Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу
Очікувана вартість
4 346 000,00 UAH
UA-2018-09-14-000762-c c15af79124d74a3896ee4a173cb0e005
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2018 17:00
Очікувана вартість: 4 346 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

14 вересня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 11:01
Додаток 4.doc
14 вересня 2018 11:01
Додаток 3.doc
14 вересня 2018 11:01
Додаток 5.doc
14 вересня 2018 11:01
Додаток 2.docx
14 вересня 2018 11:00
Додаток 1.doc
14 вересня 2018 11:00
Тендерна документація.doc
14 вересня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 11:01
Додаток 4.doc
14 вересня 2018 11:01
Додаток 3.doc
14 вересня 2018 11:01
Додаток 5.doc
14 вересня 2018 11:01
Додаток 2.docx
14 вересня 2018 11:00
Додаток 1.doc
14 вересня 2018 11:00
Тендерна документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1. Комплекти витратних матеріалів для гемодіалізу
Опис предмету закупівлі:
Кількість: під "6 одиниць" слід розуміти "6 найменувань", згідно технічного завдання
Місце поставки: Обласна клінічна лікарня (76008, вул.Федьковича,91, м.Івано-Франківськ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 931 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21 730,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 жовтня 2018 12:52
Закінчення: 03 жовтня 2018 13:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 од
Лот №1. Комплекти витратних матеріалів для гемодіалізу
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 3 920 389,05
UAH з ПДВ
3 920 389,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 3 922 475,55
UAH з ПДВ
3 922 475,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2018 10:10
Dovidka_18268516240410465054.pdf.p7s
08 жовтня 2018 10:10
Dovidka_18268516240410465054.pdf
01 жовтня 2018 15:59
Технічна частина_ч1.pdf
01 жовтня 2018 15:58
Пропозиція Лот 1.pdf
01 жовтня 2018 15:56
Пропозиція Лот 1.pdf
27 вересня 2018 10:29
Пропозиція Лот 1.pdf
27 вересня 2018 10:29
Технічна частина_ч1.pdf
27 вересня 2018 10:29
Технічна частина_ч2.pdf
27 вересня 2018 10:29
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
Переможець 3 920 389,05
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 17:03

Документи

04 жовтня 2018 17:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
3 920 389,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2018 17:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2019 15:57
Дод.уг.№4 від 27ДЗ_1.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 12:10
Дод.уг.3 до Дог.27ДЗ_1.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 16:36
Дод.уг.№2 до Дог.27ДЗ_1 Діалайф.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:32
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 15:17
Дод.уг.№1 до Дог.27ДЗ_1.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 15:15
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 17:07
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 17:07
Договір Діалайф Лот1.pdf укладений
22 жовтня 2018 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.3.3 Договору на виконання постанови КМУ від 17.10.2008 №955 "Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби" знизити ціни на товари, які підлягають поставці 20.11.2018 та викладені в Специфікації - Додатку №1 до цієї угоди, в межах граничних постачальницько - побутових надбавок, що є складовою змінених цін на товари, які не можуть перевищувати 10 відсотків відповідних оптово-відпускних цін. П.3.1. Договору викласти в такій редакції : "Загальна вартість Договору становить 3 810 772,90 грн. (три мільйони вісімсот десять тисяч сімсот сімдесят дві гривні 90 копійок), в т.ч. ПДВ 249 302,90 грн. (двісті сорок дев'ять тисяч триста дві гривні 90 копійок) відповідно до п.193.1. Податкового кодексу України.
Номер договору про закупівлю: 27ДЗ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №1 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року, а саме до 31.03.2019 року. На підставі п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" визначити, що вартість даної додаткової угоди не перевищує 20 відсотків суми фінансових добов'язань за договором. Перелік товарів та вартість договору буде визначено сторонами після отримання відповідних кошторисних призначень Замовником.
Номер договору про закупівлю: 27ДЗ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №2 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у додатку №1 до цієї угоди специфікацію на суму 761 495,46 грн. (сімсот шістдесят одна тисяча чотириста дев'яносто п'ять гривень 46 копійок), в т.ч. ПДВ 49 817,46 (сорок дев'ять тисяч вісімсот сімнадцять гривень 46 копійок), що не перевищує 20% від сумидоговору за 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 27ДЗ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №3 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.3.3.Договору на виконання постанови КМУ від 17.10.2008 №955 "Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби" знизити ціни на товари, які підлягають поставці 18.02.2019 та викладені у Специфікації - Додатку №1 до цієї угоди, в межах граничних постачальницько-збутових надбавок, що є складовою змінених цін на товари, які не можуть перевищувати 10 відсотків відповідних оптово-відпускних цін. Встановити, що загальна вартість товарів по Специфікації становить 739 826,89 грн.(сімсот тридцять дев'ять тисяч вісімсот двадцять шість гривень 89 копійок), в т.ч. ПДВ 48 399,89 грн.(сорок вісім тисяч триста дев'яносто дев'ять гривень, 89 копійок), що не перевищує 20% від суми договору за 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 27ДЗ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №4 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 550 599,79
UAH