Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення зовнішньої оцінки корупційних ризиків у діяльності ДП "НАЕК "Енергоатом"
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2018-09-13-002390-c 3e99f26d7e2e49ca96d701a61221cb0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Роксолана Сергіївна

+380442069768 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Матюшенко Роксолана Сергіївна
+380442069768
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2018 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 16:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 15:39
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення зовнішньої оцінки корупційних ризиків у діяльності ДП "НАЕК "Енергоатом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська обл., Київ, Назарівська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2019
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 13:33
ТД - 5891-2.docx
27 вересня 2018 13:33
5891-перелік ЗТД - 2.doc
18 вересня 2018 16:18
Додаток 3 до ТД - 1.doc
18 вересня 2018 16:18
Додаток 2 до ТД - 1.doc
18 вересня 2018 16:18
5891-перелік ЗТД - 1.doc
13 вересня 2018 15:53
Додаток 1 до ТД.docx
13 вересня 2018 15:53
Витяг з протоколу ТК 12.09.2018 - 5891.tif
27 вересня 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 13:33
ТД - 5891-2.docx
18 вересня 2018 16:18
ТД - 5891-1.docx
13 вересня 2018 15:53
ТД - 5891.docx
27 вересня 2018 13:33
5891-перелік ЗТД - 2.doc
18 вересня 2018 16:18
Додаток 3 до ТД - 1.doc
13 вересня 2018 15:53
Додаток 3 до ТД.docx
18 вересня 2018 16:18
Додаток 2 до ТД - 1.doc
13 вересня 2018 15:53
Додаток 2 до ТД.docx
18 вересня 2018 16:18
5891-перелік ЗТД - 1.doc
13 вересня 2018 15:53
Додаток 1 до ТД.docx
13 вересня 2018 15:53
Витяг з протоколу ТК 12.09.2018 - 5891.tif

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на роз’яcнення щодо підтвердження кваліфікації працівників
Дата подання: 17 вересня 2018 16:27
Дата відповіді: 18 вересня 2018 16:23
Висловлюємо Вам свою повагу та попросимо надати роз’яcнення щодо підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучити до проведення зовнішньої оцінки корупційних ризиків: П. 2 Розділу 5.1 Тендерної документації, (в) документи, що підтверджують членство в одній з асоціацій, зокрема Асоціації юристів України. Чи правильно ми розуміємо, що під назвою Асоціація юристів України слід розуміти Асоціацію правників України? Заздалегідь дякуємо за уточнення та швидку відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» 18.09.2018 були внесені зміни до тендерної документації
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 18 вересня 2018 12:54
Дата відповіді: 19 вересня 2018 10:31
Доброго дня! Стосовно пункту 5.1. Тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації. Чи є якісь вимоги стосовно кількості працівників, які повинні бути залучені до виконання послуг? Є якась мінімальна кількість працівників, які необхідно залучити для надання послуг? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі дирекцією із запобігання і протидії корупції ДП «НАЕК «Енергоатом»: Вимог до мінімальної кількості працівників, які повинні бути залучені до виконання послуг немає. Водночас, Виконавець формує робочу групу для надання послуг з проведення зовнішньої оцінки корупційних ризиків у діяльності ДП «НАЕК «Енергоатом (із обов`язковим включенням до неї працівників, які відповідають критеріям визначеним у тендерній документації) таким чином, щоб послуги були виконані якісно з дотриманням відповідних професійних стандартів, враховуючи масштабність підприємства, обсяг, строки та інші умови договору.
Кваліфікаційні критерії (П.2 Розділ 5.1)
Дата подання: 18 вересня 2018 17:54
Дата відповіді: 20 вересня 2018 10:46
Доброго дня! Чи можливо залучати у склад команди Учасника працівників з неукраїнських компаній єдиної міжнародної мережі, до якої входить Учасник, та на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надавати відповідну інформацію (резюме, документи про освіту, сертифікати) по даним працівникам? Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі дирекцією із запобігання і протидії корупції ДП «НАЕК «Енергоатом»: Обмежень щодо залучення до складу команди Учасника працівників з неукраїнських компаній ТД не передбачено. Водночас, відповідно до пункту 5.1 (кваліфікаційні критерії) ТД Учасник повинен надати довідку про чисельність і склад працюючих в Учасника спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг, які працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір.
Кваліфікаційні критерії п.5.1
Дата подання: 20 вересня 2018 13:11
Дата відповіді: 21 вересня 2018 11:42
В останньому абзаці п.5.1. Тендерної документації («Кваліфікаційні критерії (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору)») зазначено про необхідність надання Довідки в довільній формі, підписаної керівником (уповноваженою особою) учасника та скріпленої печаткою (у разі її використання), із зазначенням виконаного аналогічного договору, разом з назвою суб’єкту, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактним телефоном, номером та датою, найменуванням послуг, обсягами надання послуг та інформацією про стан виконання. Аналогічним договором вважається договір на надання послуг із впровадження та оцінки ефективності програм боротьби з шахрайством та корупцією, оцінка ризиків у діяльності компанії, управління ризиками та впровадження ефективних систем безпеки, оцінка систем внутрішніх норм, контролів, їх відповідність нормативно-правовим актам, виявлення посадових та корупційних правопорушень протягом останніх трьох років. Разом з тим, деякі з укладених договорів є конфіденційними, і оприлюднення інформації про договір буде порушенням умов цих же договорів. З метою забезпечення можливості участі у процедурі закупівлі учасника з належним досвідом та уникнення порушення умов укладених договорів, просимо внесити зміни до Тендерної документації та викласти останній абзац п.5.1. у такій редакції: «Довідка в довільній формі, підписана керівником (уповноваженою особою) учасника та скріплена печаткою (у разі її використання), із зазначенням виконаного аналогічного договору, номером та датою, найменуванням послуг, обсягами надання послуг та інформацією про стан виконання. Аналогічним договором вважається договір на надання послуг із впровадження та оцінки ефективності програм боротьби з шахрайством та корупцією, оцінка ризиків у діяльності компанії, управління ризиками та впровадження ефективних систем безпеки, оцінка систем внутрішніх норм, контролів, їх відповідність нормативно-правовим актам, виявлення посадових та корупційних правопорушень протягом останніх трьох років».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підставі частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 вказаного Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є суттєвим критерієм при визначенні результатів процедури закупівлі.
Зазначення назви суб’єкту з яким був укладений аналогічний договір в довідці, яка вказана в кваліфікаційних критеріях щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, є запорукою убезпечення нас як замовника послуг від недобросовісних учасників, які можуть надавати неправдиву інформацію, та як наслідок надати не якісні послуги. Оскільки замовнику надане право на перевірку достовірності (підтвердження) наданої учасником інформації, відсутність інформації про назву суб’єкта, з яким було укладено такий договір, позбавляє замовника можливості реалізувати вказане право.
Назва суб’єкту з яким був укладений договір не є конфіденційною інформацією. Конфіденційною інформацією є певні умови договору.
Водночас, за результатами розгляду звернення (запитання) будуть внесені зміни до ТД стосовно адреси та контактного телефону суб’єкту з яким був укладений аналогічний договір.
Проект договору
Дата подання: 21 вересня 2018 15:51
Дата відповіді: 27 вересня 2018 13:40
За результатом торгів Переможець тендеру має підписати договір. В наданому проекті договору про надання послуг існують неспівпадіння по тексту (наприклад, п.1.1 Предмету договору вказано «Бухгалтерські та аудиторські послуги», а в п. 2.6. вказані «Послуги юридичні, інші», умови договору не співпадають з істотними умовами, вказаними в п.4 розділу VI тендерної документації). Також до договору не включені положення, які потенційно необхідно відобразити в проекті договору (наприклад, додаткові положення про відповідальність Виконавця, про захист персональних даних, конфіденційності інформації, зберігання копій матеріалів, що стосуються послуг). У зв’язку з вищевикладеним, просимо надати роз’яснення, щодо процедури внесення змін до не істотних / істотних умов договору про надання послуг перед його підписанням з переможцем тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі дирекцією із запобігання і протидії корупції ДП «НАЕК «Енергоатом»:
В пункті 1.1 проекту договору предмет договору зазначений відповідно до ДК 021:2015 код 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги.
В пункті 2.6 проекту договору, в цілях належного оформлення податкової накладної, вказується предмет договору за ДКПП (ДК 016:2010), відповідно до вимог Податкового кодексу України.
У пункті 4 розділу VI ТД зазначені, крім тих що визначені Цивільним та Господарським кодексами України, додаткові істотні умови, які обо`язково включаються до договору про закупівлю.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Тобто, договір підписується в тій редакції, яка передбачена ТД.
Істотні умови договору про закупівлю є незмінними після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, визначених в частині 4 та 5 статті 36 Закону.
Водночас, за результатами розгляду звернення (питання) рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» 27.09.2018 були внесені зміни до тендерної документації.
Питання щодо пункту 7 Тендерної документації
Дата подання: 21 вересня 2018 15:52
Дата відповіді: 27 вересня 2018 13:41
Пункт 7 Тендерної документації «Інформація про субпідрядника» пустий. Надайте, будь ласка, роз’яснення щодо залучення субпідрядників до виконання послуг.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі дирекцією із запобігання і протидії корупції ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Пункт 7 розділу V тендерної документації не заповнений, оскільки залучення субпідрядника не передбачається умовами тендерної документації.
Питання щодо сертифікатів членів команди
Дата подання: 21 вересня 2018 15:52
Дата відповіді: 27 вересня 2018 13:44
Надайте, будь ласка, роз’яснення, щодо необхідності наявності в кожного члена команди сертифікату міжнародних/українських організацій, які напряму важко поєднати з якістю надання послуг передбачених даною закупівлею, а саме проведення зовнішньої оцінки корупційних ризиків.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі дирекцією із запобігання і протидії корупції ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Зовнішня оцінка корупційних ризиків являє собою складний процес виявлення та оцінювання ймовірних корупційних ризиків, виходячи з функціональних повноважень юридичної особи, встановлення причин виникнення та умов, що сприяють виникненню корупційних ризиків. Така оцінка включає в себе дослідження різних сфер діяльності підприємства, що повинна здійснюватися кваліфікованими фахівцями за різним фахом: аудитори, юристи, бухгалтери, дослідники в сфері шахрайства.
Замовник замовляючи послугу, повинен бути упевнений у кваліфікації команди, яка буде здійснювати вказані послуги. Сертифікати є підтвердженням відповідної кваліфікації фахівців команди, яка буде проводити оцінку корупційних ризиків. Кваліфікація працівників учасника прямо пов’язана з якістю надання послуг.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Зміни до договору
Дата подання: 21 вересня 2018 15:55
Дата відповіді: 27 вересня 2018 13:45
Просимо розглянути можливіть внести зміни до договору по наступним критеріям, а саме: -внести відповідні корективи до пунктів, які перераховані нижче: 2.4 Після отримання акту приймання-передачі наданих послуг Замовник зобов’язується підписати його та передати Виконавцеві або надати обґрунтовані зауваження до якості послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання звітних документів. 4.2. Вартість послуг, вказана у п. 4.1. Договору, буде сплачена Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаного в п.10 Договору, за фактом надання послуг на підставі виставленого Виконавцем Рахунка в термін не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами акта приймання-передачі послуг. 5.2 Режим конфіденційності зазначеної вище інформації й зобов'язання Сторін про її нерозголошення є чинними протягом 36 (тридцяти шести) календарних місяців після припинення дії даного Договору. - видалити із договору наступні пункти: 6.5. За порушення строків надання послуг по Договору з вини Виконавця він зобов’язаний сплатити Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення, від вартості послуг, надання яких прострочено, але не більше 30 % вартості несвоєчасно наданих послуг. За прострочення надання послуг понад 30 (тридцять) календарних днів, Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 7 % вартості несвоєчасно наданих послуг. 6.6. Якщо надані послуги не відповідають по якості стандартам, технічним вимогам, іншій документації чи умовам Договору, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % вартості неякісних послуг. 6.7. У разі односторонньої відмови Виконавця від виконання своїх зобов’язань за Договором, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % суми Договору. - Додати до договору наступні пункти: 3.2.6. Замовник забезпечить Виконавцеві належні умови для надання Послуг за цим Договором, у тому числі: • надасть Виконавцеві, на його обґрунтовану вимогу, необхідне офісне приміщення і забезпечить цілодобовий доступ до нього; забезпечить обладнанням, програмним забезпеченням, телефонним зв’язком, включаючи міжміський, доступом до внутрішньої комп’ютерної мережі, цілодобовим доступом до Інтернету, доступом до принтерів і підтримкою системного адміністратора, якщо це необхідно для надання Послуг за цим Договором; • забезпечить всебічне сприяння працівникам Виконавця з боку працівників і керівництва Замовника, надання вчасних та повних відповідей на будь-які запити працівників Виконавця; • Замовник несе відповідальність за надання необхідного Виконавцеві сприяння з боку своїх працівників і представників, а також за точність і повноту інформації, документації та інших відомостей, які надаються у зв’язку з наданням Виконавцем Послуг за цим Договором; • у випадку настання обставин, які вимагають від Виконавця збільшення кількості годин, необхідних для надання Послуг, включаючи випадки, коли Замовник не підготує або несвоєчасно підготує необхідні для надання Послуг інформацію, документацію та інші відомості, або підготує неточні інформацію, документацію або інші відомості, в результаті чого у Виконавця складуться невірні припущення відносно Послуг, або затримає підготовку або надання Виконавцеві необхідної інформації, документації та інших відомостей, це може призвести до додаткових (непередбачених) витрат часу працівниками Виконавця та відповідного збільшення обсягу і вартості Послуг Виконавця та/або до змін строків надання Послуг за Договором. Збільшення обсягу, вартості Послуг та зміну строків їх надання Виконавець погоджує із Замовником. • а також здійснить інші дії, які є необхідними для надання Послуг за цим Договором. Кожна із зазначених у цьому пункті вимог є істотною умовою для надання Послуг. У випадку недотримання будь-якої з вищезазначених умов Замовником Виконавець має право в односторонньому порядку відмовитися від Договору у повному обсязі або частково (в частині Послуг, надання яких передбачено відповідною додатковою угодою до Договору) або призупинити виконання зобов’язань за Договором, направивши відповідне письмове повідомлення Замовникові із наданням йому достатнього строку для усунення наявних недоліків. 3.3.6. У випадку прострочення оплати Виконавець має право призупинити надання Послуг до отримання повної оплати за Договором (доповнити) 4.1. Якщо інше не передбачено відповідною додатковою угодою до Договору, вартість Послуг Виконавця включає в себе суму Винагороди за Послуги Виконавця та суму відшкодування фактично понесених Виконавцем витрат („Витрати, які відшкодовуються”) і Накладні витрати. Витрати, які відшкодовуються, є витратами, понесеними працівниками Виконавця під час відряджень за межі м. Києва, і включають, зокрема: витрати на міжміські переїзди (залізничним транспортом першим класом або авіатранспортом економічним класом), витрати на транспорт до й від аеропортів і вокзалів, витрати на розміщення в готелі, а також добові в розмірі, встановленому Виконавцем для своїх працівників, але в будь-якому випадку не більше граничних розмірів добових витрат, встановлених законом. Замовник оплачує також Накладні витрати в розмірі 5% (п’яти) відсотків від суми Винагороди. Під Накладними витратами для цілей цього Договору розуміються транспортні витрати (на місцях), витрати Виконавця на оплату послуг зв'язку й пошти, секретарські послуги та послуги перекладачів, а також інші витрати, пов'язані з виконанням зобов'язань Виконавцем за цим Договором. Виконавець не зобов’язаний надавати документи, що підтверджують накладні витрати. 4.4. Якщо згідно з законодавством іноземної держави (крім України) Замовникові необхідно утримати, або Виконавцеві, у належному порядку сповіщеному Замовником, необхідно сплатити будь-які податки або збори, які стягуються в такій іноземній державі з Виконавця як одержувача доходу, включаючи, зокрема, ПДВ і податок на прибуток (дохід), який стягується в джерела, а також будь-які аналогічні податки, які можуть заміняти або доповнювати існуючі, то розмір оплати, яка підлягає виплаті Замовником, збільшується таким чином, щоб чиста сума, отримана Виконавцем після утримання або виплати зазначених податків, дорівнювала сумі, зазначеній у рахунку Виконавця. 4.5. У випадку, якщо Замовник не здійснить оплату виставлених Виконавцем рахунків у строк передбачений у п.4.2. цього Договору, і при цьому офіційний курс української гривні до долара США, встановлений НБУ на дату фактичної оплати рахунків буде більшим, аніж офіційний курс НБУ, встановлений на дату виставлення відповідного рахунку, Виконавець має право виставити, а Замовник у такому разі, буде зобов’язаний оплатити додатковий рахунок, що становитиме різницю між сумою гривневого еквіваленту розрахованого відповідно до офіційного курсу НБУ на день фактичної оплати відповідного рахунку та суми гривневого еквіваленту розрахованого згідно з офіційним курсом НБУ на день виставлення відповідного рахунку (додатковий рахунок). 4.6.У разі призупинення або припинення надання послуги за ініціативою однієї зі Сторін, Замовник проводить оплату фактично наданої Виконавцем послуги станом на дату припинення Договору чи призупинення виконання зобов’язання. При припиненні Договору, Винагорода Виконавця за фактично надані Послуги, які підлягають оплаті Замовником, визначається Сторонами шляхом множення середньої погодинної ставки спеціалістів Виконавця на фактичний час, витрачений спеціалістами Виконавця на надання Послуг за цим Договором. Фактичний час, витрачений спеціалістами Виконавця, визначається на підставі табелів робочого часу, заповнених спеціалістами Виконавця. (доповнити) 5.1. Під Конфіденційною інформацією для цілей цього Договору розуміється будь-яка інформація, яка передається кожною зі Сторін іншій Стороні в процесі виконання Договору, за винятком: • інформації, яка міститься у повідомленнях і звітах, офіційно опублікованих Замовником та його афілійованими компаніями відповідно до чинного українського законодавства; • інформації, яка міститься в офіційних звітах, повідомленнях, прес-релізах, а також рекламних повідомленнях Замовника, його афілійованих компаній та/або дочірніх підприємств; • інформації, опублікованої у засобах масової інформації з ініціативи Замовника або третіх сторін. Конфіденційна інформація може міститися в листах, звітах, аналітичних матеріалах, результатах досліджень, схемах, графіках, специфікаціях та інших документах, оформлених як на паперових, так і на електронних носіях. 5.3. Сторони зобов’язуються, якщо інше не передбачено законодавством України: • не розголошувати, не обговорювати зміст, не надавати копій, не публікувати та не розкривати в якій-небудь іншій формі третім особам Конфіденційної інформації без отримання попередньої письмової згоди іншої Сторони; • вживати всіх заходів та використовувати всі законні засоби для захисту Конфіденційної інформації і запобігання її несанкціонованого розкриття; • використовувати Конфіденційну інформацію тільки з метою виконання зобов’язань за Договором. • не розголошувати третім особам факту передачі або отримання Конфіденційної інформації. Уся робоча документація, підготовлена Виконавцем у ході виконання цього Договору, є власністю Виконавця, який зберігає її у відповідності зі своїми правилами, процедурами, а також вимогами законодавства, що застосовується. 5.15. Уся робоча документація, тобто документація, підготовлена Виконавцем у період надання Послуг Замовникові, окрім документації, яка підлягає передачі Замовникові в якості Результатів, є конфіденційною і залишається у власності Виконавця, який зберігає її у відповідності зі своїми правилами та процедурами, а також вимогами українського законодавства. 5.16. У випадку якщо Замовник (або будь-яка афілійована компанія Замовника та/або його дочірні підприємства) найме на роботу кого-небудь із працівників Виконавця, які беруть участь у наданні Послуг Виконавцем за Договором, протягом терміну дії цього Договору, а також протягом одного року після дати припинення дії цього Договору, Замовник зобов’язується виплатити Виконавцеві компенсацію в розмірі річної заробітної плати, визначеної трудовим договором, укладеним між таким працівником і Виконавцем, який діяв до моменту наймання такого працівника Замовником (або будь-якою афілійованою компанією Замовника та/або його дочірніми підприємствами). 5.17. «технології Виконавця» являють собою результат діяльності Виконавця та/або фірм, що відносяться до Групи компаній Виконавця який може включати в себе в тому чи іншому поєднанні результати інтелектуальної діяльності, що підлягають чи не підлягають правовій охороні відповідно до положень законодавства України технології Виконавця можуть включати в себе, в тому числі, окрім іншого, різноманітні концепції, ідеї, методи, методики, процедури, процеси, ноу-хау, технології (включаючи, без обмежень, моделі функцій, процесів, систем та даних), шаблони, загальні параметри структури, послідовності та організації програмного забезпечення, інтерфейси користувачів і формат екранів, консультаційні та програмні інструменти, засоби та процедури загального призначення, а також логіку, послідовність та методику функціонування систем. Виконавець зберігає всі права на технології Виконавця та набуває всі права на технології Виконавця, які виникли до або в процесі надання Послуг та були використані при наданні Послуг або розроблені в ході надання Послуг. Виконавець має право без будь-яких обмежень застосовувати, змінювати, розкривати та іншим чином використовувати технології Виконавця, у тому числі, окрім іншого, при наданні послуг іншим замовникам. Сторони погоджуються, що надання Послуг за Договором не може і не повинно розглядатись як обмеження права Виконавця розробляти для внутрішнього користування Виконавця або для використання будь-якими третіми особами матеріали, що були використані або розроблені в ході надання Послуг за цим Договором. 5.18. Після повної оплати Послуг за Договором Виконавець надає Замовнику просту невиключну ліцензію на технології Виконавця, що містяться в Результатах, і до Замовника переходять права на матеріальні носії, що містять Результати, з урахуванням обмежень, встановлених цими Загальними умовами. 5.19. Виконавець має право на свій розсуд передавати будь-якій фірмі, що відноситься до Групи компаній Виконавця, використані, вдосконалені чи розроблені в ході надання Послуг за цим Договором. 5.20. Жодна зі Сторін не має права використовувати назви та товарні знаки іншої Сторони без попередньої письмової згоди такої Сторони. При цьому Замовник дозволяє Виконавцю посилатися на назву Замовника, товарний знак та/або загальний опис Послуг у пропозиціях та аналогічних маркетингових матеріалах. 6.5. Замовник на вимогу, звільняє від відповідальності Виконавця, його акціонерів і працівників відносно будь-яких існуючих або можливих зобов'язань, претензій, позовів, судових розглядів і вимог і гарантує відшкодування збитків, у тому числі, поміж іншого витрат (включаючи, без виключення, судові витрати), у разі пред'явлення претензій, позовів або інших вимог третіх осіб, які можуть виникнути внаслідок або у зв'язку з діями Виконавця при виконанні цього Договору, за винятком тих випадків, коли у судовому порядку встановлено, що такі збитки є результатом умисних неправомірних дій Виконавця 6.6. Договір укладається між Замовником і Виконавцем; тільки Виконавець несе відповідальність перед Замовником за всі Послуги, які надаються за Договором, незважаючи на те, що певні Послуги можуть надаватися працівниками, наданими Виконавцеві фірмами, які входять у об’єднання Групи компаній виконавця. Замовник незалежно від підстав не висуватиме вимог та не подаватиме будь-яких позовів, пов’язаних з цим Договором або у зв’язку з ним, проти жодної фірми, яка входить до об’єднання Групи компаній виконавця (за винятком Виконавця).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі дирекцією із запобігання і протидії корупції ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Запропоновані учасником зміни до договору розглянуті і зазначаємо про недоцільність їх внесення.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, в тому числі і проект договору про закупівлю. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
При укладанні, веденні, виконанні договорів підприємство керується чинним законодавством України, виробничими, нормативними та організаційно-розпорядчими документами Компанії.
Отже, проект договору складений відповідно до вимог чинного законодавства, без встановлення умов, які можуть обмежувати конкуренцію або призводять до дискримінації та відповідно до можливостей та вимог, які діють в ДП «НАЕК «Енергоатом».
Питання щодо кваліфікаційних критеріїв (п. 5.1. Тендерної документації)
Дата подання: 21 вересня 2018 15:58
Дата відповіді: 27 вересня 2018 13:46
Роз’ясність, будь ласка, позицію тендерного комітету щодо необхідності застосування всіх зазначених вимог, які стосуються досвіду команди в зазначених типах проектів саме для всіх членів команди, тобто чи є прийнятною наявність досвіду не у всіх зазначених типах проектів, наявність досвіду не в енергетичній сфері, наявність досвіду у зазначених типах проектів менше трьох років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі дирекцією із запобігання і протидії корупції ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Пунктом 5.1 «Кваліфікаційні критерії», зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачені: довідка, яка стосується працівників, яких учасник планує залучати до проведення зовнішньої оцінки корупційних ризиків та довідка про наявність працівників учасника.
Відповідно до тендерної документації працівники, які будуть залучені до надання послуг повинні мати досвід у проектах (один з перелічених) щодо впровадження та оцінки ефективності програм боротьби з корупцією та шахрайством (проведення внутрішніх розслідувань потенційного шахрайства та недобросовісної поведінки з боку керівництва і співробітників компанії, перевірка благонадійності контрагентів, аналіз фінансово-господарської діяльності компаній, їх бізнес-процесів, підготовка рекомендацій щодо удосконалення виявлених недоліків, можливих порушень антикорупційного законодавства), оцінки ризиків у діяльності компаній, управління ризиками та впровадження ефективних систем безпеки, оцінки систем внутрішніх норм, контролів, їх відповідність нормативно-правовим актам, виявлення посадових та корупційних правопорушень, протягом останніх 3 (трьох) років.
Вимоги щодо досвіду аналізу бізнес-процесів та відповідних політик великих державних або недержавних підприємств енергетичної галузі протягом останніх 3 (трьох) років та досвід участі у проектах з питань розробки та вдосконалення системи комплаєнсу, виявлення та управління ризиками у діяльності підприємства, проведення внутрішніх розслідувань потенційного шахрайства на великих державних або недержавних підприємствах протягом останніх 3 (трьох) років стосується взагалі працівників учасника, які мають такий досвід.
Досвід протягом останніх трьох років мається на увазі, що працівник приймав участь у відповідному проекті не раніше ніж починаючи з травня 2015 року. Такий строк (3 роки) прив’язаний до дати введення в дію Закону України «Про запобігання корупції».
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПД КОНСАЛТИНГ" 1 785 000,00
UAH з ПДВ
1 635 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" 2 527 200,00
UAH з ПДВ
1 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КПМГ-Україна 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2018 14:03
Електронний підпис
22 жовтня 2018 14:00
Електронний підпис
22 жовтня 2018 13:59
NEW5.Ref.corruption_register.pdf
22 жовтня 2018 13:46
Електронний підпис
22 жовтня 2018 13:38
NEW4.Ref_art17_new.pdf
22 жовтня 2018 13:38
NEW3.DPI.pdf
22 жовтня 2018 13:38
NEW2.MVD2.pdf
22 жовтня 2018 13:38
NEW2.MVD.pdf
22 жовтня 2018 13:38
NEW1.Tender_offer_new.pdf
22 жовтня 2018 13:37
Електронний підпис
08 жовтня 2018 15:15
Електронний підпис
08 жовтня 2018 15:12
Електронний підпис
08 жовтня 2018 15:07
Електронний підпис

Публічні документи

05 жовтня 2018 18:48
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:50
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:47
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПД КОНСАЛТИНГ"

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

ТОВ КПМГ-Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПД КОНСАЛТИНГ"
#35076875
Переможець 1 635 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 13:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПД КОНСАЛТИНГ"
#35076875
1 635 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 15:45
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 15:36
37-028-01-18-00938.tif укладений
07 листопада 2018 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 липня 2019
Сума оплати за договором: 1 635 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 272 500,00 UAH)