Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компютерне обладнання (принтера)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2018-09-12-003349-c 43a837e4ed88422caacfdf21bc2354ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталя Кочо

+380487305975 muratkvakch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 37607526
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Садова, 1-А
Контактна особа: Наталя Кочо
+380487305975
muratkvakch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 21:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 22:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Принтер A4 Brother HL-5440D додатково у складі змінний картридж Brother HL-54xx/6180, DCP-8110/8250,MFC-8520/8950 (8 000 сторінок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Садова, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2018 21:29
додатки 1-3 принтера.doc
12 вересня 2018 21:29
оголош принтера001.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

HL-5440D
Дата подання: 12 вересня 2018 21:55
Дата відповіді: 13 вересня 2018 09:39
Данний принтер давно не виробляется.
Відповідь: Згідно інтернет моніторингу зазначена модель є в наявності на території України.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2018 09:39
Дата відповіді: 13 вересня 2018 09:41
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: аналоги і еквіваленти товару не допускаються

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-12-003349-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 13 вересня 2018 19:06
Дискримінаційні вимоги
Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2018 15:44
Закупки Замовником проводяться згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 №35.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 6.4 цього Порядку, Замовник має право посилання на певну торговельну марку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2018 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 47 880,00
UAH з ПДВ
47 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2018 14:03
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "ЛанТек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
Переможець 47 880,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 15:17

Документи

24 вересня 2018 15:17
Електронний підпис
24 вересня 2018 15:14
рішення принтера001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2018 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
47 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2018 15:17
Електронний підпис
24 вересня 2018 15:14
рішення принтера001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 18:02
договір250.pdf укладений
27 вересня 2018 18:00