Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Компютерне обладнання (принтера)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2018-09-12-003349-c ● 43a837e4ed88422caacfdf21bc2354ae
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 37607526 |
Місцезнаходження: | 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Садова, 1-А |
Контактна особа: |
Наталя Кочо +380487305975 muratkvakch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2018 21:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2018 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2018 22:00 |
Очікувана вартість: | 48 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Принтер A4 Brother HL-5440D додатково у складі змінний картридж Brother HL-54xx/6180, DCP-8110/8250,MFC-8520/8950 (8 000 сторінок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65023, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Садова, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2018 21:29 |
додатки 1-3 принтера.doc |
12 вересня 2018 21:29 |
оголош принтера001.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
HL-5440D
Дата подання: 12 вересня 2018 21:55
Дата відповіді: 13 вересня 2018 09:39
Данний принтер давно не виробляется.
Відповідь: Згідно інтернет моніторингу зазначена модель є в наявності на території України.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2018 09:39
Дата відповіді: 13 вересня 2018 09:41
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: аналоги і еквіваленти товару не допускаються
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-12-003349-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 13 вересня 2018 19:06
Дискримінаційні вимоги
Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Розгорнути
Згорнути
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2018 15:44
Закупки Замовником проводяться згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 №35.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 6.4 цього Порядку, Замовник має право посилання на певну торговельну марку.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 6.4 цього Порядку, Замовник має право посилання на певну торговельну марку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "ЛанТек" #30692374 |
Переможець |
47 880,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2018 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2018 18:02
|
договір250.pdf | укладений |
27 вересня 2018 18:00
|