Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня в с. Рідківці Новоселицького району Чернівецької області»
Очікувана вартість
40 300 763,00 UAH
UA-2018-09-14-000474-c ccbad9abb7e94cdea33c3592eda5b885
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2018 23:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2018 15:03
Очікувана вартість: 40 300 763,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 201504 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня в с. Рідківці Новоселицького району Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60312, Україна, Чернівецька область, Новоселицький район, с. Рідківці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 15:50
Перелік змін.docx
25 вересня 2018 15:50
ТД Рідківці ЗОШ зі змінами.doc
25 вересня 2018 15:50
Додаток 2_Кваліфікаційні документи зі змінами.doc
14 вересня 2018 10:08
Тех. завдання Рідківці.docx
14 вересня 2018 10:08
Проект договору ЗОШ.doc
25 вересня 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 15:50
Перелік змін.docx
25 вересня 2018 15:50
ТД Рідківці ЗОШ зі змінами.doc
14 вересня 2018 10:08
ТД Рідківці ЗОШ.doc
25 вересня 2018 15:50
Додаток 2_Кваліфікаційні документи зі змінами.doc
14 вересня 2018 10:08
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
14 вересня 2018 10:08
Тех. завдання Рідківці.docx
14 вересня 2018 10:08
Проект договору ЗОШ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС 32 695 963,20
UAH з ПДВ
32 695 963,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОДНИЧОК-1" 40 104 570,00
UAH з ПДВ
40 104 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С-БУД 1" 40 300 000,00
UAH з ПДВ
40 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2018 14:40
Розрахунки.PDF
27 вересня 2018 14:40
Тендерна пропозиція.PDF
27 вересня 2018 14:40
Проект договору підряду.PDF
27 вересня 2018 14:40
Пояснювальна записка.PDF
27 вересня 2018 14:40
Договірна ціна.PDF
27 вересня 2018 14:40
Відомості про учасника.PDF
27 вересня 2018 14:40
Відгук.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2018 12:05
юстиції.pdf
09 жовтня 2018 12:05
антикорупнційна.pdf
09 жовтня 2018 07:53
податкова.jpg
09 жовтня 2018 07:53
довідки (4).jpg
09 жовтня 2018 07:53
витяг з єдрпоу (2).jpg
09 жовтня 2018 07:53
витяг з єдрпоу (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
ціни енергоносіїв.pdf
02 жовтня 2018 19:42
субпідрядники.jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (16).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (15).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (14).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (13).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (12).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (11).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (10).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (9).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (8).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (7).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (6).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (5).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (4).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (3).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (2).jpg
02 жовтня 2018 19:42
статут (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
ст 17.pdf
02 жовтня 2018 19:42
рух коштів.jpg
02 жовтня 2018 19:42
розрахунок зп.pdf
02 жовтня 2018 19:42
розрах машиногодин.pdf
02 жовтня 2018 19:42
рахунок.jpg
02 жовтня 2018 19:42
пропозиція.jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (9).jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (8).jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (7).jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (6).jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (5).jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (4).jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (3).jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (2).jpg
02 жовтня 2018 19:42
проект договору (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
персональні дані.pdf
02 жовтня 2018 19:42
персонал (3).jpg
02 жовтня 2018 19:42
персонал (2).jpg
02 жовтня 2018 19:42
персонал (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
пдв.jpg
02 жовтня 2018 19:42
обладнання.jpg
02 жовтня 2018 19:42
наказ.jpg
02 жовтня 2018 19:42
ліцензія (3).jpg
02 жовтня 2018 19:42
ліцензія (2).jpg
02 жовтня 2018 19:42
ліцензія (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
кошторис 3.pdf
02 жовтня 2018 19:42
кошторис 2.pdf
02 жовтня 2018 19:42
кошторис 1.pdf
02 жовтня 2018 19:42
календарний план.pdf
02 жовтня 2018 19:42
зобовязання.pdf
02 жовтня 2018 19:42
дозвіл на підпис.jpg
02 жовтня 2018 19:42
довкілля.pdf
02 жовтня 2018 19:42
ВІдгук.pdf
02 жовтня 2018 19:42
витяг (7).jpg
02 жовтня 2018 19:42
витяг (6).jpg
02 жовтня 2018 19:42
витяг (5).jpg
02 жовтня 2018 19:42
витяг (4).jpg
02 жовтня 2018 19:42
витяг (3).jpg
02 жовтня 2018 19:42
витяг (2).jpg
02 жовтня 2018 19:42
витяг (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
баланси (4).jpg
02 жовтня 2018 19:42
баланси (3).jpg
02 жовтня 2018 19:42
баланси (2).jpg
02 жовтня 2018 19:42
баланси (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (16).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (15).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (14).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (13).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (12).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (11).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (10).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (9).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (8).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (7).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (6).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (5).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (4).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (3).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (2).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупційна (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
антикорупнційна наказ.pdf
02 жовтня 2018 19:42
анкета (2).jpg
02 жовтня 2018 19:42
анкета (1).jpg
02 жовтня 2018 19:42
АВК-5.imd
02 жовтня 2018 19:42
IG-18855-L00.pdf.p7s.p7s.p7s

Публічні документи

02 жовтня 2018 20:56
тех завдання.pdf
02 жовтня 2018 20:56
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 жовтня 2018 20:56
Проект договору ЗОШ.pdf
02 жовтня 2018 20:56
працівників.pdf
02 жовтня 2018 20:56
обладнання.pdf
02 жовтня 2018 20:56
Досвід.pdf
02 жовтня 2018 20:56
додаток 8.pdf
02 жовтня 2018 20:56
додаток 7.pdf
02 жовтня 2018 20:56
додаток 6.pdf
02 жовтня 2018 20:56
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС

ТОВ "РОДНИЧОК-1"

ТОВ "С-БУД 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС
#21437126
Відхилено 32 695 963,20
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 16:18
ТОВ "РОДНИЧОК-1"
#39100130
Переможець 40 104 570,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 15:44

Документи

04 жовтня 2018 16:18
Електронний підпис

Документи

05 жовтня 2018 15:44
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:43
протокол Родничок-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОДНИЧОК-1"
#39100130
40 104 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2018 15:44
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:43
протокол Родничок-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 12:05
Рідківці д.у. № 1.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 08:59
Дод.угода №4 Рідківці.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 08:54
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 14:13
Дод.угода №3 Рідківці.pdf зміни до договору
01 липня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:59
Дод.угода №2 Рідківці.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 14:28
Дод.угода №1 ЗОШ Рідківці.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:47
Рідківці Дод.угода №4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:46
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:05
Рідківці Дод.угода №3.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:01
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 09:43
Рідківці Дод.угода №2.pdf зміни до договору
17 липня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 14:35
Рідківці ЗОШ дод.угода.pdf зміни до договору
23 січня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:06
додугода школа Рідківці.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:06
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 12:21
Рідківці дод_угода 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 12:21
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 11:33
Договір будівництво школи в с.Рідківці.pdf укладений
18 жовтня 2018 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в банківські реквізити Замовника виклавши їх в наступній редакції: «р/р № 35210081006327, 35228181006327, 35427134006327 в ГУДКСУ в Чернівецькій області, МФО 856135».
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Відповідно до фактичного виконання робіт: "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 11 808,61145 тис. грн. (одинадцять мільйонів вісімсот вісім тисяч шістсот одинадцять гривень сорок п’ять копійок). Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 10 459,074 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 1 349,53745 тис. грн."
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнено п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 3 919,788 тис. грн. (три мільйони дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 3 527,810 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 391,978 тис. грн. Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5).
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 26 882,058 тис. грн. (двадцять шість мільйонів вісімсот вісімдесят дві тисячі п’ятдесят вісім гривень) (в т.ч. ПДВ 4 480,343 тис.грн), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 26 490,080 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 391,978 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Внесено зміни в банківські реквізити Замовника. Додаткова угода №2 втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт п.п. 3.1.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 7 247,286 тис. грн. (сім мільйонів двісті сорок сім тисяч двісті вісімдесят шість гривень) (в т.ч. ПДВ 1 207,881 тис.грн), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 6 855,308 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 391,978 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 1 174,188 тис. грн. (один мільйон сто сімдесят чотири тисячі сто вісімдесят вісім гривень) (в т.ч. ПДВ 195,698 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».У 2020 році відповідно до рішення сесії Чернівецької обласної ради від 25.02.2020 року №26-37/20 «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2020 рік» передбачено фінансування обєкту в розмірі 1 200,000 тис.грн. - за рахунок коштів обласного бюджету, крім того очікується фінансування обєкту за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку. У звязку з відсутністю повного обсягу фінансування обєкту у 2020 році, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31 грудня 2021 року (за наявності повного фінансування обєкту у 2020 році термін дії Договору буде змінено до 31.12.2020 року). Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.п. 3.1.2 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 21 048,67255 тис. грн. (двадцять один мільйон сорок вісім тисяч шістсот сімдесят дві гривні п’ятдесят п’ять копійок) (в т.ч. ПДВ 3 508,11209 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Термін дії Договору до 31.12.2020 року. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника. Замовник погашає Підряднику кредиторську заборгованість .
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 104 570,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 684 095,00 UAH)