Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Театральні крісла
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2018-09-14-000015-c ● 4c035c5b150a4bbeb1f148cbf51ccb8e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Жмеринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02125786 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Контактна особа: |
Євгенія Вертепна +380674316454 zakupivliosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2018 08:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2018 13:20 |
Очікувана вартість: | 186 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Театральні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вулиця Магістральна 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 жовтня 2018
—
15 листопада 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2018 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2018 13:18 |
Тендерна_документацiя.docx | |
20 вересня 2018 13:18 |
Перелiк_змiн.docx | |
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_4.docx | |
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_3.doc | |
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_2.docx | |
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_1.docx | |
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_5.docx |
20 вересня 2018 13:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2018 13:18 |
Тендерна_документацiя.docx
|
|||
20 вересня 2018 13:18 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_4.docx
|
|||
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_3.doc
|
|||
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_2.docx
|
|||
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_1.docx
|
|||
20 вересня 2018 13:18 |
Додаток_5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2018 16:07
Дата відповіді: 20 вересня 2018 13:04
В Додатку 3 до тендерної документації вказана вимога про те, що конструкція крісел має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які використовують власні ТУ. Чи може учасник в своїй тендерній пропозиції посилатися на власні ТУ?
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що в тендерну документацію, стосовно вашого зауваження, будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-14-000015-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 17 вересня 2018 16:03
Щодо умов тендерної документації
Доброго дня!
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які штучно обмежують коло потенційних учасників торгів та унеможливлюють участь у даній закупівлі, а саме : Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 1500,00 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг) в порядку застосування ст. ст. 6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України протягом 5 (п’яти) банківських днів на рахунок Консультанта торгів, відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору».
Рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель №864 – р пк-ск від 29.07.2014 встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Тому зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
А також Вами в Додатку 3 до тендерної документації вказана вимога про те, що конструкція крісел має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які використовують власні ТУ, що слугують доказовою базою безпечності та якості виготовленої продукції.
З огляду на вищевикладене, вимагаю:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати умову щодо оплати консультативних послуг;
3. Доповнити Додаток 3 інформацією стосовно власних ТУ.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які штучно обмежують коло потенційних учасників торгів та унеможливлюють участь у даній закупівлі, а саме : Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 1500,00 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг) в порядку застосування ст. ст. 6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України протягом 5 (п’яти) банківських днів на рахунок Консультанта торгів, відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору».
Рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель №864 – р пк-ск від 29.07.2014 встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Тому зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
А також Вами в Додатку 3 до тендерної документації вказана вимога про те, що конструкція крісел має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які використовують власні ТУ, що слугують доказовою базою безпечності та якості виготовленої продукції.
З огляду на вищевикладене, вимагаю:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати умову щодо оплати консультативних послуг;
3. Доповнити Додаток 3 інформацією стосовно власних ТУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2018 13:07
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-14-000015-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2171100133
Дата подання: 04 жовтня 2018 09:47
Дата подання: 04 жовтня 2018 09:47
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 08.10.2018 № 10287.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2018 10:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" |
166 770,00
UAH з ПДВ
|
166 446,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ |
171 000,00
UAH з ПДВ
|
166 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОСТЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА" |
184 500,00
UAH з ПДВ
|
166 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
183 999,60
UAH з ПДВ
|
183 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" |
185 400,00
UAH з ПДВ
|
185 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бондарєва Алла Миколаївна |
186 000,00
UAH з ПДВ
|
186 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" #41083811 |
Переможець |
166 446,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2018 15:56
|
Договір.pdf | укладений |
25 жовтня 2018 15:56
|