудову книжку? Просимо надати відповідь, дякуємо!
Відповідь: Так, на підтвердження працевлаштування інженера з пожежної безпеки можна надати трудову угоду.
Щодо ліцензії на роботи незначного, середнього та високого ступеня ризику
Дата подання: 20 вересня 2018 12:41
Дата відповіді: 20 вересня 2018 16:57
У оголошенні зазначено: надати Ліцензію Державної служби з надзвичайних ситуацій України (Державного департаменту пожежної безпеки) на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику з необмеженим терміном дії по всій Україні.
Просимо звернути Вашу увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Саме тому ми просимо Вас внести зміни до тендерної документації та чітко вказати: надати ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності або до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено: якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Щодо дозволу
Дата подання: 20 вересня 2018 13:39
Дата відповіді: 20 вересня 2018 16:59
У оголошенні зазначено: Дозвіл на виконання робіт по випробуванню електроустаткування електричних мереж, заземлюючі пристрої та роботи з електропроводкою до 1кВ, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України.
Є запитання з приводу даної вимоги: по-перше, Ви закуповуєте послуги з встановлення пожежної сигналізації. По-друге, для провадження таких робіт законодавець у Законі України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у статті 7 зазначає, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Враховуючи це, запитання: про які ще дозволи йдеться? Суб’єкт надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ отримати лише один документ – ліцензію. Наявність будь-яких інших документів не має ОБОВ’ЯЗКОВОГО характеру. По-третє, також вимога, яку Ви прописали стосується такого предмету закупівлі: ДК 021:2015: 71600000-4 — Послуги з технічних випробувань, аналізу та консультування, ДК 016:2010: 71.20.13-00.00 — Послуги щодо випробовування й аналізування зінтегрованих механічних і електричних систем і жодним чином не відноситься до встановлення пожежної сигналізації! І по-четверте, наостанок, Державної служби гірничого нагляду вже не існує. Тобто зараз отримати такий документ нереально, тому не дискримінуйте учасників і виключіть вимогу про дозвіл на виконання робіт по випробуванню електроустаткування електричних мереж, заземлюючі пристрої та роботи з електропроводкою до 1 кВ, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено: якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-14-000829-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "КОМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39410097
Дата подання: 17 вересня 2018 18:09
Щодо усунення дискримінаційних критеріїв
Відповідно до ТД, Учасники мають документально підтвердити участь у програмі з підтримання екологічних норм та захисту навколишнього середовища. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Ліцензійними умовами не передбачено обов'язок суб'єктів господарювання приймати участь у подібних програмах. Тобто, даною вимогою, Замовник свідомо обмежує коло потенційних учасників та лобіює інтереси певного учасника. вимагаємо видалити даний пункт з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 10:19
Внесені зміни до тендерної документації, вимогу задоволено.
Номер вимоги: UA-2018-09-14-000829-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 19 вересня 2018 15:48
щодо уточнення кваліфікаційних вимог
Відповідно до кваліфікаційних вимог, учасник має надати
3.1. Надати довідку про повне виконання аналогічного договору (ів), в якій зазначити предмети договору(ів), замовників, їх адреси, контактні телефони).
3.2. Копії договорів зазначених в довідці, завірених належним чином, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
3.3. Оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника.
Ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що замовник має право вимагати копію АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, тобто одного договору. Таким чином, п. 3.2. та 3.3 суперечать п. 3.1. та ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Виходячи з вищевказаного, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію відповідно до норм Закону.
Розгорнути
Згорнути
3.1. Надати довідку про повне виконання аналогічного договору (ів), в якій зазначити предмети договору(ів), замовників, їх адреси, контактні телефони).
3.2. Копії договорів зазначених в довідці, завірених належним чином, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
3.3. Оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника.
Ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що замовник має право вимагати копію АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, тобто одного договору. Таким чином, п. 3.2. та 3.3 суперечать п. 3.1. та ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Виходячи з вищевказаного, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію відповідно до норм Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2018 16:03
В Тендерній документації щодо кваліфікаційних вимог учасника вимагається надати документальне підтвердження аналогічного договору (ів).
Якщо учасник бажає, то можна надати документальне підтвердження виконання декількох договорів. У разі відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору учасник може надати письмове пояснення.
Виходячи з вищевказаного, вважаємо, що тендерна документація відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Якщо учасник бажає, то можна надати документальне підтвердження виконання декількох договорів. У разі відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору учасник може надати письмове пояснення.
Виходячи з вищевказаного, вважаємо, що тендерна документація відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" |
401 330,00
UAH з ПДВ
|
320 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
453 980,00
UAH з ПДВ
|
321 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
477 764,88
UAH з ПДВ
|
477 764,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" #36865774 |
Відхилено |
320 800,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 15:35
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Рішення скасоване |
321 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 15:04
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
321 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 15:17
|
ТОВ "АПС-КИЇВ" #36251341 |
Переможець |
477 764,88
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2018 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2018 15:17
|
1 ДУ до Дог 183 від 02.11.2018.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2018 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2018 14:31
|
183 Договір від 02.11.2018.pdf | укладений |
02 листопада 2018 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п. 5 п. 10.2 Договору № 183 від 02.11.2018 та п. 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)" сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти п. 3.1. в новій редакції, а також Калькуляцію - додаток № 2 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 183 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |