Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків у м. Дніпро
Очікувана вартість
2 350 000,00 UAH
UA-2018-09-13-000403-c 55928ab5918c4098a3c72d7c0bf01a10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2018 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2018 12:22
Очікувана вартість: 2 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , житлові будинки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2018 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 10:16
ТД пот. рем. пок. 13.09.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-13-000403-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:1946620464
Дата подання: 10 жовтня 2018 10:42
СКАРГА на рішення ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про відхилення пропозиції ФОП Антонова Віра Володимирівна та визначення переможцем ТОВ «ТЕХБУДСІСТЕМ»
Підстави подання скарги прийняття незаконного рішення Замовником. Фізична особа-підприємець Антонова Віра Володимирівна (надалі також Учасник, Скаржник) змушене звернутись до Антимонопольного комітету України (надалі також Орган оскарження), у зв’язку із порушенням ДЕПАРТАМЕНТОМ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі також Замовник) наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі з предмету: ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків у м. Дніпро). Підстава порушення учасником умов тендерної документації. 13.09.2018 оголошено закупівлю на виконання послуг з ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків у м. Дніпро). 03.10.2018 Замовник під час кваліфікації відхилив тендерну пропозицію ФОП Антонова Віра Володимирівна з найменшою ціною 2 230 000,00 грн. через те, що вона не відповідає умовам тендерної документації. З наступних підстав. 1. Надано довідку про наявність виконання аналогічного договору, яка не відповідає предмету закупівлі та договору в складі тендерної пропозиції. 2. Наступною причиною відхилення Замовником визначено, що учасником надано довідку про наявність матеріально — технічної бази, в якій не зрозуміло яким саме інструментом буде виконуватись послуга, що є предметом закупівлі. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника: Позбавлення права на неупереджений розгляд тендерних пропозицій, прозорість на всіх стадіях закупівель. Обґрунтування незаконності рішення Замовника та обставини, що це підтверджують. 1. Відповідно до вимог тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету, протокол № 477 від 13.09.2018, визначено, що для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасники процедури повинні надати довідку в довільні формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору, а також копію аналогічного договору, зазначеного у довідці з додатками, що є невід’ємною частиною договору (не менше одного). Так, учасником тендеру ФОП Антонова Віра Володимирівна надано довідку № 6 від 24.09.2018 про виконання аналогічного договору, в якій допущено технічні помилки та описки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, та визначені Замовником у тендерній документації як формальні (несуттєві) помилок. (III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції). Разом з цим, Учасником надано повну копію аналогічного договору із додатками до нього, який підтверджує досвід виконання ремонту покрівлі. 2.Зазначаємо наступне. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні були готувати у відповідності до форми затверджено Замовником у Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до запитуваної у довідці інформації учасники повинні зазначати назву та тип обладнання, машин та механізмів. Поряд з цим, для виконання послуг з поточного ремонту покрівлі житлових будинків відсутня необхідність у використанні обладнання машин та механізмах, у зв’язку із тим, що послуги повинні виконуватись вручну. Також, замовником у тендерній документації не визначено обов’язковість надання переліку інструменту у складі пропозицій. У зв’язку із тим, що замовником чітко не визначено вимоги щодо надання переліку інструменту для виконання послуг, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію, як таку що не відповідає умовам документації. Підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного від 28.03.2018 № 2839-р/пк-пз, від 28.03.2018 № 2840-р/пк-пз. Разом з тим, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХБУДСІСТЕМ», яку Замовником визначено переможцем тендеру, встановлено наступне. 1. Відповідно до ПКМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є, у т.ч. предмет договору підряду. У складі пропозиції ТОВ «ТЕХБУДСІСТЕМ», на виконання умов тендерної документації надано копію аналогічного договору від 03 квітня 2018 року 03/04/18 де пунктом 1.1. визначено, що Виконавець зобов’язується виконати роботи з ремонту покрівлі, ремонту водостічної системи, улаштування вимощення, а Замовник зобов’язується оплатити вартість виконаних робіт. Так, відповідно до вимог ПКМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 зазначеним договором визначено предмет договору як: роботи з ремонту покрівлі, ремонту водостічної системи, улаштування вимощення. Разом з цим, пунктом 2.1. Договору зазначено, що вартість виконуваних робіт вказується в додатках до договору (договірна ціна, дефектний акт, та інше) що є невід’ємною частиною даного договору. Проте, учасником ТОВ «ТЕХБУДСІСТЕМ» у складі пропозиції надано договірну ціну та дефектний акт на здійснення капітального ремонту будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Паникахи 3, що здійснюється у 2017 році, в той час, коли договір укладено у 2018 р., також додатки не містять посилання на договір від 03 квітня 2018 року 03/04/18. Отже, вищезазначене не може свідчити про відповідність зазначених додатків саме копії договору наданій у складі пропозиції. Також, необхідно зазначити, що відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має права звертатись до учасників за уточненням чи підтвердженням інформації. Відповідно до цього, на момент розгляду тендерної пропозиції Замовником зроблено припущення, що договірна ціна та дефектний акт на здійснення капітального ремонту будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Паникахи 3, що здійснюється у 2017 році є додатками договору від 03 квітня 2018 року 03/04/18. Отже, договір від 03 квітня 2018 року 03/04/18 надано не в повному обсязі, чим порушено умови тендерної документації, та відповідно порушено основні принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. Підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного від 28.03.2018 № 2839-р/пк-пз, від 28.03.2018 № 2840-р/пк-пз. 2. Відповідно до вимог тендерної документації пропозиції учасників мають містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку 2 тендерної документації – технічне завдання). Технічним завданням передбачена закупівля робіт найменування та обсяги яких зазначені в дефектних актах по кожному об’єкту замовника. На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «ТЕХБУДСІСТЕМ» у складі своєї тендерної пропозиції надано локальні кошториси по об’єктам зазначеним в додатку 2 тендерної документації. Проте, зазначені локальні кошториси учасника передбачають закупівлю матеріалів (таких як профнастил, лист оцинкований, кріпильні матеріали, гідробар’єр, ґрунтовка, руберойд покрівельний, планка оцинкована), наявність яких не передбачена технічним завданням. Тобто, замовником за даною процедурою закуповуються роботи та послуги, які вказані в дефектних актах у додатку 2 тендерної документації. Разом з цим, технічним завданням не передбачено закупівлю товарів чи матеріалів, оскільки відсутня інформація про їх види та обсяги. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХБУДСІСТЕМ» не відповідає технічному завданню та вимогам тендерної документації Виходячи із вищенаведеного, пропозиція ТОВ «ТЕХБУДСІСТЕМ» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 жовтня 2018 15:47
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відпала потреба у розгляді
Дата: 01 листопада 2018 22:05
Рішення від 12.10.2018 № 10519.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2018 15:47
Про перенесення розгляду Скарги UA-2018-09-13-000403-c.c1 .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2018 13:34
Запит Скаржнику UA-2018-09-13-000403-c.c1 .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2018 13:35
Рішення від 01.11.2018 № 11183.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2018 18:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" 2 349 941,95
UAH з ПДВ
2 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХБУДСІСТЕМ" 2 235 174,00
UAH з ПДВ
2 235 174,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма "ОЛБІ" 2 350 000,00
UAH з ПДВ
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 16:53
Електронний підпис
01 жовтня 2018 16:48
Розрахунки.pdf
01 жовтня 2018 16:48
розрахунки ч.1.pdf
01 жовтня 2018 16:48
пропозиція.pdf
01 жовтня 2018 16:48
проект.pdf
01 жовтня 2018 16:48
7.pdf
01 жовтня 2018 16:48
6.pdf
01 жовтня 2018 16:48
5 ч.2.pdf
01 жовтня 2018 16:48
5 ч.1.pdf
01 жовтня 2018 16:48
4 ч.2.pdf
01 жовтня 2018 16:48
4 ч.1.pdf
01 жовтня 2018 16:48
3.pdf
01 жовтня 2018 16:48
2.pdf
01 жовтня 2018 16:48
1.pdf

Публічні документи

28 вересня 2018 14:58
Електронний підпис
28 вересня 2018 14:54
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
28 вересня 2018 11:11
Електронний підпис
27 вересня 2018 17:39
Електронний підпис
27 вересня 2018 17:35
Довідка (о банкрутсве).PDF

Публічні документи

01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10029.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10028.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10027.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10024.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10023.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10022.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10021.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10020.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10019.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10018.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10017.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10016.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10015.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10014.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10013.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10012.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10011.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10010.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10009.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10008.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10005.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10004.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10003.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10002.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Сканировать10001.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Відомості 3 ЭДРПОУ.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Вакуленчука, 5-а 6.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Вакуленчука, 5-а 5.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Вакуленчука, 5-а 4.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Вакуленчука, 5-а 3.JPG
01 жовтня 2018 09:42
Вакуленчука, 5-а 1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "ТЕХБУДСІСТЕМ"

ПП "Фірма "ОЛБІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1946620464
Відхилено 2 230 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 14:39
ТОВ "ТЕХБУДСІСТЕМ"
#41516959
Переможець 2 235 174,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 10:54

Документи

03 жовтня 2018 14:39
Електронний підпис
03 жовтня 2018 14:21
513 Протокол .pdf
02 жовтня 2018 12:50
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

04 жовтня 2018 10:54
Електронний підпис
04 жовтня 2018 10:16
102 Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХБУДСІСТЕМ"
#41516959
2 235 174,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2018 10:54
Електронний підпис
04 жовтня 2018 10:16
102 Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:36
141-18 Звіт.pdf укладений
29 грудня 2018 09:34
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:38
141-18 доп 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:38
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2018 16:03
545 Протокол.pdf зміни до договору
14 листопада 2018 15:59
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 16:37
141-18 дод уг 1.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 16:27
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 10:10
141-18 Договір ТОВ Техбудсістем.pdf укладений
07 листопада 2018 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення редакції додатку №1 Перелік житлових будинків м. Дніпро договору.
Номер договору про закупівлю: 141/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 141/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення інформацією до Додатка №1 договору
Номер договору про закупівлю: 141/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 141/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв’язку з тим, що послуги надані у повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 141/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 141/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 233 201,09
UAH з ПДВ