Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45310000-3 Електромонтажні роботи (встановлення пожежної сигналізації в бібліотеках)
Очікувана вартість
480 175,00 UAH
UA-2018-09-14-000829-c 0a93a83260ee476097cb9c840fe18b98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколова Ірина Іллівна

030442070992 srda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485417
Вебсайт: http://solom.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317
Контактна особа: Соколова Ірина Іллівна
030442070992
srda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2018 12:26
Очікувана вартість: 480 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

45310000-3 Електромонтажні роботи (встановлення пожежної сигналізації в бібліотеках)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
45310000-3 Електромонтажні роботи (встановлення пожежної сигналізації в бібліотеках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, бібліотеки згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 10:16
63 Протокол Зміни Тенд.Док.pdf
19 вересня 2018 10:12
Перелік Змін до Тендерної документації.pdf
19 вересня 2018 10:11
Тендерна документація-2.doc
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Кудряшова.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Донченка.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Довженка.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Вершигори.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Реріха.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Соломянська.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Світличного.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Пироговського.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Лермонтова.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Багряного.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека 15.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Достоєвського.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Гончара.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Бажана.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека 13.pdf
19 вересня 2018 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 10:16
63 Протокол Зміни Тенд.Док.pdf
19 вересня 2018 10:12
Перелік Змін до Тендерної документації.pdf
19 вересня 2018 10:11
Тендерна документація-2.doc
14 вересня 2018 11:26
Тендерна документація.doc
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Кудряшова.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Донченка.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Довженка.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Вершигори.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Реріха.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Соломянська.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Світличного.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Пироговського.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Лермонтова.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Багряного.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека 15.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Достоєвського.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Гончара.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека Бажана.pdf
14 вересня 2018 11:27
бібліотека 13.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо працівників
Дата подання: 20 вересня 2018 12:25
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:06
У додатку 1 зазначено: Надати довідку про наявність працівників, а саме: - налагоджувальників КВП та Автоматики, приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Повідомляємо, що для умов даної закупівлі необхідний 1 налагоджувальник, а не декілька, як передбачено у закупівлі Замовником. Згідно пункту 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852: Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто 1 налагоджувальник та 1 електромонтер. Таким чином кількість осіб, яку прописуєте Ви, є неправомірною, оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов. Тому ми просимо внести зміни та прописати вимогу: надати довідку про наявність працівників, а саме: налагоджувальника КВП, тобто одного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник в підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям має право надати довідку в довільній формі про наявність працівника (ів) з кваліфікацією та досвідом згідно з тендерною документацією або пояснення щодо забезпечення виконання робіт при відсутності таких працівників.
Щодо свідоцтв
Дата подання: 20 вересня 2018 12:37
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:12
У оголошенні зазначено: Підтвердити вищевказані посади свідоцтвами про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за вищезазначеними професіями та додатками до них. Чи можна натомість надати свідоцтво про спецнавчання? Адже в ньому також передбачено, яка професія в особи і що вона може здійснювати (які обов'язки). Також питання: якщо даний документ видається без додатків, адже єдиної уніфікованої форми такого документу не існує, то можна надавати документ без додатків? Просимо надати відповідь! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можна надати копію свідоцтва про спецнавчання без додатків.
Щодо працевлаштування інженера
Дата подання: 20 вересня 2018 12:38
Дата відповіді: 20 вересня 2018 16:09
Чи можливо на підтвердження працевлаштування інженера з пожежної безпеки, надати трудову угоду, а не трудову книжку? Просимо надати відповідь, дякуємо!
Відповідь: Так, на підтвердження працевлаштування інженера з пожежної безпеки можна надати трудову угоду.
Щодо ліцензії на роботи незначного, середнього та високого ступеня ризику
Дата подання: 20 вересня 2018 12:41
Дата відповіді: 20 вересня 2018 16:57
У оголошенні зазначено: надати Ліцензію Державної служби з надзвичайних ситуацій України (Державного департаменту пожежної безпеки) на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику з необмеженим терміном дії по всій Україні. Просимо звернути Вашу увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Саме тому ми просимо Вас внести зміни до тендерної документації та чітко вказати: надати ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності або до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено: якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Щодо дозволу
Дата подання: 20 вересня 2018 13:39
Дата відповіді: 20 вересня 2018 16:59
У оголошенні зазначено: Дозвіл на виконання робіт по випробуванню електроустаткування електричних мереж, заземлюючі пристрої та роботи з електропроводкою до 1кВ, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України. Є запитання з приводу даної вимоги: по-перше, Ви закуповуєте послуги з встановлення пожежної сигналізації. По-друге, для провадження таких робіт законодавець у Законі України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у статті 7 зазначає, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Враховуючи це, запитання: про які ще дозволи йдеться? Суб’єкт надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ отримати лише один документ – ліцензію. Наявність будь-яких інших документів не має ОБОВ’ЯЗКОВОГО характеру. По-третє, також вимога, яку Ви прописали стосується такого предмету закупівлі: ДК 021:2015: 71600000-4 — Послуги з технічних випробувань, аналізу та консультування, ДК 016:2010: 71.20.13-00.00 — Послуги щодо випробовування й аналізування зінтегрованих механічних і електричних систем і жодним чином не відноситься до встановлення пожежної сигналізації! І по-четверте, наостанок, Державної служби гірничого нагляду вже не існує. Тобто зараз отримати такий документ нереально, тому не дискримінуйте учасників і виключіть вимогу про дозвіл на виконання робіт по випробуванню електроустаткування електричних мереж, заземлюючі пристрої та роботи з електропроводкою до 1 кВ, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено: якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-14-000829-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "КОМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39410097
Дата подання: 17 вересня 2018 18:09
Щодо усунення дискримінаційних критеріїв
Відповідно до ТД, Учасники мають документально підтвердити участь у програмі з підтримання екологічних норм та захисту навколишнього середовища. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Ліцензійними умовами не передбачено обов'язок суб'єктів господарювання приймати участь у подібних програмах. Тобто, даною вимогою, Замовник свідомо обмежує коло потенційних учасників та лобіює інтереси певного учасника. вимагаємо видалити даний пункт з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 10:19
Внесені зміни до тендерної документації, вимогу задоволено.
Номер вимоги: UA-2018-09-14-000829-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 19 вересня 2018 15:48
щодо уточнення кваліфікаційних вимог
Відповідно до кваліфікаційних вимог, учасник має надати
3.1. Надати довідку про повне виконання аналогічного договору (ів), в якій зазначити предмети договору(ів), замовників, їх адреси, контактні телефони).
3.2. Копії договорів зазначених в довідці, завірених належним чином, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
3.3. Оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника.
Ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що замовник має право вимагати копію АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, тобто одного договору. Таким чином, п. 3.2. та 3.3 суперечать п. 3.1. та ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Виходячи з вищевказаного, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію відповідно до норм Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2018 16:03
В Тендерній документації щодо кваліфікаційних вимог учасника вимагається надати документальне підтвердження аналогічного договору (ів).
Якщо учасник бажає, то можна надати документальне підтвердження виконання декількох договорів. У разі відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору учасник може надати письмове пояснення.
Виходячи з вищевказаного, вважаємо, що тендерна документація відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 401 330,00
UAH з ПДВ
320 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 453 980,00
UAH з ПДВ
321 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 477 764,88
UAH з ПДВ
477 764,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 11:03
Електронний підпис
02 жовтня 2018 11:01
Сертифікати.pdf
02 жовтня 2018 11:01
Кваліфікаційні.pdf
02 жовтня 2018 11:01
Документи.pdf
02 жовтня 2018 11:01
Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 17:04
лист-відмова.pdf
04 жовтня 2018 18:07
Електронний підпис
04 жовтня 2018 17:44
Пропозиція нова.pdf
02 жовтня 2018 11:51
Електронний підпис
02 жовтня 2018 11:49
технічне.pdf
02 жовтня 2018 11:49
ст.17 (1).pdf
02 жовтня 2018 11:49
пропозиція.pdf
02 жовтня 2018 11:49
проект договору.pdf
02 жовтня 2018 11:49
Працівники.pdf
02 жовтня 2018 11:49
Обладнання.pdf
02 жовтня 2018 11:49
інші документи.pdf
02 жовтня 2018 11:49
аналогічні.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2018 08:11
Сертифікати.rar
02 жовтня 2018 11:06
Відомості про АПС-КИЇВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
Відхилено 320 800,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 15:35
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 321 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 15:04
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 321 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 15:17
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Переможець 477 764,88
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 11:43

Документи

04 жовтня 2018 15:21
Електронний підпис

Документи

11 жовтня 2018 11:12
Електронний підпис
11 жовтня 2018 11:11
84 Повідомлення .pdf
11 жовтня 2018 10:58
Електронний підпис
11 жовтня 2018 10:54
84 Протокол .pdf

Документи

12 жовтня 2018 15:16
Електронний підпис
12 жовтня 2018 15:15
Відмова Переможця.pdf

Документи

16 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2018 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
477 764,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 15:17
1 ДУ до Дог 183 від 02.11.2018.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 15:15
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 14:31
183 Договір від 02.11.2018.pdf укладений
02 листопада 2018 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п. 5 п. 10.2 Договору № 183 від 02.11.2018 та п. 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)" сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти п. 3.1. в новій редакції, а також Калькуляцію - додаток № 2 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 183
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 477 764,61
UAH