Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання і миття)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2018-09-14-000086-a ● 381dba13ccb04839a69e2cfd172be241
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2 |
Код ЄДРПОУ: | 05496780 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м.Київ, Подільський район, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Київський міський пологовий будинок №2 kmpb2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2018 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2018 15:07 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2018 15:07 |
Очікувана вартість: | 49 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4676 штуки
Засоби для прання і миття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, Київська, м.Київ, Подільський район, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
10 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2018 10:05 |
проект угоди МИЮЧИ.docx |
14 вересня 2018 10:05 |
кваліфікаційні вимоги Миючиі.doc |
14 вересня 2018 10:05 |
Миючі засоби 14.09.18..xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальні
Дата подання: 14 вересня 2018 10:28
Дата відповіді: 14 вересня 2018 13:09
Доброго дня, яку кількість поставок плануєте, та можливе надання аналогів? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Аналоги не пропонувати-розглядатися не будуть. Кількість поставок - 1 в повному обсязі.
Роз’яснення з приводу ПДВ
Дата подання: 17 вересня 2018 12:04
Дата відповіді: 17 вересня 2018 14:05
Доброго дня! Яким чином будуть оцінюватись результати торгів, якщо будуть учасники не платниками ПДВ, Згідно Вашої тендерної документації, Ви розглядаєте однаково пропозиції як фізичних осіб без ПДВ, так і юридичних з ПДВ, таким чином фізична особа уже має перевагу перед юридичною, а це є пряме порушення статті 3 частини першої Закону України "Про публічні закупівлі".
Система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Для уникнення замовником помилок при оцінюванні пропозицій, треба такі умови обов’язково включати до Тендерної документації. Згідно пункту 9 частини другої статті 22 Закону, у одному з обов’язкових складників тендерної документації — в описі методики оцінки тендерних пропозицій, за критерієм «ціна» повинна бути вказана інформація про врахування ПДВ. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ.
Для того щоб уникнути дискримінації учасників, прошу зробити пояснення в тендерній документації, чи відповісти на майданчику про кінцеву оцінку усіх учасників, або не враховувати ПДВ при оцінці пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Згідно з п. 9.1 Порядку Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Критерієм оцінки є у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі зазначено очікувану вартість закупівлі із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ), а саме 49000,00 UAH з ПДВ.
Порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Згідно з п. 9.1 Порядку Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Критерієм оцінки є у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі зазначено очікувану вартість закупівлі із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ), а саме 49000,00 UAH з ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-14-000086-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 28 вересня 2018 15:44
Порушення при визнанні переможця
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2018 12:24
Шановний Учасник!
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника документи, що необхідні для підтвердження якості товару, відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем, під час укладання договору про закупівлю. Для остаточного вибору переможця учасник, визначений системою, як переможець за ціною, має обов’язково надати зразки продукції не пізніше 2-х днів.
Переможець аукціону надав Замовнику зразки продукції та документи, що необхідні для підтвердження якості товару, відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою. Запропонований переможцем аукціону товар задовольнив вимоги Замовника та відповідає технічним вимогам. Отже, пропозиція учасника, який запропонував меншу ціну відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 9.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням.
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника документи, що необхідні для підтвердження якості товару, відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем, під час укладання договору про закупівлю. Для остаточного вибору переможця учасник, визначений системою, як переможець за ціною, має обов’язково надати зразки продукції не пізніше 2-х днів.
Переможець аукціону надав Замовнику зразки продукції та документи, що необхідні для підтвердження якості товару, відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою. Запропонований переможцем аукціону товар задовольнив вимоги Замовника та відповідає технічним вимогам. Отже, пропозиція учасника, який запропонував меншу ціну відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 9.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Переможець |
48 042,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
48042.pdf | укладений |
01 листопада 2018 13:07
|