Будівництво «Каналізація м. Комарно Городоцького району Львівської області» Коригування
Очікувана вартість
9 493 867,06 UAH
UA-2018-09-14-000151-b e42e71045b4f45039cf727a320a86227
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проць Марія Володимирівна

+380323143066 poleva_komarno@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комарнівська міська рада Городоцького району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 26411516
Місцезнаходження замовника: 81562, Україна, Львівська обл., місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34
Контактна особа замовника: Проць Марія Володимирівна
+380323143066
poleva_komarno@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Обгрунтування
У 2017 році Комарнівською міською радою Городоцького району Львівської області було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Каналізація м. Комарно Городоцького району Львівської області» Коригування» (CPV) (45232000-2 Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельний - Регіон», з яким було укладено Договір № 210917/1 від 21.09.2017 р. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення було значний рівень інфляційних процесів в державі, підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві, (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-3463 від 03.04.2017 р.) значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. Договір було розірвано. Сільською радою було скеровано звернення № 374 від 15.08.2018 р. до Судового експертно-розрахункового бюро про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано лист № 08/30-18 від 30.08.2018 року від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, було встановлено, що замін на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням. Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 25 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво «Каналізація м. Комарно Городоцького району Львівської області» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, м. Комарно, Городоцького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45232000-2 — Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів

Документація

Тендерна документація

14 вересня 2018 10:54
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельний - Регіон»
#40760052
Переможець 9 493 867,06
UAH з ПДВ
14 вересня 2018 15:51

Документи

14 вересня 2018 15:51
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2018 15:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельний - Регіон»
#40760052
9 493 867,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2018 15:51
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 вересня 2018 11:09
Договір.rar укладений
27 вересня 2018 10:55
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2018 11:15
Додаткова угода.rar зміни до договору
31 жовтня 2018 11:12
sign.p7s зміни до договору
30 жовтня 2018 17:38
Договір ст.1....jpg зміни до договору
30 жовтня 2018 17:30
Договір ст 1 (2).jpg зміни до договору
30 жовтня 2018 17:30
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2018 10:36
Договір.rar зміни до договору
01 жовтня 2018 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Попередньо договір було опубліковано не в повному обсязі, а саме: без 2 сторінок. Відтак, з метою, оприлюднення договору в повному обсязі, договір опубліковано повторно
Номер договору про закупівлю: 1/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 1/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із оприлюдненням Додаткової угоди № 1 від 30.10.2018 року (про визначення суми авансування та фінансування на 2018 рік) не в повному обсязі, її публікується повторно
Номер договору про закупівлю: 1/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку