Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2018-09-13-000540-c ● 9a1fcce45a6e450f83e8581a7c770948
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506253 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, пр-т Дмитра Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Ганна Рябчий +380676319009 annaryabchiy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2018 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2018 15:08 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Папірдля друку А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2018 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2018 10:48 |
Характеристики папіру.doc | |
13 вересня 2018 10:40 |
Оголошення.docx | |
13 вересня 2018 10:40 |
Квалифікаційні вимоги.doc | |
13 вересня 2018 10:40 |
Договір проект папір.doc |
13 вересня 2018 10:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2018 10:48 |
Характеристики папіру.doc
|
|||
13 вересня 2018 10:40 |
Оголошення.docx
|
|||
13 вересня 2018 10:40 |
Квалифікаційні вимоги.doc
|
|||
13 вересня 2018 10:40 |
Договір проект папір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-13-000540-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 28 вересня 2018 11:14
Невідповідність.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-09-13-000540-c (Папір для друку А4), який проходив 21.09.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає сертифікати якості одразу на чотири торговельні марки, а саме: «idea!», «IP Basic», «SvetoCopy», та «Maestro Standard», проте жоден з запропонованих паперів не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Папір формату А4 з показником Вологість ≤ 4,5 %, проте сертифікат якості на папір ТМ «idea!» не містить інформації про даний показник, що унеможливлює підтвердження відповідності по даному показнику;
2. Технічні вимоги Замовника: Вологість: ≤ 4,5 % - Параметри паперу ТМ «IP Basic», Вологість: 4,6 % - не відповідає вимогам;
3. Технічні вимоги Замовника: Вологість: ≤ 4,5 % - Параметри паперу ТМ «SvetoCopy», Вологість: 4,6 % - не відповідає вимогам;
4. Технічні вимоги Замовника: Товщина: ≥ 104 - Параметри паперу ТМ «Maestro Standard», Товщина: min 100 - не відповідає вимогам;
5. Сертифікат якості на папір ТМ «Maestro Standard» не містить інформації про показник Вологість, що унеможливлює підтвердження відповідності по даному показнику.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає сертифікати якості одразу на чотири торговельні марки, а саме: «idea!», «IP Basic», «SvetoCopy», та «Maestro Standard», проте жоден з запропонованих паперів не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Папір формату А4 з показником Вологість ≤ 4,5 %, проте сертифікат якості на папір ТМ «idea!» не містить інформації про даний показник, що унеможливлює підтвердження відповідності по даному показнику;
2. Технічні вимоги Замовника: Вологість: ≤ 4,5 % - Параметри паперу ТМ «IP Basic», Вологість: 4,6 % - не відповідає вимогам;
3. Технічні вимоги Замовника: Вологість: ≤ 4,5 % - Параметри паперу ТМ «SvetoCopy», Вологість: 4,6 % - не відповідає вимогам;
4. Технічні вимоги Замовника: Товщина: ≥ 104 - Параметри паперу ТМ «Maestro Standard», Товщина: min 100 - не відповідає вимогам;
5. Сертифікат якості на папір ТМ «Maestro Standard» не містить інформації про показник Вологість, що унеможливлює підтвердження відповідності по даному показнику.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2018 16:19
Данна вимога не містить обгрунтованих підстав для відхилення пророзиції учасника, який пройшов кваліфікацію за найнижчою ціною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
85 320,00
UAH з ПДВ
|
81 648,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
84 360,00
UAH з ПДВ
|
82 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
81 648,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2018 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2018 17:36
|
Договор Аверс-канцелярия (папір).pdf | укладений |
08 жовтня 2018 17:31
|