Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи водопостачання с.Часлівці, Ужгородського району. Коригування
Очікувана вартість
5 959 852,00 UAH
UA-2018-09-14-000121-b b3be6a5ff6b94608a0e594f0b3416ded
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабадош Ірина Дюлівна

+380312730799 chaslovc@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Часлівецька сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 26464731
Місцезнаходження: 89435, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський район село Часлівці, вулиця Сентмігалі, 33
Контактна особа: Сабадош Ірина Дюлівна
+380312730799
chaslovc@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2018 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2018 15:01
Очікувана вартість: 5 959 852,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи водопостачання с.Часлівці, Ужгородського району. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89435, Україна, Закарпатська область, село Часлівці, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 10:15
Тендерна документація реконструкція водогону.doc
24 вересня 2018 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 10:15
Тендерна документація реконструкція водогону.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних вимог
Дата подання: 20 вересня 2018 11:11
Дата відповіді: 20 вересня 2018 14:08
Для коректної підготовки тендерної пропозиції просимо уточнити наступні питання стосовно технічного завдання: 1. Гідрант пожежний підземний: сталевий чи чавунний? 2. Кришка люка із листової сталі: просимо надати габарити, марку сталі, розміри, товщину сталі.
Відповідь: гідрант пожежний чавунний
кришка люка лист 5 діамтр.610 ГОСТ19904-74

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-14-000121-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сількомбуд, Код ЄДРПОУ:22070461
Дата подання: 11 жовтня 2018 14:59
непогодження з рішенням тендерного комітету
ТОВ «СІЛЬКОМБУД» (код ЄДРПОУ - 22070461) не згодне з дискримінаційним рішенням тендерного комітету Часлівецької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області про дискваліфікацію ТОВ «СІЛЬКОМБУД» щодо предмета закупівлі «Реконструкція системи водопостачання с.Часлівці, Ужгородського району. Коригування (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з наступних причин:

1. Тендерним комітетом визначено відсутність технічного завдання з обсягами робіт відповідно до ДОДАТКУ 4 (у редакції цієї тендерної документації), яке підписується учасником, але нами подано окремим файлом «Технічна частина.pdf» усі розрахунки згідно технічного завдання у програмному камплексі АВК – 5 , на яких визначається наша договірна ціна для участі у тендерній закупівлі. Наші прозорі розрахунки Вами протиставляються технічному завданню у редакції тендерної документації завіреному учасником як відсутність даного документу¸ що є безпідставним.

2. Тендерний комітет зазначив, що Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором - не містить контактних осіб та телефони замовника.. Вважаємо, що відсутність у довідці контактної особи є несуттєвою помилкою, адже у копії договору підряду є усі необхідні реквізити і інформація. Щодо відсутності у довідці телефону замовника – номер телефона вказаний у колонці 5 табличної частини довідки. Отже, тендерний комітет вводить усіх в оману з незрозумілої нам причини.

3. Ще однією невідповідністю вимогам тендерної документації названо відсутність довідки про субпідряд: п.17 ч.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
«у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», отже п.17 ч.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання будь-яких інших довідок щодо субпідрядних організацій, якщо Учасник не буде останніх залучати.

4. Нами не надано лист у довільній формі, щодо опису технології застосування заходів із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст.22 Закону України про публічні закупівлі) але тендерний комітет не дав нам можливості додатково надати цей лист, що не заборонено законодавством.

Врахувавши вище зазначене ми вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є безпідставним, а ціна даного питання (тобто різниця між пропозиціями поданими учасниками закупівлі ТОВ «Сількомбуд» та ТОВ «Кулев Інвест») складає 588514,00 грн (П’ятсот вісімдесят вісім тисяч п’ятсот чотирнадцять грн.. 00 коп.) державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2018 08:35
На Ваше звернення надаємо наступне роз’яснення:

Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі вищезазначеного повідомляємо, що Ваша пропозиція була відхилена за наступними підставами:
1. Відсутні наступні документи Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації:
- Технічне завдання з обсягами робіт відповідно до ДОДАТКУ 4 (у редакції цієї тендерної документації), яке підписується учасником;
- Лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- Додаток 6 Форма інформації Інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (якщо залучення субпідрядників передбачається, якщо не передбачається, то надається документ передбачений у ДОДАТКУ 6);
2. Не відповідають вимогам тендерної документації:
- Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором - не містить контактних осіб та телефони замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом не встановлено надання можливостей для учасника надавати додатково, змінювати або виправляти документи надані учасником після закінчення строку подання тендерних пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Окрім того, відповідно до частини 5 статті 25 Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник не здійснює розгляду скарг учасника. Зі скаргою учасник може звернутися відповідно до статті 18 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сількомбуд 5 249 486,00
UAH з ПДВ
5 249 486,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 5 838 000,00
UAH з ПДВ
5 838 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 10:35
Електронний підпис
28 вересня 2018 18:56
технічна частина.pdf
28 вересня 2018 18:56
Проект договору.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 13:37
Стаття 17.pdf
28 вересня 2018 14:30
Електронний підпис
28 вересня 2018 14:28
08 Додатково.pdf
28 вересня 2018 14:28
07 Інші документи.pdf
28 вересня 2018 14:28
06 Субпідряд.pdf
28 вересня 2018 14:28
05 Договір.pdf
28 вересня 2018 14:28
04 Теххарактеристики.pdf
28 вересня 2018 14:28
03 Стаття 17.pdf
28 вересня 2018 14:28
023 Досвід 3.pdf
28 вересня 2018 14:28
023 Досвід 2.pdf
28 вересня 2018 14:28
023 Досвід 1.pdf
28 вересня 2018 14:28
022 Персонал.pdf
28 вересня 2018 14:28
021 МТЗ.pdf
28 вересня 2018 14:28
01 Повноваження.pdf
28 вересня 2018 14:28
00 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сількомбуд

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сількомбуд
#22070461
Відхилено 5 249 486,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 16:44
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 5 838 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 16:49

Документи

04 жовтня 2018 16:44
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:22
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
5 838 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:24
Додаток до додаткової угоди.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:20
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:22
Дод уг 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:43
Додакова угода 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:35
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 16:14
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
25 червня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 15:47
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 червня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 15:31
ДУ 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 14:12
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 12:41
Додаток до договору укладений
19 жовтня 2018 11:28
Договір укладений
19 жовтня 2018 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників: уточнення умов щодо строків звітування за авансовий платіж
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2. Уточнення обсягу виконання робіт у поточному році відповідно до бюджетних призначень Замовника на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік у звязку з відсутністю повної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів виконання робіт по рокам будівництва відповідно до бюджетних призначень Замовника
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML