Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрообладнання пасажирського вагону
Очікувана вартість
4 060 223,94 UAH
UA-2018-09-14-000496-c dd669b98b2e14bfcae19f74f887a24c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2018 14:51
Очікувана вартість: 4 060 223,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 602,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 121800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Романчук Віктор Георгійович – начальник відділу матеріально-технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Щіткотримач 28 квт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
8 шт
Електроблок ЕТ-403.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
12 шт
Електроблок ЕТ-404.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
12 шт
Електроблок ЕТ-405.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Електроблок ЕТ-429.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Електроблок ЕТ-430.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Електроблок ЕТ-434.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
35 шт
Електроблок ЕТ-439.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
5 шт
Електроблок ЕТ-422.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 шт
Електроблок ЕТ-427.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2018 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 17:09
ТД_477_нова редакція.doc
02 жовтня 2018 17:09
Перелік змін.docx
02 жовтня 2018 17:09
ТД_477_з закр.даними.doc
14 вересня 2018 10:11
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
14 вересня 2018 10:11
оголошення.docx
02 жовтня 2018 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 17:09
ТД_477_нова редакція.doc
02 жовтня 2018 17:09
Перелік змін.docx
02 жовтня 2018 17:09
ТД_477_з закр.даними.doc
14 вересня 2018 10:11
ТД_Електрообладнання пас.вагону.doc
14 вересня 2018 10:11
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
14 вересня 2018 10:11
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до тендерної документації.
Дата подання: 20 вересня 2018 17:58
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 17:09
Являючись вітчизняним виробником щіткотримачів маємо змогу постачати їх для потреб ПАТ «Укрзалізниця» на постійній засаді, але тендерна документація прописана під одного виробника постачальника, або посередника, для можливості участі в тендерній закупівлі № UA-2018-09-14-000496-c, виробників товару та унеможливити їх дискредитації, а також заощадження бюджетних коштів, просимо внести зміни в додаток 1 вищезгаданої тендерної документації та відокремити Щіткотримач 28 квт ЕWВ 300/1 (TQLZF 12,5x20 25-16,3) в окремий лот. Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваш запит, повідомляємо наступне: Відмовити в вимозі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-14-000496-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Ксена-Профі, Код ЄДРПОУ:32065273
Дата подання: 21 вересня 2018 10:53
Зміни
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2018 17:09
Розглянувши Ваш запит, повідомляємо наступне: Відмовити в вимозі

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 10:53
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 4 056 030,00
UAH з ПДВ
4 056 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ" 4 060 206,00
UAH з ПДВ
4 060 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 12:45
Додаток2_Кваліфікація.rar
09 жовтня 2018 12:45
Дод1_п.2.2_ГОСТ с ЕЦП.rar
09 жовтня 2018 12:45
Дод1_п.2.2_ГОСТ.rar
09 жовтня 2018 12:45
Додаток1.rar
09 жовтня 2018 12:45
Тендерне забезпечення.zip
09 жовтня 2018 12:45
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

09 жовтня 2018 09:35
Технічна частина.rar
04 жовтня 2018 11:07
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2018 11:07
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 4 056 030,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 17:50

Документи

17 жовтня 2018 17:50
Електронний підпис
17 жовтня 2018 17:50
477 Протокол.docx
17 жовтня 2018 17:50
477 Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
4 056 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 17:50
Електронний підпис
17 жовтня 2018 17:50
477 Протокол.docx
17 жовтня 2018 17:50
477 Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 14:18
ЗВІТ Мантікор 18592.docx укладений
13 січня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:21
18592-ДУ (1) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:21
повідомлення Мантікор 18592 (1) (1).docx зміни до договору
29 грудня 2018 14:21
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 12:02
18592.pdf укладений
02 листопада 2018 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18592/Ю від 02.11.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.3., п.13.2., п.13.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.3. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 4 054 459,00грн. (чотири мільйони п’ятдесят чотири тисячі тридцять чотириста п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 810 891,80грн. (вісімсот десять тисяч вісімсот дев’яносто одна гривня 80 коп.), що разом становить 4 865 350,80грн. (чотири мільйони вісімсот шістдесят п’ять тисяч триста п’ятдесят гривень 80 коп.). 13.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18592/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18592/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 267 780,00
UAH (в тому числі ПДВ 544 630,00 UAH)