Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція високовольтних комірок насосної станції № VІІІ магістрального каналу (інв. № 10310151) Управління Головного Каховського магістрального каналу»
Очікувана вартість
2 265 415,60 UAH
UA-2018-09-13-002488-c 89afc885e75a4d658d7b5e3e2c7dda41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмін Віталій Вікторович

+380553641046 dzo.kanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Головного Каховського магістрального каналу
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Любимівка, вул. Індустріальна, 4, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка
Контактна особа: Кузьмін Віталій Вікторович
+380553641046
dzo.kanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2018 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 11:02
Очікувана вартість: 2 265 415,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 654,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11327 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція високовольтних комірок насосної станції № VІІІ магістрального каналу (інв. № 10310151) Управління Головного Каховського магістрального каналу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 16:06
Додаток 6.pdf
13 вересня 2018 16:06
Додаток 4.pdf
13 вересня 2018 16:06
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне питання по 0,4 кВ
Дата подання: 20 вересня 2018 15:19
Дата відповіді: 24 вересня 2018 14:37
В додатку №6 на плані розташування обладнання показані шафи РУ-0,4 кВ. Прохання надати опитувальні листи на РУ 0,4 кВ.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту:
Затверджена тендерна документація передбачає невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №6 «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Технічне завдання» на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція високовольтних комірок насосної станції № VІІІ магістрального каналу (інв. № 10310151) Управління Головного Каховського магістрального каналу» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) у відповідності до оголошеного аукціону UA-2018-09-13-002488-c. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник повинен виконати роботи, які передбачено технічним завданням з урахуванням того, що не підлягає реконструкції електрощитове обладнання по стороні 0,4 кВ, яке перебуває на об’єкті. А отже, надати опитувальні листи на РУ 0,4 кВ не є можливим.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП" 2 262 487,39
UAH з ПДВ
2 262 487,39
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА ПРОМПОСТАЧ" 2 265 415,60
UAH з ПДВ
2 265 415,60
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

05 жовтня 2018 10:39
Електронний підпис
05 жовтня 2018 10:35
Dovidka_18264751870560329662.pdf
05 жовтня 2018 10:35
Інформація АМКУ.pdf
05 жовтня 2018 10:35
ДФС.pdf
30 вересня 2018 20:36
Електронний підпис
30 вересня 2018 20:33
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА ПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"
#40074990
Переможець 2 262 487,39
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 16:28

Документи

04 жовтня 2018 16:28
Електронний підпис
04 жовтня 2018 16:23
Протокол розглядуТП

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"
#40074990
2 262 487,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2018 16:28
Електронний підпис
04 жовтня 2018 16:23
Протокол розглядуТП

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 13:53
Звіт про виконання договору укладений
29 березня 2019 13:47
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 16:49
Додаткова угода 5 договір 624.pdf зміни до договору
28 березня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 22:29
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
06 березня 2019 22:27
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 15:39
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 січня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 20:50
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 20:48
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 09:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 09:53
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 17:19
Договір укладений
18 жовтня 2018 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 22 Договору №624 від 18 жовтня 2018 року в частині банківських реквізитів ТОВ «Південенерго груп»
Номер договору про закупівлю: 624
Договір:
Номер додаткової угоди: 624
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни у Календарний графік виконання робіт, що є додатком №2 до Договору та викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є невід’ємною її частиною. Сторони домовилися внести зміни у план фінансування робіт, що є додатком №3 до Договору та викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є невід’ємною її частиною.
Номер договору про закупівлю: 624
Договір:
Номер додаткової угоди: 624
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 22 Договору №624 від 18 жовтня 2018 року в частині банківських реквізитів ТОВ «Південенерго груп»
Номер договору про закупівлю: 624
Договір:
Номер додаткової угоди: 624
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою постачання комплектуючих іноземного виробництва, що необхідні для виконання зобов’язань сторони дійшли згоди внести міни до Календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 624
Договір:
Номер додаткової угоди: 624
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 624
Договір:
Номер додаткової угоди: 624
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 2 190 534,07
UAH з ПДВ