Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в м.Києві за адресою: м.Київ, просп. Героїв Сталінграду,57
Очікувана вартість
316 220,00 UAH
UA-2018-09-13-000377-a 8f17f3e75ecb407aa6b7fb5ecbac93ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плющ Яна Віталіївна

+380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 42098368
Вебсайт: http://www.pfu.gov.ua/kv/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Контактна особа: Плющ Яна Віталіївна
+380444863322
kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2018 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2018 19:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 12:04
Очікувана вартість: 316 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 162,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, просп. Героїв Сталінграда, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2018 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 14:37
Тендерна документація по ремонту.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-13-000377-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІДІС БУД", Код ЄДРПОУ:41842539
Дата подання: 08 жовтня 2018 15:53
Щодо невідповідностей допущених в ході проведення закупівлі
ТОВ «Вірідіс буд» звертає увагу на деякі невідповідності допущені в ході процедури державної закупівлі № 2911891, серед яких:
- Замовник в складі тендерної документації надав Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, де передбачив зміст і спосіб подання тендерної пропозиції з переліком файлів, що має містити пропозиція учасника. Але, у пропозиції, яку визнано переможцем відсутній реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції, як було передбачено замовником.
- Учасник, який визнаний переможцем не надав інформацію про субпідрядника, що передбачено пунктом 6 «Кваліфікаційні критерії» розділу ІІІ «Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції» тендерної закупівлі.
Ми розуміємо, що факт не надання даних документів не впливає на якість наданих послуг, але перелік є основою для кожного бажаючого взяти участь в державній закупівлі, а ненадання одного документа з відповідного переліку, є умовою за якої тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, як це зазначено у частині 4 пункту 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі».
- Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, були наведені у Додатку 2 до тендерної документації. Учасник процедури державної закупівлі, який визнаний переможцем надав довідку у якій взяв на себе зобов’язання виконати їх у повній мірі.
Однак, до пропозиції відповідного учасника було завантажено дефектний акт, та іншу кошторисну документацію, зміст якої не відповідає Технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема не було включені ряд позицій, а деякі позиції були змінені, що може в подальшому призвести до додаткових витрат, та збільшення заявленої вартості виконання робіт.
Зазначене, на нашу думку, також, є порушенням процедури державної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене просимо, розглянути наше звернення та надати аргументовану відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2018 17:26
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення, яке надійшло в електронному вигляді, щодо невідповідності учасником № 1 умовам визначеним у тендерній документації, повідомляє наступне:
Оскільки подання учасником реєстру наданих документів відноситься до п.1, який має назву «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» , а не до п. 4, який має назву «Кваліфікаційні критерії», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а тому відсутність вказаного реєстру не впливає на кваліфікацію учасника як переможця.
Щодо Вашого твердження про ненадання учасником № 1 інформації про субпідрядника, зазначаємо про те, що вказана інформація була надана у вигляді гарантійного листа, в якому зазначено, що поточний ремонт буде відбуватися власними силами учасника-переможця.
Основним критерієм для закупівлі послуги «поточний ремонт за адресою: м. Київ, прос. Г. Сталінграду,57» - є ціна, у зв’язку з чим кожен учасник пропонує та розраховує всі роботи, які будуть ним виконуватися, та матеріали, які будуть використовуватися під час ремонту, в локальному кошторисі, який і був наданий учасником у відповідності до тендерної документації, і в якому відображена вся необхідна інформація по видам робіт та цінам, за які переможець розраховує виконати взяті на себе зобов’язання.
Номер вимоги: UA-2018-09-13-000377-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІДІС БУД", Код ЄДРПОУ:41842539
Дата подання: 12 жовтня 2018 12:43
Повтоне звернення, щодо неточностей допущених в ході проведевння оцінки поданих пропозицій
ТОВ «Вірідіс буд» дякує за надану відповідь на Вимогу UA-2018-09-13-000377-a.b1 від 08.10.2018, вивчивши яку звертає увагу Замовника на те що, відповідно до критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв, визначених у технічній документації у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» вказано:
- Єдиним критерієм оцінки є «ціна» із врахуванням ПДВ.
У зв’язку з чим кожен учасник, який мав намір взяти участь у закупівлі проводив свої розрахунки виходячи з вищенаведеного, тобто маючи статус платника податку на додану вартість на загальних підставах.
У Тендерній пропозиції, яка визнана переможцем, відсутній ПДВ, але не зазначено підставу не включення ПДВ з посиланнями на нормативно-правовий акт, як це передбачено у Додаткові 1 «Тендерна пропозиція» до технічної документації.
Одночасно ми розуміємо, що кожен учасник враховує в складі своєї пропозиції усі податки, збори та обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмета закупівлі. Саме тому, на нашу думку, питання врахування ПДВ мало бути одним з першочергових в ході оцінки наданих пропозицій.
Додатково зазначаємо, що Локальний кошторис, так само як і Дефектний акт, є частиною технічної документації, на основі якої розраховується ціна пропозиції. Тому не відповідність Дефектного акту технічній документації може вказувати на можливе не врахування побажань Замовника в ході підготовки пропозиції.
Окрім цього, звертаємо увагу, що у локальному кошторисі, який розміщений в системі державних закупівель, відсутні деякі сторінки.
В ході розгляду відповідної вимоги просимо, враховувати, що система публічних закупівель в Україні створена з метою ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2018 15:26
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло Ваше повторне звернення, яке надійшло в електронному вигляді, щодо закупівлі послуги з поточного ремонту приміщення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації, яка була розміщена на сайті уповноваженого органу, визначено: «у разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти»
У відповідності до вказаного критерію учасником № 1 було додано до тендерної документації копію витягу з реєстру платників єдиного податку, з якого вбачається, що ФОП Абакумова Н.А. не є платником ПДВ, а знаходиться в третій групі оподаткування, та податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за перше півріччя 2018 року.
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві повідомляє, що при роздрукуванні локального кошторису з електронної системи державних закупівель замовником не було виявлено відсутності сторінок з їх загальної кількості, що становить 35 сторінок.

Документи подані скаржником

08 жовтня 2018 15:53
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 234 649,63
UAH з ПДВ
234 649,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІДІС БУД" 313 196,40
UAH з ПДВ
313 196,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 316 220,00
UAH з ПДВ
316 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 08:54
Локальний кошторис.pdf
02 жовтня 2018 08:54
Локальний кошторис 2.pdf
28 вересня 2018 18:58
Посвідчення та допуски.pdf
28 вересня 2018 18:58
Відгуки.pdf
28 вересня 2018 18:58
Витяг ЄДР (03.08.18).pdf
28 вересня 2018 18:58
Довідка МВС 11.09.2018.pdf
28 вересня 2018 18:53
Дефектний Акт.pdf
28 вересня 2018 18:53
Договірна ціна.pdf
28 вересня 2018 18:53
Зведений кошторис.pdf
28 вересня 2018 18:40
Досвід виконання робіт.pdf
28 вересня 2018 18:39
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 10:22
Електронний підпис
27 вересня 2018 10:19
тех умови.pdf
27 вересня 2018 10:19
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2018 10:19
розрахунок.doc.pdf
27 вересня 2018 10:19
реєстр.pdf
27 вересня 2018 10:19
проект договора.pdf
27 вересня 2018 10:19
про мтб.pdf
27 вересня 2018 10:19
Ліцензія ДАБІ.pdf
27 вересня 2018 10:19
лист-згода.pdf
27 вересня 2018 10:19
договор акт.pdf
27 вересня 2018 10:19
Довідка субпідряд.pdf
27 вересня 2018 10:19
довідка ст 17.pdf
27 вересня 2018 10:19
довідка працівники.pdf
27 вересня 2018 10:19
довідка аналог договор.pdf
27 вересня 2018 10:18
Довидка не суд.pdf
27 вересня 2018 10:18
відгук.pdf
27 вересня 2018 10:18
13_ДЦ_ССР_5.pdf
27 вересня 2018 10:18
13_ДЦ_ОПР.pdf
27 вересня 2018 10:18
13_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
27 вересня 2018 10:18
13_ДЦ_ДЦ_3.pdf
27 вересня 2018 10:18
13_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
27 вересня 2018 10:18
1. Статут.pdf
27 вересня 2018 10:18
1. протокол.pdf
27 вересня 2018 10:18
1. паспорт.pdf
27 вересня 2018 10:18
1. наказ.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 22:32
ЦП.pdf
27 вересня 2018 22:32
Статут підприємства.rar
27 вересня 2018 22:32
Протокол засідання.pdf
27 вересня 2018 22:32
Паспорт_Топчієнко_С_В_.pdf
27 вересня 2018 22:32
339_ДЦ_ССР_5.pdf
27 вересня 2018 22:32
339_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
27 вересня 2018 22:32
339_ДЦ_ИВР.pdf
27 вересня 2018 22:32
339_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІДІС БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
Переможець 234 649,63
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 14:55

Документи

02 жовтня 2018 14:55
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:50
протокол 41.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
234 649,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2018 14:55
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:50
протокол 41.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 12:57
Договір укладений
18 жовтня 2018 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 234 649,63
UAH з ПДВ