Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрообладнання пасажирського вагону
Очікувана вартість
4 165 588,56 UAH
UA-2018-09-14-000191-b 5b330fedd6274f8998899b37624fbcb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2018 14:25
Очікувана вартість: 4 165 588,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 124960 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Романчук Віктор Георгійович – начальник відділу матеріально-технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Електроблок ЕТ-402.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Електроблок ЕТ-421.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Електроблок ЕТ-409.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Електроблок ЕТ-411.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
48 шт
Пристрій комутаційно-пусковий комплектний EL-215.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
120 шт
Вимикач автоматичний EL8 2-полюсний кат.С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2018 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 11:05
ТД_Електрообладнання пас.вагону.doc
14 вересня 2018 11:05
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
14 вересня 2018 11:05
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 20 вересня 2018 14:20
Дата відповіді: 25 вересня 2018 17:48
Маємо намір взяти участь у торгах. Підкажіть, будь ласка, який повинен бути номінальний струм у Вимикача автоматичного EL8 2-полюсний кат. С (позиція № 6 згідно переліку)?
Відповідь: Розглянувши Ваш запит повідомляємо наступне: номінальний струм складає 25А

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 4 159 476,00
UAH з ПДВ
4 159 476,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ" 4 165 584,00
UAH з ПДВ
4 165 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 17:41
Додаток2_Кваліфікація.rar
28 вересня 2018 17:41
Дод1_п.2.2_ДСТУ.rar
28 вересня 2018 17:41
Дод1_п.2.2_ГОСТ_с ЕЦП.rar
28 вересня 2018 17:41
Дод1_п.2.2_ГОСТ.rar
28 вересня 2018 17:41
Додаток1.rar
28 вересня 2018 17:41
Тендерне забезпечення.zip
28 вересня 2018 17:41
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

01 жовтня 2018 13:02
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2018 13:02
Технічна частина2.rar
01 жовтня 2018 13:02
Технічна частина 1.rar
01 жовтня 2018 12:47
Цінова пропозиція.rar
01 жовтня 2018 12:47
Технічна частина № 2.rar
01 жовтня 2018 12:47
Технічна частина № 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 4 159 476,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 17:16

Документи

04 жовтня 2018 17:15
Електронний підпис
04 жовтня 2018 17:15
462 Протокол.docx
04 жовтня 2018 17:15
462 Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
4 159 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2018 17:15
Електронний підпис
04 жовтня 2018 17:15
462 Протокол.docx
04 жовтня 2018 17:15
462 Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 11:34
ЗВІТ по Електрообладнання пасажирського вагону 18558.docx укладений
13 січня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:38
18558-ДУ (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:38
пов (3) (1).docx зміни до договору
29 грудня 2018 14:38
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2018 13:23
УЗ-ЦЛ-18558-Ю.pdf укладений
25 жовтня 2018 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18558/Ю від 23.10.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.3., п.13.2., п.13.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.3. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 4 159 035,00грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят дев’ять тисяч тридцять п’ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 831 807,00грн. (вісімсот тридцять одна тисяча вісімсот сім гривень 00 коп.), що разом становить 4 990 842,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч вісімсот сорок дві гривні 00 коп.). 13.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18558/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18558/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 159 476,00
UAH (в тому числі ПДВ 693 246,00 UAH)